Har noen mail adressen til Wise/Bates

Started by Runar, January 22, 2007, 14:39:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Her er noen potensielle signeringer vi kanskje kan få inn på slutten av transfervinduet...

Keeper: P. Enckelman (Keeper, 29 år) ikke spilt for Blackburn i år (tredje valg - lån frigitt)Ali al-Habsi (Keeper, 25 år) ikke spilt for Bolton, (tredjevalg - lån/frigitt)

Forsvar: A. Gardner (Stopper, 26 år) spilt 5 kamper for spurs(lån), D. Mills (høyreback/stopper, 29 år) spilt 1 kamp for City og 10 for Hull (free transfer), J. McEveley (venstreback, 21 år)spilt 5 kamper for Blackburn (lån) A. O`Brian (Stopper 27 år) spilt 5 kamper for Pompey (lån/transfer) P. Ifill (høyreback 19 år) Spilt 1 kamp for spurs i år (lån) P. Stalteri (Høyreback 27 år) spilt 5 kamper for Spurs (lån) M. Jackson (Stopper 35 år) spilt 6 kamper for Wigan i år (transfer)

Midtbane: Lee Martin (Høyre/venstrekant, 19 år) spilt 9 kamper for Rangers, men ingen for Man Utd. (lån), Mark Noble (sentralmidtbane 21 år) Spilt 1 kamp for West Ham i år, (lån)

Spiss: A. Smith (Spiss, 26 år) spilt 4 kamper for Man Utd nærmer seg matchfit, (lån) M. Maccarone (Spiss 27 år) spilt 8 kamper for Boro, (lån) M. Christie (Spiss 26 år) spilt 9 kamper for Boro, (lån) S. Kabba (Spiss 26 år) Spilt 9 kamper for Sheff Utd (transfer) Lee Bernard (Spiss 22) ikke spilt for Spurs i år top scorer i reslifaen de siste to årene. R. Winters (Spiss 31 år) bedre enn Healy for øyeblikket (50.000£ kjøp)

Stoler på at ledelsen i Luscos har en direkte linje til Wise og Bates og at listen sendes over umiddelbart så kanskje vi kan unngå nedrykk....

TrJ

Smith og Maccarone har vel vært forsøkt og de vil ikke spille i CCC.. Samme med Kabba? Jackson på 35?! tror jeg er feil mann. Winters har jeg dessverre ikke tro på heller da jeg ikke er bergenser.. :)
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Runar

Alle her er selvfølgelig ikkre rett for Leeds, men alle på den listen ligger vel på et høyere nivå enn Foxe og co...At du ikke har tro på Winters er mulig, men han har ihvertfall prestert hundre ganger mer enn Flo de siste sesongene og han ser jo ut til å gjøre det greit

RoarG

Aprpos de nevnte herrer: de skal visst ha blitt så forbanna på Birmingham for kamputsettelsen forrige lørdag at de prøver å blande seg inn i laguttaket til Steve Bruce i flg www.birmingham.vitalfootball.co.uk/article.asp?=48109.
Dersom dette medfører riktighet er de nevnte herrer større klovner enn jeg hadde fryktet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bye

Hmm, hvor seriøs er den siden da? Men hvis det er snev av sannhet i den, så har vi med svært dårlige menn å gjøre. Ikke bra.
Trønder i Bergen!

Howsen

Aiden McGeady kunne vel ha vært noe?
veldig lite spille tid i Celtic og han er kun 20-21 år.
Kunne fått han inn på lån.

J.Howsen

Leeds United

J.Howsen

Leeds United

RoarG

Tja,seriøs nok til at Bruce har imøtegått dette latterlige kravet.
quote:
Originally posted by Howsen

Aiden McGeady kunne vel ha vært noe?
veldig lite spille tid i Celtic og han er kun 20-21 år.
Kunne fått han inn på lån.

J.Howsen

Leeds United

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Fin liste det der. Mener å ha lest et sted at Maccarone er på vei til en italiensk klubb. Tror Gardner og McEveley ville ha styrket forsvaret vårt betraktelig. [:D]
quote:
Originally posted by Runar

Her er noen potensielle signeringer vi kanskje kan få inn på slutten av transfervinduet...

