Skrevet av Emne: Track ID og Jukebox problemer  (Lest 3092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Germ

Track ID og Jukebox problemer
« på: August 06, 2007, 23:52:58 »
Heisann

Har kjøpt meg Sony Ericsson w880i Black og den har en funksjon som er veldig grei: Track ID. Den tar opp litt lyd fra en sang du hører på radio eller på byn eller noe, så sender den til et eller annet sted, så får du tilbake tittel, album og alt. Gratis.

Problemet er nå i det siste dagene at jeg får opp melding om at tjenesten ikke er tilgjengelig, og ofte at "Sorry, your device is not allowed to use this service". Har hørt om andre som har hatt lignende problemer. Noen som vet noe om dette, og vet løsninger? Er det kanskje Netcom sitt nett det er noe gale med, eller bør jeg kontakte SE?




Også: Jeg bruker Musicmatch Jukebox som musikkprogram. Suverent program, bortsett fra en ting: Det klikker av og til, etter jeg har lastet ned sanger og album. Virker som den ikke tåler visse sanger, og jeg må laste de ned "på nytt". Kommer advarsel: Runtime error! Abnormal program termination!" Også må eg trykke OK, også lukker den seg. Er jo gratis program, lovlig nedlastet. Noen som vet noe om dette og?Tongue


Vurderer å laste ned Pluss versjonen, (betal versjonen) fra torrent sider.

"Shine On You Crazy Diamond"
"Shine On You Crazy Diamond"

Lids

Re: Track ID og Jukebox problemer
« Svar #1 på: August 07, 2007, 01:07:46 »
Bruk WinAmp istendenfor Musicmatch.

Thomas
Thomas

Lids

Thomas

Lids

Re: Track ID og Jukebox problemer
« Svar #3 på: August 07, 2007, 01:11:30 »
Thomas

Germ

Re: Track ID og Jukebox problemer
« Svar #4 på: August 07, 2007, 01:44:12 »
Ja, har hørt om andre som har samme problemet. Og nå funket den plutselig igjen!


Jukebox eier Winamp, så enkelt. Uaktuelt å bytte. :P

"Shine On You Crazy Diamond"
"Shine On You Crazy Diamond"

Lids

Re: Track ID og Jukebox problemer
« Svar #5 på: August 07, 2007, 02:09:20 »
"Det klikker av og til, etter jeg har lastet ned sanger og album. Virker som den ikke tåler visse sanger, og jeg må laste de ned "på nytt". Kommer advarsel: Runtime error! Abnormal program termination!" Også må eg trykke OK, også lukker den seg".  

Jukebox eier Winamp? Vel, mulig det - men du slipper følgende problemer:

det klikker av og til, etter jeg har lastet ned sanger og album. Virker som den ikke tåler visse sanger, og jeg må laste de ned "på nytt". Kommer advarsel: Runtime error! Abnormal program termination!" Også må eg trykke OK, også lukker den seg.

Thomas [:)]
« Siste redigering: August 07, 2007, 02:09:51 av Lids »
Thomas

Germ

Re: Track ID og Jukebox problemer
« Svar #6 på: August 07, 2007, 02:31:25 »
Touché.... :P


But still, Jukebox er helt suverent, og det jeg har brukt i mange år nå. Brukte winamp før, men var ikke helt meg. Hehe.

"Shine On You Crazy Diamond"
"Shine On You Crazy Diamond"