dagbladet idag

Started by MrK, January 06, 2007, 21:24:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Ja, stemmer.. Strongbow og ja.. Men jeg mener å huske at det i allefall ikke var Whyte&Mackay da.. Mener de kom inn når vi først hadde rykket ned jeg.. hmm.. Er det noe spesielle folk vi kan forbinde med de forskjellige draktene med sponsorer på da?...
-SirOlsen-

Læshy

Det var Wyte&Mackay vi hadde da vi rykket ned. Jeg har selv drakten med Milner fra sesongen vi rykket ned, og der er det whyte&mackay på brystet. Husker også denne gule drakten på bildet ;)

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Leif Sverre

quote:
Originally posted by Einar

Det er bare en ting å si om dette!

Mitt siste Dagbla' er med dette kjøpt!

Hadde det ikke vært for at jeg hadde drukket 1 flaske 2006 Julevin, 8 bokser
Fink Brau Liedl-øl, og tre eller fire drinker Bushmills Malt Whiskey, ja
så hadde jeg satt meg i Yarisen min og kjørt de 11 km til den nattåpne
Shell-satsjonen i Br.sund og kjøpt dette Dagbladet dere skriver om ![:D][:)]

SirOlsen

quote:
Originally posted by Læshy

Det var Wyte&Mackay vi hadde da vi rykket ned. Jeg har selv drakten med Milner fra sesongen vi rykket ned, og der er det whyte&mackay på brystet. Husker også denne gule drakten på bildet ;)

Okai, da er det nok sikkert jeg som tar feil.. for vi hadde vel ikke Milner etter nedrykket.. ikke lenge isåfall
-SirOlsen-

Læshy

Vi hadde ikke Milner etter nedrykket. Ble solgt til Newcastle for £3 eller £5 millioner med en gang. Var den første eller andre spilleren som gikk (mulig Robbo gikk først). tror jeg ;)

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Erik M

Denne linken er virkelig patetisk.  Ikke gjør klubben og supporterklubben mindre enn de virkelig er.  Klage inn Dagbladet for at de ikke er enige med oss om hvem som er legender....???

Dette er virkelig ynkelig.  Hold ryggen rak og blikket festet mot toppen - og hold kjeft hvis du mener at Dagbladet i Oslo er et problem for klubben vår....

SirOlsen

quote:
Originally posted by Erik M

Denne linken er virkelig patetisk.  Ikke gjør klubben og supporterklubben mindre enn de virkelig er.  Klage inn Dagbladet for at de ikke er enige med oss om hvem som er legender....???

Dette er virkelig ynkelig.  Hold ryggen rak og blikket festet mot toppen - og hold kjeft hvis du mener at Dagbladet i Oslo er et problem for klubben vår....

Ta litt uskyldig humor med et smil kompis [;)]. Forslaget mitt om å klage Dagbladet inn til PFU på grunnlag av den artiklen var jo ironisk fra ende til annen.. derfor også et lite "lurt smil" i slutten av setningen [:)]

Men personlig mener jeg heller ikke at jorunalisten hadde gjort hjemmeleksa si så veldig godt i forkant av denne, så er det sagt. Men fra det til å klage dem inn for PFU er en viss distanse [;)]
-SirOlsen-

Erik M

Ditt øyeglimt ser jeg, men les alle innleggene i linken.  Ingen humor als!

Er du superkjendis og blir skilt må du regne med presse.  er du superlag som ligger nede - vær overbærende over uvitende.  Dagbldet har rett - Leeds er et ynkelig taperlag.  Vi som elsker Leeds vet bedre.

Knut-

Jeg ser på dette temaet som et utslag av at det står så lite om Leeds i media, og når man endelig får sjansen blir det en hel diskusjon av selv slikt pjatt[:)]

Medlem 191
medlem 191