Keeper: P. Enckelman (Keeper, 29 år) ikke spilt for Blackburn i år (tredje valg - lån frigitt)Ali al-Habsi (Keeper, 25 år) ikke spilt for Bolton, (tredjevalg - lån/frigitt)

Forsvar: A. Gardner (Stopper, 26 år) spilt 5 kamper for spurs(lån), D. Mills (høyreback/stopper, 29 år) spilt 1 kamp for City og 10 for Hull (free transfer), J. McEveley (venstreback, 21 år)spilt 5 kamper for Blackburn (lån) A. O`Brian (Stopper 27 år) spilt 5 kamper for Pompey (lån/transfer) P. Ifill (høyreback 19 år) Spilt 1 kamp for spurs i år (lån) P. Stalteri (Høyreback 27 år) spilt 5 kamper for Spurs (lån) M. Jackson (Stopper 35 år) spilt 6 kamper for Wigan i år (transfer)

Midtbane: Lee Martin (Høyre/venstrekant, 19 år) spilt 9 kamper for Rangers, men ingen for Man Utd. (lån), Mark Noble (sentralmidtbane 21 år) Spilt 1 kamp for West Ham i år, (lån)

Spiss: A. Smith (Spiss, 26 år) spilt 4 kamper for Man Utd nærmer seg matchfit, (lån) M. Maccarone (Spiss 27 år) spilt 8 kamper for Boro, (lån) M. Christie (Spiss 26 år) spilt 9 kamper for Boro, (lån) S. Kabba (Spiss 26 år) Spilt 9 kamper for Sheff Utd (transfer) Lee Bernard (Spiss 22) ikke spilt for Spurs i år top scorer i reslifaen de siste to årene. R. Winters (Spiss 31 år) bedre enn Healy for øyeblikket (50.000£ kjøp)

Stoler på at ledelsen i Luscos har en direkte linje til Wise og Bates og at listen sendes over umiddelbart så kanskje vi kan unngå nedrykk....

L.RADEBE

Spørsmålet er vel hvem som ikke forsterker oss om dagen.. Jeg har iallefall sendt mine tips til Leeds angående spillere.

RoarG

De må vel ha en heltidsansatt for å holde styr på alle de henvendelsene. [:p]
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Spørsmålet er vel hvem som ikke forsterker oss om dagen.. Jeg har iallefall sendt mine tips til Leeds angående spillere.

Per-Stian

Ian McNeil, som "Head Scout", har forhåpentlegvis kontroll på dei fleste spelarane som kan røre på seg i Europa. Litt meir tvilsam t koss vi "speidar" i Afrika, Asia, Oceania osv. Reknar me dei tek dei fleste henvendingane frå ivrige supportarar seriøst, spesielt når vi hugsar "Gylfi-historia".

Per-Stian

Gwyn Williams, mannen som oppdaga Terry og henta Flo t Chelsea i si tid, har vel også ei liknande rolle. Veit ikkje kva han konkret gjer, men bistår vel McNeil me å finne talent og spelarar t klubben. Veit ikkje heilt kva eg syns om jobben som e gjort d siste året, kan ikkje akkurat seie meg nøgd me d som e kome inn.

Per-Stian

...og by the way, så tippar eg desse har e-postadresser som følgjer:

Ian.mcneil@leedsunited.com
Gwyn.williams@leedsunited.com

Du kan iallfall prøve, Runar.

Runar

Done....men hva med denne personen som tipset Leeds som Gylfi, må jo finnes et sted man kan sende "info" til Leeds, de ser jo ut til å trenge all den hjelp de kan få...

SOL

Ian McNeil er vel ikke i Leeds lenger, han har pensjonert seg!!!

Per-Stian

quote:
Originally posted by SOL

Ian McNeil er vel ikke i Leeds lenger, han har pensjonert seg!!!

OK, dette va nytt for meg. Kven har tatt over for han?

Masinga

Til de som skal sende mail til Wise og Bates: Kan dere samtidig uttrykke over for de to herrer at det ikke er særlig lurt å erte på seg alt og alle i den situasjon Leeds befinner seg i? Greit nok at man har tanker rundt kanselleringen av kampen i Birmingham. Men er det særlig lurt å skrive om dette i kampprogrammet, Bates? Jeg har også tidligere uttalt at Wise bør bruke kreftene på andre ting enn å diskutere med fjerdedommer og kjefte på Kamara i WBA-kampen. Jeg tror slikt fører til det motsatte at det Leeds ønsker å oppnå. Vi blir lagt for hat og alle vil elske å sende Leeds ned i Division One.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

ragnar

Satser på at det er en luring som vil sette Bates/Wise i et end adårlige lys enn de allerede er i.

Om det stemmer, har vi med komplette virklighetsfjerne klovner å gjøre.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Jeg klarer bare ikke å ha respekt for folk som bringer klubben i vanry. Hva skjedde med egentlig med de sosiale antennene og "commons sense"? Ikke bare suger vi sportslig, men folk ler av oss hele veien ned til league One. Bort med pakket! [xx(]

Jon R.
Jon R.