Laget i morgen hva tror dere...

Started by Runar, February 10, 2007, 02:42:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

CP har vel ikke tapt en kamp på de siste 10, vi kan jo ikke akkurat si det samme - hehe

Men jeg er positiv, føler vi er på bedringens vei . . Det at vi klarte å ta ledelsen mot Norwich og ta tre poeng noen dager før gir meg en (falsk) følelse av at vi kan konkurrere også i morgen...

Men hvem skal spille:

På keeper plassen har vi tre kandidater, jeg synes ikke all verden om de to jeg har sett spille av de, så jeg er villig til å teste danske....men er ikke sikker på om d er rett move...

Forsvar: Vel jeg håper Fazer for fornyet tillit tiltross for at han angivelig skal ha slete mot Huckerby. Frazer har vært bra i de to kampene før det. Rui er jo banker (hvem hadde trodd det) - Foxe eller Heath velvel...Jeg ville forsatt med Heath ikke fordi jeg synes han er god, men for å forsatt ha kontinuitet i forsvarsrekken. Om Lewis er frisk så må han starte og aller helst som venstreback...

Midtbanen: Vel, jeg er fristet til å starte med Douglas og Howson sentralt slik som i kampen mot Hull, det betyr at en måtte vraket Nicholls. Thompson rydder man plass til ut mot venstre, på høyresiden synes jeg Carole har sett bra ut i reservelagskampene, ellers så kunne kanskje Gylfi vært et alternativ (vanskelig å vurdere i hvilken fysisk forfatning han er i), men innlegg fra Lewis/Thompson i rettning han virker som en farlig kombinasjon.

Angrep: Ut med Kandol og inne med Gylfi? Han har jo sikkert bedre avslutnigsegenskaper og er nok også sterkere i luften ennd en håpløse x Barnet spilleren. Blake kommer nok til å starte..Jeg har ikke sett han spille siden West Brom og da var han håpløs, men jeg håper og tror at det ikke var representativ for hva han er i stand til. Ellers så kan jo Moore gjøre like mye/lite med en ball som Kandol... Hadde vi ligget trygt på tabellen så hadde jeg startet med Elliot (har jo ikke sett han spille før) men så mye være enn alternativene er han  nok ikke....

Lag:

---------------Casper----------------

Frazer-----Rui-------Heath-------Lewis

Carole-----Douglas------Howson----Thompson

------------Blake-----Gylfi-------------

Benk: Foxe, Nicholls, Rose, Moore, Sa

venadis

Skulle likt å sett den lagoppstillingen i mårå Runar, spesiellt enig med Carole og Gylfi i starelveren. Den gjengen trur eg kunne skaffa oss 3 poeng. Off eg e så jævla urolige i magen for tiå, trur eg må drikka någen unterberger til frokost i mårå[8D]

Jon R

Dansken må gjerne få prøve seg. Sa var kanskje vår beste spiller mot Norwich, iflg kommentatorene på Radio Leeds. Blir feil¨å vrake han.
Kjør samme firer som startet sist, dvs at Sa får ny tillit på v. back. Gylfi på topp er ingen dum ide, så lenge Kandol er beste alternativet til han. Lewis får venstre kant, med Thompson sentralt sammen med Douglas. Howson i en litt fremskutt posisjon bak to spisser.  Carole finner jeg dermed ikke plass til, annet enn på benken. [8)]

Jon R.
Jon R.

Runar

Oki...har ikke fått med meg at Sa var vår beste mot Norwich, men Lewis synes jeg har vært god som back...Thompson vil jeg ikke ha helt sentralt ettersom han ikke løper nok...Slik som du setter det opp Jon P så spiller vi uten noen som skal dekke høyresiden? Eller skal Douglas det?

jeg har ikke viasat eller sporteN her oppe i Molde, men regner med noen legger ut en link slik som mot West Brom hvor jeg kan se det på nettet:-)

KeyserSoze

Leser på førstesiden at Sverre tror Wise vil starte med Foxe på høyreback... Jeg håper da ikke Wise har så lyst til å rykke ned..

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R
Kjør samme firer som startet sist, dvs at Sa får ny tillit på v. back.

Veldig enig i denne...
quote:
Gylfi på topp er ingen dum ide, så lenge Kandol er beste alternativet til han.

Tja, hvorfor ikke.

Men det skjer ikke. Har ingen tro på at Dennis plutselig ser på Gylfi som noen frelser...

Jeg har nok også mest lyst på Lewis til venstre (mon tro hvorfor...) og Thompson sammen med løpssterke Dougie-boy i maskinrommet sentralt.
Fremme må vel nesten Howson få en ny sjanse, evt Blake/Moore da... Altså, gjerne sammen med Gylfi. Men kjenner jeg Dennis rett (og det gjør jeg jo forsåvidt ikkkkkkkkke...) foretrekkes nok Kandol.

Men det var jo bare min mening [:I]

PS! Og Jon, siden vi mangler høyre midtbane kan vi vel la Blake evt Moore evt for-min-del-gjerne-også Carola starte der. Det er liksom så dumt allerede i utgangspunktet starte med færre spillere enn motstander...

PSII ...og siden auren-boy hjelper meg i å lese Leeds skadeliste (har ikke vært oppdatert der nei ca siden Øisten begynte & forkynne på disse sider... da falt jeg aaaavv...) så må vel nesten Nicholls evt Westlake få spelle der. Gylfi, kan han gjøre de andre rangen stridig sentralt... tviler altså på at han får tillit...

Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Har to ting å påpeke Runar. CP har ikke tapt på 8 kamper. 4 seire og 4 uavgjorte. På de siste 10 har de tapt 2 kamper.
Det andre er at Douglas fortsatt er skadet, og spiller nok ikke kampen i morgen. Her er laget jeg vil ha:

Sully - Sa, Rui, Heath, Lewis - Carole, Nicholls, Howson, Thompson - Blake, Moore.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Palace tapte også hjemme mot Preston i FA cupen for to uker siden. Så det er ikke noe uslåelig lag vi møter i morra.

Runar

Kan ikke ha Thompson og Blake i samme midtbaneledd¨, de kan jo ikke løpe desverre...

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R
Kjør samme firer som startet sist, dvs at Sa får ny tillit på v. back.

Veldig enig i denne...
quote:
Gylfi på topp er ingen dum ide, så lenge Kandol er beste alternativet til han.

Tja, hvorfor ikke.

Men det skjer ikke. Har ingen tro på at Dennis plutselig ser på Gylfi som noen frelser...

Jeg har nok også mest lyst på Lewis til venstre (mon tro hvorfor...) og Thompson sammen med løpssterke Dougie-boy i maskinrommet sentralt.
Fremme må vel nesten Howson få en ny sjanse, evt Blake/Moore da... Altså, gjerne sammen med Gylfi. Men kjenner jeg Dennis rett (og det gjør jeg jo forsåvidt ikkkkkkkkke...) foretrekkes nok Kandol.

Men det var jo bare min mening [:I]

PS! Og Jon, siden vi mangler høyre midtbane kan vi vel la Blake evt Moore evt for-min-del-gjerne-også Carola starte der. Det er liksom så dumt allerede i utgangspunktet starte med færre spillere enn motstander...

PSII ...og siden auren-boy hjelper meg i å lese Leeds skadeliste (har ikke vært oppdatert der nei ca siden Øisten begynte & forkynne på disse sider... da falt jeg aaaavv...) så må vel nesten Nicholls evt Westlake få spelle der. Gylfi, kan han gjøre de andre rangen stridig sentralt... tviler altså på at han får tillit...

B.Dylan

auren

Tror faktisk at Dennis lar unge Howson få litt hvile i morgen, og jeg tipper han dermed blir å finne på benken.
Ikke umulig at Stack starter i mål heller. Vel 17 timer til kampstart nu..

auren - meget spent på morgendagen.. Håper det blir festøl og ikke gravøl etterpå...

Leeds
Till
I
Die!

Jon R

quote:
Originally posted by Runar

Thompson vil jeg ikke ha helt sentralt ettersom han ikke løper nok...Slik som du setter det opp Jon P så spiller vi uten noen som skal dekke høyresiden? Eller skal Douglas det?
----------------------------------------------------------
Kan ikke ha Thompson og Blake i samme midtbaneledd¨, de kan jo ikke løpe desverre...

Jeg tenkte naturligvis på samme bakre firer. Blake spilte da vel ikke på midtbanen sist? Blake (glemte å nevne han) bør starte på topp, og ihvertfall ikke sammen med Thompson på midten. Douglas( som kanskje er vår mest kondisjonssterke spiller) må dekke mye på høyresiden, som han har gjort i de to siste kampene. ( igjen iflg gutta på Radio Leeds). Slik stallen ser ut nå, er det jo nesten umulig å komponere en balansert midtbane, så da må det bli noen "kompromisser" her og der. Enig at det er litt "farlig" med temposvake Thompson sentralt, men en bedre løsning enn Nicholls eller Westlake for øyeblikket, tror jeg. Det ideelle hadde kanskje vært å børste støvet av good ole` Gary Kelly og bruke han på høyresiden av midtbanen, slik du foreslo for et par uker siden, Runar. [8)]

Jon R.
Jon R.

Eriksen55

Nå har det seg vel slik at douglas ikke kan spille grunnet skade(hamstring)

Ankergreen

Sa Rui Foxe Lewis

Moore Nicholls Howson Thompson

Kandol Blake

Sub: Sully,Heath,Elliot,Gylfi og Westlake/Carole

Det blir nok laget, tipper jeg da:)

Hvor er Westlake? Skadet, ute i kulda eller bare ikke god nok?

Asbjørn

quote:
Originally posted by auren
[.
Ikke umulig at Stack starter i mål heller.

...har også en uggen følelse av at Dennis velger Stack i morgen...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

quote:
Originally posted by eriksen55
Hvor er Westlake? Skadet, ute i kulda eller bare ikke god nok?

Mulig det er kaldt i Yorkshire, ja... Han var i alle fall tuendørs og spilte mesteparten av reservekampen på tirsdag...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

liker ikke stack...han har ihvertfall en del å bevise. På meg virker det som forsvaret stoler mer på sully i målet kontra stack. Men jeg håper på dansken!

auren

Ja... Stack kan lett gi oss en Støck... :-)

Denne Ankergren vet jeg svært lite om. Overbeviser han på trening vil jeg nok tro at han blir å finne i buret nokså snart...

auren, som ser det er kun 16 timer igjen til kampstart...

Leeds
Till
I
Die!

Runar

Om Douglas er skadet så er det vel naturlig med Nicholls inn...Ihverfall i det oppsette jeg har satt opp[:)]

quote:
Originally posted by auren

Har to ting å påpeke Runar. CP har ikke tapt på 8 kamper. 4 seire og 4 uavgjorte. På de siste 10 har de tapt 2 kamper.
Det andre er at Douglas fortsatt er skadet, og spiller nok ikke kampen i morgen. Her er laget jeg vil ha:

Sully - Sa, Rui, Heath, Lewis - Carole, Nicholls, Howson, Thompson - Blake, Moore.

auren

Leeds
Till
I
Die!

MacMurder

Casper
Richardson
Rui
Heath
Sa
Moore