Vi er dømt til å rykke ned!

Started by pettern, March 04, 2007, 22:52:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pettern

Det største problemet for vår klubb er ansettelsen av Wise.Bates kommer aldri til å sparke gullgutten sin, men det Bates burde ha gjort,og som mange supportere ba ham om på diverse forum tilknyttet klubben: det var å grave litt dypt å få en bra manager som kunne redde stumpene denne sesongen slik at vi ikke rykket ned.Ansettelsen av Wise viser egentlig hvor tragisk Bates er:Han ansetter en venn som har hatt middelmådige resultater i andre klubber, og forventer at Wise skal redde stumpene.Vel, nå ser vi det som mange av oss sa fra dag 1: nemlig at han ikke hadde nødvendig kompetanse for å ta på seg en slik jobb.Mange har på forumet mener vi scorer for lite mål.Enig i det, men det er mye viktigere å IKKE slippe inn mål med en slik stall.Hvis Wise hadde hatt 10% av George Grahams forsvarsorganisering hadde feks minst 5 av våre kamper med 1-0 tap, endt 0-0.Vel det er 5 poeng mer!Nå ser vi ingen tegn til system eller organisering,Jeg har sett alle kampene til Leeds denne sesongen som har gått på TV og kan oppsummere:
mange løper etter ballen,i 2. omgang er vi alltid litt for sene i alle dueller,forsvaret klarerer innimellom som et non league lag.
Jeg ser at noen foreslår Eddie Gray for fremtiden.Folk husker dårlig:når han satt ved roret fantes det ingen forsvarsorganisering, og målene rant inn helt til nedrykk.
Nei, jeg vil ha en erfaren, men sulten manager som slipper til ungdom,og som har en klar strategi for hver kamp.
Dette skjer dessverre ikke så lenge Bates er eier, men jeg har et håp om at han selger seg ut så snart nedrykket er klart.Hvis vi overlever,er jeg redd for at han og Wise fortsetter,noe som er helt tragisk for klubben.
Selv Ranieri ville vært et bedre valg....

pettern

Her er hva vi alle tenker, som en Leedsfan på teamtalk har skrevet:

When Wisey came up with his masterplan of points needed for survival, were the three points lost yesterday included. I doubt it. Now our great captain wants out, what a loss. And Bates now reveals a row with an ex director over shares. I have suspected for a long time, many of our financial debts will remain unpaid after June. I wonder if now almost certain relegation this season will be the end of this bloody nightmare or the beginning of an even worse one. Certainly, before any fan spends a penny on a new season ticket, we should all be told once and for all, the exact financial dilema we face and don't insult us by expecting us to support loanee rubbish, season after season, with our hard earned cash. We all support Leeds United but I wonder what is Leeds United anymore when you see the antics of players like Nicholls and "the mole" in recent weeks. Leeds United is fast becoming just a memory. The sad part is how our demise pains true fans while the club captain can just pack bags and head back to his former employer without a regret.
Godt sagt!

Eriksen55

ser du ikke at leeds forsvaret er en del mer organisert nå en før wise kom? Han har til og med fått heath til å heve seg. sier ikke at wise er en god manager enda, men vi må holde oss til fakta.. og det er at leeds slipper inn en del mindre mål nå. sagt det før, skader må ta en del av skylden.. de han har hentet etter har alle blitt skadet, og de han hentet styrket i utgangspunktet leeds... sa,thommo,flo først og fremst..

auren

"Now our great captain wants out"... Dette var da ikke særlig godt sagt! Kevin har underprestert i år. Kanskje han ble vel mye hypet opp av Blackwell. Kanskje vi hadde for store forventninger?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pettern

HåvardK

quote:
Originally posted by eriksen55

ser du ikke at leeds forsvaret er en del mer organisert nå en før wise kom?

Kanskje vi får noen ekstrapoeng i kampene vi har tapt, fordi forsvaret tross alt var godt organisert? Ikke?

Eriksen55

ikke det som er poenget mitt, og det skjønte nok du også. Wise kan ikke lage gull av, ja ikke engang gråstein kan du kalle dem.. men han har da fått dem til jobbe mere sammen. Det er bare å se på resultatene etter han tok over så ser du det. Men ja, enig at det ikke blir så mye poeng. men rett skal være rett,ikke sant?

Leedsboy

Du kan da ikke mene at en som slitt benken i enga, går inn å styrker leeds? Jeg mener at vi trenger en manager som er litt mere erfaren, og som ikke har en historie bak seg som bråk og faenskap, wise er ingen rett mann for leeds slik jeg ser det. Har hele tiden vært tvilende til wise sine ferdigheter som manager, han var en helt ok spiller, men ikke klar for manager jobben i en så stor klubb som faktisk leeds er. Jeg mener at på papiret så har han et godt nok lag til å holde oss i cc. jeg håper nå at han skjønner hva som er iferd med å skje, og trekker seg. jeg kunne godt ha tenkt meg ranieri eller David o`leary. begge 2 er veldig dyktige managere. Med slike navn ville vi ha lokket noen spillere også. Stor sorg å være leeds supporter om dagen..men håper styret tar for seg en løsning nå..og får leeds på beina igjen.. MOT!

Eriksen55

tror nok enga desverre er hakket bedre enn mange av laga i chship ligaen..og sist jeg sjekket lå vi i bunn der desverre.. så ja, det tror jeg uten å mukke..en skadefri flo, mer enn god nok for leeds.  ja, på papiret har vi et bra nok lag, men når de beste og halve laget er skadet til enhver tid, hva da? han får jo aldri drillet et lag på trening, det er etter det jeg har sett av lagoppstillinger ikke vært mulig etter jul.. må bytte hele tiden. men for all del, mener ikke at wise er en stor manager, men litt edrulighet kan man forvente vel?

