Kilgallons overgang

Started by Kato, January 14, 2007, 18:49:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Denne Chief Executive, Shaun Harvey, sa følgende til hjemmesiden da Kilgallon ble solgt:

"Neil Warnock has made many enquiries about Matthew Kilgallon, but at no time during the summer did he make a firm offer".

Neil Warnock sier til BBC (hentet fra siste Tips):

" Vi har ventet lenge på denne spilleren, men vårt bud fra i fjor sommer var atskillig høyere, så noen ganger kan det lønne seg å være tålmodig."

Jeg velger å tro dette er vanlig skyggelegging fra vår side, for å skjule hvor ubrukelige vi er på transfermarkedet. Jeg vil tro banditter avler banditter, det er vel derfor Harvey sitter i en sentral posisjon i vår kjære klubb.

Lars E

Leeds viser seg igjen å være mongo på overgangsmarkedet.

Har vi nådd bunnen snart?

Forever Leeds

Forever Leeds

Jon R

Jeg driter i pengene. Det mest iditotiske er at vi selger vår beste forsvarsspiller og local Leeds lad, i en situasjon der vi må få orden på det defensive for å berge plassen. Dersom vi nå skulle finne en habil ersatter, betyr dette introduksjon av nok en ny forsvarsspiller. Når har Wise tenkt at vi skal få spilt inn en førsteellever? Kontiniuitet først når vi er klar for league One, er ikke godt nok. [xx(]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Skal ikke si at jeg driter i pengene, men all erfaring sier at opplysninger omkring pris ved salg av spillere er såpass komplisert at det er vanskelig å si noe sikkert om hva som er riktig beløp. Det mest uforståelige er som Jon sier at vi selger vår beste forsvarer i en periode hvor forsvarsspillet er direkte grusomt. Kan ikke finne noen formildende omstendigheter i forbindelse med dette salget.

Dennis

Kan heller ikke si jeg driter i pengene, men skulle ønske jeg kunne si at jeg driter penger! [:p]

Fra spøk til alvor, så er £1,75millioner mye penger for en klubb i CCC. Dessverre så måtte vi (dvs. Ken Bates) ofre vårt største talent og favoritt. Det er et skikkelig skår i gleden av å få inn noen veltrengte kroner... [xx(]

Problemet derimot, er at Dennis Wise ikke vil få se en eneste penny av disse kronene, fordi de indirekte vil gå til summen Bates vil motta, når han en dag selger Leeds United videre. Jeg vil påstå at dette er penger som går i lomma på Ken Bates! [}:)]

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Vi kan kjøpe bra mange spillere for £1.75m, men det er tvilsomt at Wise ikke får bruke store deler av det beløpet på forsterkninger. That's life with Ken Bates.

-WE'LL BE BACK-

stefan

Enda en kjempe konstruktiv sutretråd, hvor vi garantert ikke vet alle fakta...

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Lars E

Det er vel et av problemene med Leeds idag - vi får vite for lite.

Forever Leeds

Forever Leeds

Sheridan

ja la alle få vite hvor dårlig det er stilt med økonomien....at den er verre enn noensinne....så vi får flere salg ala Lennon for peanøtter. Tauset er gull noen ganger.