Dennis Wise straffes

Started by Leeeeeeeeeeeeds, January 26, 2007, 21:44:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Ikke overraskende.

-WE'LL BE BACK-

HåvardK

Et bevis på hans voldsomme engasjement for klubben.

roaldv

Synes dette er helt på sin plass. Voksne personer generelt, og ledere spesielt skal ikke oppføre seg sånn.

Heldig at det ikke var Harald Aabrekk han dyttet - da hadde han vel ligget der ennå[:D]

Dennis

quote:
Originally posted by HåvardK

Mer positivt kan du ikke si det! [8D]

Straffen er fullt fortjent! [xx(]

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Må man betale full lønn til managere som sitter i fengsel?

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Spør hopplandslaget. Trond Jøran Pedersen sonet vel for heftig råkjøring en gang på åttitallet.

Erik M

quote:
Originally posted by Jon R

Jon R.

Ikke blandt det mest sakelige fra deg, Jon.  Men så vet vi vel hvor du står i forhold til Wise.

HåvardK

quote:
Originally posted by Erik M

quote:

Jon R.

Ikke blandt det mest sakelige fra deg, Jon.  Men så vet vi vel hvor du står i forhold til Wise.

Jaha? Greier du å vri dette til noe positivt for Wise?

RoarG

Ser at Wise vurderer å anke. For noe tull. Han oppførte seg idiot. Nå får han ta straffen, som er helt fortjent.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

han gjorde det til stående applaus fra tribunen. hadde dere bare sett hvor mye han provosete hele kampen igjenom så tror jeg ikke at dere hadde sagt så mye. Kan vinkle dithen at hadde Leeds vunnet kampen, samt de siste 8 så hadde de fleste her syntes at det var kult, herlig engasjement av wise ol.

LeedsUnited

Denne situasjonen er vel det eneste Wise har bidratt med hittil som han har høstet aplaus for.

Jon R

quote:
Originally posted by Erik M

quote:

Jon R.

I forhold til Wise står jeg alltid noen meter unna og aldri med ryggen til. [8D]

Jon R.
Jon R.

ØBS

quote:
Originally posted by HåvardK

Snarere hans temperament, skulle jeg tro...

...og til Jon:  Jeg tror han må over på en slags trygd.  Eller så får han provisjon av bilnumrene eller pallene han snekrer når de er solgt...

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

kjelvi

WISE DENIES FA CHARGE

Leeds manager Dennis Wise has denied a Football Association charge of improper conduct.

Wise was ordered to leave the technical area during Leeds' Coca-Cola Championship defeat by West Brom at Elland Road on January 20.

The charge relates to an altercation Wise had with West Brom striker Diomansy Kamara towards the end of the game. The Leeds boss had been angered by the time it took Kamara to leave the field when substituted.

Wise has requested a personal hearing which will be scheduled in due course.

Kilde: Sporting Life (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/02/09/SOCCER_Wise.html)

Stifler

jada, jada. Kamara var en ass hele kampen, hadde godt av det...
-Nr 2 er den første taperen-

kjelvi

Poco Loco

auren

Kamara var banens beste i denne kampen, og at han tok seg tid til å gå av banen er vel stort sett vanlig når laget ditt leder og det ikke er lang tid igjen. Hadde vi snudd på rollene hadde vi nok blitt meget forbannet på WBA manageren hvis han skulle fly i fjeset på f.eks. David Healy hvis han tok god tid på å gå ut.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

quote:
Originally posted by auren

Kamara var banens beste i denne kampen, og at han tok seg tid til å gå av banen er vel stort sett vanlig når laget ditt leder og det ikke er lang tid igjen. Hadde vi snudd på rollene hadde vi nok blitt meget forbannet på WBA manageren hvis han skulle fly i fjeset på f.eks. David Healy hvis han tok god tid på å gå ut.

Det var allikevel ganske lumpent gjort av Kamara å både storspille og score to mål mot oss i en og samme kamp. Skjønner godt at Wise reagerte på dette. Vi må huske på at dette kom i tillegg til de to målene han scorte mot oss i september. [}:)]

Det skulle forresten vært spennende å være til stede på selve høringen, siden Wise tidligere har uttalt at han ikke aner hvorfor han reagerte som han gjorde.

Jon R.
Jon R.

Eriksen55

skal vel sies at han lå nede fryktelig ofte med "skade", cornere brukte han fryktelig lang tid på, brukte fryktelig mye tid på å snakke med dommer'n, egentlig en fryktelig latterlig dritt hele Kamara. Skjønner wise, men om det er smart er en annen sak! Men han gjorde ikke noe spes, dyttet litt borti han og slengte noen gloser.

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-

mari

Kamara var etter min vurdering i en helt egen klasse i denne kampen - hadde elsket å hatt han på vårt lag. Men han var fryktelig fransk/sydlandsk på alle måter - lå nede ofte, filmet og brukte lang tid på å gå av banen - dog oppførte Wise seg mere som en "thug" av en spiller enn en seriøs manager når han dyttet han av banen.......

Jeg støtter Wise og tror han i løpet av noen år kan bli en bra manager - foreløbig er han på bleie-stadiet og gjør store feil. Håper at engasjementet til han og Gus er nok til å redde oss i år og at erfaringene fra dette året er med og bidrar til at 2007-2008 blir en suveren sesong for oss.