SuperLeeds!

En skadefri Flo ville styrket Leeds. Ja kanskje det, men en skadefri Flo vil vi nok ikke se særlig mye til i den knokkelligaen som Championship er, er jeg redd... Nei, nå ser vi fremover til lokalderby mot Doncaster etc..

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

Leedsboy

alle som følger med på fotball har  vel sett at t.a.flo ikke har holdt seg verken skade fri, eller putta mye mål i det siste?
Gir wise et par kamper til, hvis ikke bør han ta seg en tur ut av porten på elland road. Jeg er redd dette går rett vest slik som det er pr dags dato..hva skjer om vi rykker ned? med all gjeld denna klubben har så kan det ikke gå bra..sittet med tårer i øya et par lørdagskvelder nå, redd for at mitt kjære leeds forsvinner ned til "små laga"..

Espen J

Tror at et nedrykk kan være det som trengs jeg.. Ihvertfall hvis Bates/ Wise skal dure på videre som de gjør, mht uttalelser, spillerkjøp/ salg osv..
Så får vi håpe det kommer en god mann med noen pund i lomma som tar over klubben og sparker Wise! Vi må nok bare innsjå det at vi må starte helt på nytt. La de unge få spille en sesong eller to i League 1. Så kan vi snakke om klare forsterkninger etter opprykk til CCC og kansje en gang etter 2011 er vi tilbake i PL med egne spillere som grunnstamme!!! Hadde vært noe det!!

HåvardK

quote:
Originally posted by eriksen55

ikke det som er poenget mitt, og det skjønte nok du også. Wise kan ikke lage gull av, ja ikke engang gråstein kan du kalle dem.. men han har da fått dem til jobbe mere sammen. Det er bare å se på resultatene etter han tok over så ser du det. Men ja, enig at det ikke blir så mye poeng. men rett skal være rett,ikke sant?

Jeg syns ikke samspill er et kjennetegn på det Leeds presterer om dagen, faktisk. Og jeg ser på resultatene etter at han(Wise?)tok over, og de har ført oss til bunns i CCC. Rett skal være rett.

Tore fra Larvik

Dette har jeg sakt i lang tid. Vi ma ha en ny eier med masse penger.

Eriksen55

vet at resultatene ikke gir poeng, men vi taper ikke, 4-0, 5-1, 4-1 osv.. nå er det 3-2,1-0, 2-1..men er helt enig at 2-3 hjemme mot she wed ikke lukter fugl!

Leedsboy

samme om vi taper 1-0 eller 2-0 nå må vi vinne, Gir wise 2 matcher nå, forventer en seier hvertfall..ellers er jeg rimelig sikker på at det går mot league one, herregud ikke lenge sia lag som real madrid,inter, gjestet elland road, nå blir det doncaster osv..skandale..

Trygve

Selv om det skulle bli seier mot Luton på lørdag, så tror jeg løpet er kjørt nå.
Hvor lenge kan vi være heldig med de andres resultater..........

4ever arcticwhite

Vi er ikke heldige med de andres resultater. Lagene er bare like dårlige som oss. Ellers har jeg vært TIL-supporter alt for lenge til å si at siste toget har gått når det gjelder å berge plassen. Men det er vel bare å innrømme at toget står på perrongen, og konduktøren har løftet både flagg og fløyte for å gi signal til avgang.

Dersom vi ikke vinner mot Luton på lørdag, så gir nok konduktøren gitt signal.... Da er det bare å håpe at lokføreren er like treg i oppfattelsen som de av oss som enda har et ørlite håp....

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leeeeeeeeeeeeds

It seems to me you live your life like a KANDOL in the wind.

Never knowing what to do - when a cross comes in.

Id like to see you score --- but I never willllllllll.

Your talent ran out long before your contract ever will

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

rd1

Vi er dømt til å rykke ned fordi(i tilfeldig rekkefølge):
1. Vi har ikke råd til å hente inn skikkelige spiller
2. Vi må selge de spillerne som er bra
3. Vi feiret siste seier (mot CP), med å lete etter en muldvarp
4. Kapteinen vår går ut og sier han vil bort
5. Vi har byttet ut laget vårt i løpet av en sesong
6. Våre såkalte stjerner (Healy, Blake) innfrir ikke
7. Resten av spillerne er rubbish
8. Laget er bånn
9. Trenerne er bånn
10.Ledelsen er bånn

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Espen J

Tror at et nedrykk kan være det som trengs jeg.. Ihvertfall hvis Bates/ Wise skal dure på videre som de gjør, mht uttalelser, spillerkjøp/ salg osv..
Så får vi håpe det kommer en god mann med noen pund i lomma som tar over klubben og sparker Wise! Vi må nok bare innsjå det at vi må starte helt på nytt. La de unge få spille en sesong eller to i League 1. Så kan vi snakke om klare forsterkninger etter opprykk til CCC og kansje en gang etter 2011 er vi tilbake i PL med egne spillere som grunnstamme!!! Hadde vært noe det!!

Rykke ned vil være en like stor katastrofe som det var å rykke ned fra PL for tre år siden. Samling i bånn liksom. Tenk deg Chesterfieldene av denne verden som lager cup-finale av kampene mot Leeds. Med de drittspillerne vi har så er vel turen ned i Division 2 temmelig kort.
Nedrykk = katastrofe større enn det vi har opplevd til nå!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Nedrykk til L1 må vi for all del unngå. Tror ikke på noen oppvåkning fra noen lyse hoder i klubben etter et evt. nedrykk. Hvorfor har de ikke vist seg før. Nye folk må inn på alle plasser: ledelsen, trenerne og spillerne. La oss håpe at vi berger plassen, selv om jeg har vanskelig for å se hvorhen seirene skal komme[:(].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020