Main Menu

Ankergren

Started by Promotion 2010, March 04, 2007, 02:17:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Få denne karen tilbake da. Weds skårte 3 på på tre skudd, vi et par etter 13 skudd PÃ... MÃ...L...

Shots on target
13 - 3

Shots off target
6 - 5

Corners
15 - 6

Fouls
9 - 19

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Forsvaret i Leeds er en vits, det var også Stack i dag.

Eneste i forsvaret med et snev av ro og talent er Rui Marquez. Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle si for tre måneder siden.

- Dennis
Marching on together!

ToreLA

Jeg vil vel ikke skylde noen av målene på Stack. Det eneste jeg vil kritisere Stack for er at han kunne i det minste prøvd å gjøre noe med langskuddet på 0-2. Tror ikke han hadde noen mulighet og mener heller ikke at han var feilplassert, men det er noe med signalene han sender ut. Likegyldighet. Forøvrig ganske beskrivende for Leeds generelt sett. Trasig skue.

Sheridan

tåpelig å henge ut stack - pek heller på det utrolige backtalentet frazer....møkkaspiller.

stack stod klar til å motta ett tilbakespill.....men frazer skulle drible seg ut av forsvaret og hadde ikke vett nok til å løfte blikket å sende en enkel ball tilbake til stack....derfor stod keeperen der han stod......men frazer har jo ingen spilleforståelse i verden og betong i skoa.....makan til talent...

marve

quote:
Originally posted by Sheridan

tåpelig å henge ut stack - pek heller på det utrolige backtalentet frazer....møkkaspiller.

stack stod klar til å motta ett tilbakespill.....men frazer skulle drible seg ut av forsvaret og hadde ikke vett nok til å løfte blikket å sende en enkel ball tilbake til stack....derfor stod keeperen der han stod......men frazer har jo ingen spilleforståelse i verden og betong i skoa.....makan til talent...

Enig frazer dreit seg ut ,men spiller fox roper vi på frazer ,spiller frazer roper vi på SA ,spiller SA så roper vi på kelly osv osv osv .Tror leeds kan ha godt av en total utskiftning av spillere jeg .

Sheridan

Det hadde faen ikke skjedd med Kelly.

auren

Selvsagt kunne det skjedd med Kelly. Alle kan gjøre tabber. Men det er en uting å drible i eget forsvar. Ofte funker det bra, og man får applaus, enkelte ganger mister man ballen og ting skjer slik som i dag. Frazer hadde også en slik dragning helt tidlig i kampen hvorpå han fikk frispark. Tullete!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ToreLA

Ja, tabber kan skje med alle. Lee Dixon var en bra back, men han klarte jo faktisk å gjøre det Frazer og Brunt gjorde sammen helt alene i sin tid.

ToreLA

sindre12

vi er preget av mye skader men jeg erogså  enig i at frazer er dårlig, stack er dårlig, og ikke minst DOUGLAS!!!.
LAGET NESTE KAMP ER: ANKERGREN , FRAZER , RUI , HEATH , ?? KISHICHEV?
                                CAROLE , UHELDIGVIS DOUG , LEWIS
                                BLAKE , CREESWEL , MOORE. HÃ...PER JEG[8D]
Beckford 4 England!

sindre12

Eller hent beckford tilbake!
scora igjenn.
Beckford 4 England!

Leedsulf

quote:
Originally posted by auren

Selvsagt kunne det skjedd med Kelly. Alle kan gjøre tabber. Men det er en uting å drible i eget forsvar. Ofte funker det bra, og man får applaus, enkelte ganger mister man ballen og ting skjer slik som i dag. Frazer hadde også en slik dragning helt tidlig i kampen hvorpå han fikk frispark. Tullete!

Problemet med Frazer, er at han driver med det der hver kamp. Jeg har egentlig bare ventet på at noe slikt skulle skje.

samadhi

quote:

Enig Ole...Det hadde aldri i liver skjedd med Gary Kelly. Han skulle utvilsomt vært vår kaptein, spilt fast og spikret en avtale som gjotde Leeds spiller i mange år til....gjerne manager også [:)]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

kjelvi

quote:

Kelly med rutine og erfaring i tonnevis.
På årets lag i CCC i fjor - og hyllet som en av de 10 mest betydningsfulle spillerne i CCC av Sky Sports i fjor.

sindre12

hva synes dere me at Jermaine Beckford KOMMER TILBAKE?.
Beckford 4 England!

Sander

Douglas er for faen meg ikke dårlig Sindre! Eneste som står fram og gidder å prøve på dagens lag! Er det ingen andre som er enig i det..?

Dennis

Beklager så mye at jeg hengte ut godeste Stack. Makan til smart keeper. Hvorfor i all verden prøver han ikke å ta lobben? Hvorfor rygger han ikke når Fraze driter seg ut? Nei, han er ikke god nok, dessverre. Sier ikke at han var skyld i målene, men han er ingen god keeper heller.

- Dennis
Marching on together!

kjelvi

stack suger!
litt tynt grunnlag for å vurdere dansken, men så grei ut i den ene tv-kampen jeg har sett.
sutrer fortsatt over at sully ikke fikk en reell sjanse. hans erfaring, rutine og ro hadde vært viktig nå!

Eriksen55

jeg er enig at douglas har løftet seg en del siste tiden ja :)

ragnar

Kan det være noe med at han kanskje har fått kapteins bindet i noen kamper? ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Papi

Douglas er bankers på laget sindre. Ingen er pr dags dato i nærheten av hans innsats og tæl..

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

R - R

quote:
Originally posted by ToreLA

Ja, tabber kan skje med alle. Lee Dixon var en bra back, men han klarte jo faktisk å gjøre det Frazer og Brunt gjorde sammen helt alene i sin tid.

Hehehe, fin den...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

kjelvi

send dansken hjem!
mailet nettopp med en kompis i Leeds, som forteller at hverken Wise eller andre som følger Leeds-treningen og livet rundt laget ikke er imponert av Casper. man mener at han har en rekke svakheter - og disse kvalifiserte observatørene mener at Stack er bedre.

når Wise og andre setter Stack foran må det være en klar indikasjon på at dansken trolig ikke er vår førstekeeper i årene som kommer. t.o.m. bestemora mi er bedre enn Stack....

en annen indikasjon er at han ble kibbet ut av Brøndby - etter å ha blitt utkonkurrert av Charltons tredjekeeper (Stephan Andersen)...

Hmmmmmm....
Er Lund snart voksen nok til A-lagsspill?

RoarG

Hm, når det gjelder 0-2 målet på lørdag har Richardson eneansvaret. Dn var han som forsøkte å drible som bakerste mann. Hadde Stack stått lenger inne ville han ikke fått den pinlige lobben over seg, men spilleren hadde forsatt hatt muligheter til å fosse mot mål. Nå må man for øvrig slutte og rakke ned på alle spillerne i klubben[:(!]! Hvem tror man at vil stå i mål for Leeds for tiden? Cech? Friedel? Jaeskelainen? Lehmann? Dudek? Robinson? James? Prøv og være litt konstruktive. Så forresten Milan - Chievo i helga, og det er jammen godt at Milans keeper Dida har gode utespillere foran seg, for maken til fomlete opptreden i feltet skal man lete lenge etter. Tar vi Barcelona-keeper Valdez sin opptreden i CL-kampen mot Liverpool for en stund siden, kan det tyde på at større og bedre klubber enn Leeds Utd. sliter på den plassen[;)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020