Skrevet av Emne: Lewis og Healy ute med skade  (Lest 1897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Lewis og Healy ute med skade
« på: Februar 01, 2007, 18:42:37 »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

samadhi

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #1 på: Februar 01, 2007, 18:46:54 »
Skadesituasjonen er så absolutt ikke bra i Leeds for tida.

Da Wise kom til klubben har han sagt mange ganger at en del spillere var i dårlig form og han derfor nærmest måtte ty til pre-season trening midt i sesongen. Er redd for at den harde treninga kombinert med ett tøft kampprogram dessverre har vært i meste laget for spillerne.

Føler vi mønstrer en brukbar første 11 om dagen, men er redd det er dårlig med alternativer etterhvert!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #2 på: Februar 01, 2007, 19:01:45 »
Det er jo typisk Leeds å få så mange skader i denne viktige perioden! Vi skal være veldig fornøyd hvis vi får med oss 1 poeng hjem på lørdag.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #3 på: Februar 01, 2007, 19:51:56 »
Kan bli fatalt at dette skjer i den viktigste perioden - isolert sett - denne sesongen!

Healy, Lewis, Nicholls, Flo, Kelly osv er alle spillere som ville spilt fra start. Skummelt!

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #4 på: Februar 01, 2007, 21:02:06 »
Alle skadene kjem på absolutt verste tidspunkt. Eg føler liksom at det ligg ein forbannelse over klubben vår, at det er absolutt ingen som ønskjer at Leeds skal halde seg i CCC. Vi har ingen pengar å handle for, alle elskar å slå oss, skadene kjem på same tid osv osv...

Håpar for all del at Lewis ikkje blir ute lenge.

auren

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #5 på: Februar 02, 2007, 00:30:09 »
Selvsagt uheldig, men er glad det "bare" var to ukers tid ute for Healy. Lewis kan faktisk nå Norwich kampen. Nicholls vet vel ingen noenting om? Ser ikke bort i fra at han også rekker Norwich kampen. Det som er skremmende er det dårlige angrepet. Regner med at Kandol får fornyet tillit på topp, da han spilte en av sine beste kamper i Leedstrøyen mot Hull. Blake blir hans naturlige makker vil jeg tro. Moore på benken, eller kanskje Tom Elliott?

Forventer ikke poeng på lørdag, så skulle vi få ett eller tre blir det en stor bonus..

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #6 på: Februar 02, 2007, 00:33:41 »
Kan virke som Wisey er taus rundt skadene i laget og kor lenge dei enkelte er ute. Flo hadde jo vert skada nesten ei veke utan at "nokon" viste det.

Kan vere taktisk å halde korta tett til brystet for å ikkje gi motstanderen noko tips på førehand.
Håper Nicho og Eliott er tilbake til lørdan.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #7 på: Februar 02, 2007, 00:37:32 »
Vi må forvente poeng mot tabellnaboer no i innspurten, og ikkje berre eitt.
Ingenting anna er godt nok!

Det kjem nok kamper framover der vi møter topp 8-10 lagene, der forventer eg ikkje poeng, men tar de med som bonus.

Vi er nøydd til å vinne 8-9 kamper til iløpet av sesongen, og då MÃ… og SKAL lagene rundt oss på tabellen slåast, både heime og borte.

Come On Leeds !!


quote:
Originally posted by auren

Selvsagt uheldig, men er glad det "bare" var to ukers tid ute for Healy. Lewis kan faktisk nå Norwich kampen. Nicholls vet vel ingen noenting om? Ser ikke bort i fra at han også rekker Norwich kampen. Det som er skremmende er det dårlige angrepet. Regner med at Kandol får fornyet tillit på topp, da han spilte en av sine beste kamper i Leedstrøyen mot Hull. Blake blir hans naturlige makker vil jeg tro. Moore på benken, eller kanskje Tom Elliott?

Forventer ikke poeng på lørdag, så skulle vi få ett eller tre blir det en stor bonus..

auren

Leeds
Till
I
Die!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #8 på: Februar 02, 2007, 01:03:50 »
Jeg er ikke uenig at spillerne må gå for seier i enhver kamp fremover.

Likevel Tom, det må fortsatt være rom for å se an hvilke motstandere vi har når resultatet er klart fra de enkelte kampene - jeg håper det ikke blir ramaskrik og spådommer om jordas undergang dersom vi ikke klarer å slå f.eks. Norwich eller Palace borte. Det er kamper som ville vært tøffe selv med et "topplag" fra vår side.

Samtidig blir etthvert poeng viktig, og ett poeng i de tøffe bortekampene skal vi ta med oss som noe positivt i den situasjonen vi er nå.

LØFT HODET, KAMERATER!

