Fellestur Leeds - Ipswich 28. april

Started by Petter F, February 03, 2007, 01:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Petter F

I samarbeid med Event Travel vil LUSCOS gjøre et forsøk på å få i stand en fellestur til sesongens siste hjemmekamp på Elland Road.

Til forskjell fra tidligere vil det denne gang bli en tur fra torsdag - søndag, dette fordi vi har fått tilbakemeldinger om at det er et bedre alternativ.

Vi håper denne gangen at interessen blir stor nok til at turen lar seg gjennomføre.

Mer informasjon om turen vil komme i neste TPN og her på nettsidene, men interesserte kan allerede nå ta kontakt med Tore Støen hos Event Travel for opplysninger om turen.  Tore treffes på telefon 23 00 87 29.

Hilsen
Petter Fjeld

Torgeir

Siden turen går fra Torsdag så hadde det vell kanskje vært en fin annledning og tatt en tur i Lorimers bar torsdag kveld.
Dette koster £10 og du får treffe Peter, 2 spillere og noen fra treningsapparatet + kanskje Ken Bates selv. Her har du mulighet til å stille alle de spørsmål du måtte ønske. Baren er åpen...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Asbjørn

quote:
Originally posted by Torgeir

Siden turen går fra Torsdag så hadde det vell kanskje vært en fin annledning og tatt en tur i Lorimers bar torsdag kveld.
Dette koster £10 og du får treffe Peter, 2 spillere og noen fra treningsapparatet + kanskje Ken Bates selv. Her har du mulighet til å stille alle de spørsmål du måtte ønske. Baren er åpen...

...men hvis Kenneth ikke liker spørsmålet ditt må du være forberedt på en overhøvling... [:I][:D][xx(][xx(][:0][B)]

Sounds gøy, Torg. Men vi bolighaiene må først få oversikt over økonomien....

Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Petter F

Jeg beklager på det sterkeste at det ble en feil i annonseringen av turen i siste TPN.  Turen går fra torsdag - søndag ikke fredag - mandag slik det framkommer i TPN.  Dette er ene og alene mitt ansvar da jeg sendte Sverre feil annonse fra Event Travel.

Vi jobber forøvrig med å få i stand noen aktiviteter som besøk på Thorp Arch, Billy's Bar, omvisning på Elland Road, felles middager osv.  Thorp Arch kan vise seg å bli vanskelig men vi jobber for å få det til.

Vi vil forøvrig komme med ny og riktig annonsering av turen her på vår hjemmeside så fort som mulig.

Petter Fjeld

MrK

quote:
Originally posted by Torgeir

Torgeir

Hvis jeg tar turen må jeg ha med fruen - da blir du shopping guide Torgeir - jeg har annet å gjøre:-) ikke fortell de du veit:-)

"LUFC en klubb uten ledelse"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Petter F

Da har fristen for påmelding til fellesturen gått ut, 0 påmeldte og ingen fellestur denne gang heller.

Det er dog fortsatt mulig å bestille reise fra Event Travel om noen skulle ønske det, men da blir det på individuell basis uten reiseleder.

Vi i LUSCOS vil i løpet av våren arbeide for å lage et helt nytt konsept hva gjelder reiser og vi vil presentere dette i god tid før neste sesong starter.

Innspill på hva vi kan/bør gjøre annerledes mottas med takk.  Send gjerne en mail til undertegnede på petter@leedsunited.no.

Hilsen
Petter Fjeld

johnnykh

Jeg er i Leeds 27-29 april for å hjelpe laget til å overleve. Dette blir uansett utfall en "historisk" kamp både for Leeds og Engelsk fotball. Vil være der for å delta på feiringen eller gravølet. Dette blir jo et voldsomt "slag" for å overleve. Alle Leeds-fans burde møte opp og ofre seg for laget. Er det andre som har tenkt seg over? Ja, jeg ser at fellesturen ikke ble noe av, men noen inbitte fan's er der alltid likevel. Jeg reiser fra Flesland fredag 27 om ettermiddagen. Hvilke Hotell er best å bo på? Må ligge veldig sentralt siden min bedre halvdel er med og hun vil shoppe. Come on you whites, let’s fight!!! It’ a great day to die… HONOUR !!!!!!

Leeds United AFC
since 1966
Leeds United AFC
since 1966

Torgeir

Vi er ca 15 stk som skal over....bor på marriott. De fleste drar torsdag og hjem søndag.

Vi skal spille turnering på Elland Road lørdag kveld..Være med Johnny???

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

fakie0

Vi er 2 som reiser over Bor på Bewleys fra torsdag til søndag

johnnykh

Vet ikke om jeg er i "form" til å spille.. men vi kan ta det på "kampdagen". Jeg skal over men har ikke billetter. Jeg trender to stykker. Hvor, hva gjør jeg? Jeg tror det blir rift om plassene og en del av sitteplassene er stengt.. Trenger hjelp her gutter. Fantastisk seier i går, det ender bra tror jeg. L E E D S !!!!!!!!!

Leeds United AFC
since 1966
Leeds United AFC
since 1966

leeds-4-eva

jeg skal over, bor privat, hvor samles folkene. Hos Lorimer?

75 SOLLI

Etter en smakfull 3'poenger mot Plymouth i dag, kan det se ut til at vi får en meget spennende kamp hjemme mot Ipswich! Eller har vi kanskje ristet av oss Luton, Southend og Barnsley innen den tid? :-)

leedstomadness

Hallo Godtfolk !
Noen som veit om det går ann å få tak i billetter nå ?

chief

quote:
Originally posted by leedstomadness

Hallo Godtfolk !
Noen som veit om det går ann å få tak i billetter nå ?

http://www.leedsunited.com/page/ComingUp/0,,10273,00.html

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Petter F

Jeg vet at Tor Dalen hadde 2 ekstra billetter, så du kan jo forsøke å ringe Tor på mobiltelefon 975 49 878.

Petter

Erik M

Drar over med min sønn.  Regner også med historisk stemning.  Vi bor på Jurys Inn - veldig sentralt og fint.  Regner med at det er god norsk stemning hos Lorimer før kampen...?