Leyton Orient vs Scunthorpe (og Beckford)

Started by Promotion 2010, March 27, 2007, 00:18:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Var i London i helgen og så denne kampen. Ex-Leeds'er som Ian Morris var en svært aktiv playmaker på Scunthorpe, sammen med en svært så imponerende Jermaine Beckford.

Bare for å advare mot nivået i League 1... Dette var bra. The Irons (Scunthorpe) startet voldsomt, med en Beckford i storslag. Han imponerte med stor fart, vilje til å vinne alle dueller og en meget bra ballbehandling. Han dro seg fri gang på gang bar et godt Orient-forsvar. Pasningene var av stor kvalitet og overblikket var godt. The O's imponerte de også. De hadde selv 6 kamper på rad uten tap og spilte med stor selvtillit. Jeg var spesielt imponert over pasningskvaliteten og evnen i duellspillet. Mot slutten av første omgang var det Orient som hadde de klar største sjansene, men ble stoppet av fightingen til The Irons stoppere; de blokkerte alle forsøk på skudd, så og si....bortsett fra en volley som slo i bakken og over keeper: 1-0.

Leeds - som jeg har sett dem i år - ville ikke hatt en sjanse selv mot moderat plasserte Orient.

I andre omgang fortsatte tempoet, mens det nå var Scunthorpe som presset. Beckford var et stadig uromoment, med fine dragninger og lure løp. 1-1 ble det raskt da Beckford gikk til linja og la inn en utsøkt pasning foran mål. Orients keeper var banens beste, spesielt etter at laget fikk en utvist. Mot spillets gang ble det 2-1 til hjemmelaget.
The Irons, med 16 kamper uten tap, presset videre og utlignet 2 minutter på overtid av seriens toppskårer Billy Sharp, som spilte i skyggen av Becks hele denne kampen....

To ting til slutt:
1) Becks er meget god på dette nivået!!!
2) La oss ikke rykke ned........i så fall blir vi der lenge!!!

Promotion (not relegation) 07....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lidsjunaited

Har Scunthorpe opsjon på kjøp? Når går kontrakten hans med oss ut?

Moore 4 England!

Budda

Hent han tilbake fort som fy! Kan trenge han i innspurten. Kandol putter ikke engang på 100 % sjanser
Endre

Tom S

Kanskje var denne kampen mellom Orient og Scunthorpe fryktinngytande, men kan ikkje sei at eg frykter nivået i L1.
Det avhenger selvfølgelig på kva spillermatriell vi disponerer neste sesong, men kan ikkje sjå at det vert eit langvarig opphald i 3.divisjon.

Såg sjølv kampen mellom Oldham og Doncaster live og vart ikkje skremt.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

quote:
Originally posted by Tom S

Kanskje var denne kampen mellom Orient og Scunthorpe fryktinngytande, men kan ikkje sei at eg frykter nivået i L1.
Det avhenger selvfølgelig på kva spillermatriell vi disponerer neste sesong, men kan ikkje sjå at det vert eit langvarig opphald i 3.divisjon.

Såg sjølv kampen mellom Oldham og Doncaster live og vart ikkje skremt.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Nei, det er et nivå ned, i likhet med PL / CCC. Beviset: i PL sliter Watford og Sheff U med å holde seg, i CCC sliter Southend og Barnsley med å holde seg.

Men hvorfor bruker Forest og brukte Sheff W flere sesonger. Jo, det er ikke mulig engang å beholde spillere som holder brukbart CCC-nivå.
Mange vil si at det ikke er særlig CCC-nivå over Leeds, men det er som lag, flere av de har funka godt og vil funke godt for andre lag.

Og Man City, som bare brukte en sesong husker jeg veldig godt slet,
meget dramatisk at de greide å karre seg opp vi play-offs i 1999:

Manchester City, who had been favourites to win Division Two, had to settle for a Play-Off Final appearance against Gillingham at Wembley on May 31st 1999. With 80 minutes played Carl Asaba scored for Gillingham, and when Bob Taylor scored a second in the 87th minute it looked like they would be promoted. However in the 90th minute Kevin Horlock scored, and referee Mark Halsey signalled for 5 minutes of stoppage time. In the last of these minutes Paul Dickov scored an equaliser. Ironically, the Gillingham goalkeeper Vince Bartrum and Dickov were great friends, both having been the other's Best Man at his wedding. No more goals were scored in extra-time, so the match went to penalties. Manchester City won 3-1. City 'keeper Nicky Weaver saved two of Gillingham's penalties and famously ran around Wembley Stadium in celebration. Paul Dickov, having scored in normal time, watched his penalty hit both posts and rebound out to him. He and Bartrum swapped shirts at the end of the match.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/1998-99_in_English_football#Manchester_City_mirror_United.27s_comeback

stian

Og Beckford scoret igjen i helga. Kanskje han er i ferd med å bli den juvelen Blackwell mente han kunne bli? Må si jeg er spent på hva han kan få til i CCC med Leeds neste år.

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.