Svend

http://www.svendanders.com/

Oggy

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #9 på: Februar 02, 2007, 01:07:49 »
Vi slo Birmingham hjemme, hvorfor skal vi ikke ha troen på poeng
borte mot topplag ?
Oggy

Runar

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #10 på: Februar 02, 2007, 01:08:06 »
Men tar vi tre poeng så sender vi Norwich ned i driten de også, til gjengjed så gir vi jo de et betydelig forsprang om vi skulle tape...

Tror at vi må gjøre som Eddie Gray sier på radioen hele tiden... Vi må unngå å tape, spesielt i borte kampene...Slik at vi plukker på poeng og på samme måte hindrer de vi spiller mot å få tre poeng.
 

Tom S

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #11 på: Februar 02, 2007, 02:49:42 »
Eg har ikkje for vane å spå om jordas undergang sjølv om Leeds taper SA. Har som regel haue løfta og eit positivt syn på det meste.

Poenget mitt er at lista må ligge sånn at vi forventer/forlanger seier mot de lagene som ligger nærmast på tabellen. Dette for å auke vår eigen pott og samtidig sørge for at konkurrenten ikkje tar poeng, såkalla sekspoengere. Det er mykje viktigare å vinne desse enn å slumpe til med ein overraskande seier mot f.eks. B'ham.


quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg er ikke uenig at spillerne må gå for seier i enhver kamp fremover.

Likevel Tom, det må fortsatt være rom for å se an hvilke motstandere vi har når resultatet er klart fra de enkelte kampene - jeg håper det ikke blir ramaskrik og spådommer om jordas undergang dersom vi ikke klarer å slå f.eks. Norwich eller Palace borte. Det er kamper som ville vært tøffe selv med et "topplag" fra vår side.

Samtidig blir etthvert poeng viktig, og ett poeng i de tøffe bortekampene skal vi ta med oss som noe positivt i den situasjonen vi er nå.

LØFT HODET, KAMERATER!

Svend

http://www.svendanders.com/



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

auren

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #12 på: Februar 02, 2007, 03:14:43 »
Enig i det Tom S. Men jeg håper heller på tap mot Norwich og seier mot Palace enn uavgjort i begge kampene.

Grunnen til at jeg tviler på poeng mot Norwich er av to grunner. Vi taper "alltid" etter å ha vunnet en kamp. I tillegg er vi hardt rammet av skader. Særlig fremover. Og der er vi ekstra sårbare når vi slipper inn mål i hver bidige kamp.
Det er dermed ikke sagt at jeg ikke har noen tro på poeng. Viser vi 100% innsats og vilje så har vi selvsagt muligheten. Men vi må sette våre sjanser og luke ut forsvarsfeil. Fortsette i samme bane som mot Hull. Jeg betviler i grunnen ikke potensialet i troppen vår. Vi er på en måte Englands svar på Viking denne sesongen. Gode nok på papiret til å kjempe i toppen, men mental svikt har ført oss i bunnstriden.
La oss inderlig håpe på en Nordlie-effekt de siste kampene!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Re: Lewis og Healy ute med skade
« Svar #13 på: Februar 02, 2007, 14:46:47 »
quote:
Originally posted by auren

Enig i det Tom S. Men jeg håper heller på tap mot Norwich og seier mot Palace enn uavgjort i begge kampene.

Grunnen til at jeg tviler på poeng mot Norwich er av to grunner. Vi taper "alltid" etter å ha vunnet en kamp. I tillegg er vi hardt rammet av skader. Særlig fremover. Og der er vi ekstra sårbare når vi slipper inn mål i hver bidige kamp.
Det er dermed ikke sagt at jeg ikke har noen tro på poeng. Viser vi 100% innsats og vilje så har vi selvsagt muligheten. Men vi må sette våre sjanser og luke ut forsvarsfeil. Fortsette i samme bane som mot Hull. Jeg betviler i grunnen ikke potensialet i troppen vår. Vi er på en måte Englands svar på Viking denne sesongen. Gode nok på papiret til å kjempe i toppen, men mental svikt har ført oss i bunnstriden.
La oss inderlig håpe på en Nordlie-effekt de siste kampene!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Er ikke Nordli-effekten litt avhengig av Tom Nordli da? Så da kan vi i beste fall håpe på en Wise-effect, (som hittil snarere har lignet en Wise-affect).

På den mer seriøse siden tror jeg det viktigste kriteriet for å berge plassen nå er at man lykkes i å finne en formasjon og en start-elver som fungerer, uten at det rokkeres og prøves ut nye ting hele tiden. Dette avhenger igjen naturlivis av at det ikke blir for mange slike skadesituasjoner på disse spillerne. Gjennom mer stabilitet i laguttak og formasjoner har jeg fortsatt tro på at gutta kommer til å ta tilstrekkelig antall poeng til å berge plassen.

flynn