birmingham -leeds spilles...

Started by Eriksen55, January 16, 2007, 00:38:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

Howsen

Tror d hadde vært best å spilt den  i helga.

Birmingham hadde viktige spillere skadet.

J.Howsen

Leeds United

J.Howsen

Leeds United

Dennis

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~966299,00.html

B'ham ønsker ikke å refundere reisekostnadene til Leeds-fansen. Jeg skjønner jo at de ikke vil ta ansvar for hva det koster for bortesupporterne å reise til Birmingham, men når det er under så mistenkelige grunner at kampen avlyses, synes jeg de burde revurdert saken!

Men så kommer jeg til å tenke på... Hadde Ken Bates refundert det? Neppe!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Etter å ha sett Bham nærmest spille ut Newcastle gjennom 45 min på St. James, tror jeg ikke vi skal være så altfor lei oss for at denne kampen ble utsatt. De blå leder 2-0 ved pause. 2. omgang direkte på SportN nå.  [8)]

Jon R.
Jon R.

Leeds04

Og verre skulle det bli...
Cardiff er også helt ute og kjøre. Ligger under 4-0 mpt Tottenham.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Oggy

Imponerende av Birmingham i kveld, knuser James Milner & co. borte.
Oggy

Jon R

Slutt: Smått sensasjonelle 5-1 til Bham. Borte. Mot et PL lag. [8)]

Imponerende å se hvordan de blå fortsatte å sende folk fremover på banen på 3-1 og 4-1. Rett nok spilte Newcastle med 10 mann det meste av annen omgang, men var i realiteten sjanseløse også med fullt mannsskap. Bham bunnsolide i alle faser av spillet. Lurer på hvordan vår (stadig) nykomponerte bakre firer skulle stoppet disse gutta. Tror vi skal takke Vårherre for det nylagte gresset på St Andrews. [B)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Torgeir

Enig med du Jon....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Sheridan

quote:
Originally posted by Torgeir

Enig med du Jon....

Torgeir

Ja, det hadde neppe vært gunstig å møte dem nå med alle de nye på plass i laget.....men på Elland Road mot VEBEA så er vi klare!

SirOlsen

ehh, men uansett så lover ikke dette godt for når vi møtes neste gang uansett... om de gruser Newcastle 5-1... hva gjør de da med stakkars oss? [V]
-SirOlsen-

espenm

Sant skal sies at Newcastle var dårlige bakover i går. Men B'ham spilte god fotball.
Men hvis vi kan organisere oss godt defensivt og jobbe godt hjemover i fulle 90 så kanskje.
Det var der Newcastle feilet i går.

Jon R

quote:
Originally posted by espenm

Sant skal sies at Newcastle var dårlige bakover i går. Men B'ham spilte god fotball.
Men hvis vi kan organisere oss godt defensivt og jobbe godt hjemover i fulle 90 så kanskje.
Det var der Newcastle feilet i går.

Nettopp derfor jeg mener vi skal være godt fornøyd med at kampen ble utsatt. Vi har vært alt annet enn godt organisert bakover de siste månedene. Dessuten imponerte Bham defensivt også. En spiller som Upson er rett og slett for god for CCC. Det er sannsynlig at han forsvinner til PL i løpet av januar og da tror jeg de blir langt mer sårbare defensivt utover våren. [:)]

Jon R.
Jon R.

Henning

Såg ikkje kampen, men fekk ikkje newcastle ein utvist på stillinga 2-1. Kan ha litt med saken å gjere. Sjølv om dei kan ha rundspelt dei heile kampen for alt eg veit.

Big Jack

Newcastle var tvers gjennom råtten hele matchen.

-Big Jack- som tapte mer penger på denne matchen enn han vil ut med...

espenm

quote:
Originally posted by Henning

Såg ikkje kampen, men fekk ikkje newcastle ein utvist på stillinga 2-1. Kan ha litt med saken å gjere. Sjølv om dei kan ha rundspelt dei heile kampen for alt eg veit.

Jo, han hadde gult og felte en kar som bakerste mann, med overlegg, gikk av banen uten protest.
Det var dette frisparket B'ham gikk til 1-3 på og da gikk all luft ut av Newcastle.

Forøvrig en kanonscoring av Milner igjen :P

RoarG

Vi bør være sjeleglade for at kampen mot B.ham City ble utsatt. 5-1! DE gutta er i god form.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020