Tidligere Leedsspiller utgjør stjerneduo!

Started by auren, November 15, 2005, 03:22:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Scunthorpe manager Brian Laws has warned prospective suitors of his talented young strikeforce: "You can look, but do not touch."

Billy Sharp and Andy Keogh, who have 18 League One goals between them this season, have been the source of much speculation following their explosive start to the campaign and the 19-year-old duo will find themselves in the shop window again this weekend when they appear live on Sky TV in the match at Blackpool.

Laws said: "I know I can't stop speculation or stop people from talking, but these two lads are going nowhere.
"The media always put the spotlight on strikers who are doing well. It's inevitable that clubs will look at young players who are doing well but my message to them is this - look, but don't touch.

"At the moment we are not interested in selling. We want to be successful and you don't achieve that by selling your best young players.

"If eventually they do move on it will only be for a lot of money," Laws told the Scunthorpe Telegraph.

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1855_823048,00.html

Kunne gjerne sett Billy Sharp komme til Leeds. Har scoret 14 maal denne sesongen, og er bare 19 aar. Kanskje synd vi solgte Andy Keogh?

auren, som ser flere og flere Leedsspillere gjoere det godt i andre klubber...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

quote:
Originally posted by auren

Kanskje synd vi solgte Andy Keogh?

Solgte og solgte..[V]

Keogh var den spilleren jeg var mest overrasket over at forsvant forrige sesong. Han var en av unggutta som var nærmest et gejnnombrudd gjennom en god pre-season og førstelagsdebut tidlig i sesongen. Får håpe vi i det minste har fått en klausul om andel i eventulle transferpenger hvis han blir videresolgt. Men det er altså fortsatt stor forskjell på nivået i CCC og league one.  [/quote]

Leeds
Till
I
Die!
[/quote]

Jon R.
Jon R.

auren

Ian Morris scoret forresten to maal da Blackpool slo Scunthorpe 5-2 i forrige uke. Paa loerdag hadde han en assist i 2-3 tapet mot Colchester. Noen som vet hvilken spillertype Morris er? Spiss eller midtbane?

Dessuten saa scoret Billy Sharp sitt 15 maal for sesongen i 1-2 tapet mot Tranmere (dog det var paa straffespark).

auren

Leeds
Till
I
Die!

Promotion 2010

quote:
Originally posted by auren

Ian Morris scoret forresten to maal da Blackpool slo Scunthorpe 5-2 i forrige uke. Paa loerdag hadde han en assist i 2-3 tapet mot Colchester. Noen som vet hvilken spillertype Morris er? Spiss eller midtbane?

Dessuten saa scoret Billy Sharp sitt 15 maal for sesongen i 1-2 tapet mot Tranmere (dog det var paa straffespark).

auren

Leeds
Till
I
Die!

Han er nok spiss ifølge Blackie, men var vel satt opp som midtbanemann på de offisielle LU-sidene.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

quote:
Originally posted by Promotion 06
Han er nok spiss ifølge Blackie, men var vel satt opp som midtbanemann på de offisielle LU-sidene.

Hallo...

VENSTREBACK...
..dvs han kan jo være venstrekant også... og var til&med midtstopper for U-19 (ifølge Edith) -landslaget da Walton måtte stå over...

...alt ifølge novemberutgaven av LLL. [:)]

Edith igjen: Han var til&med kaptein på U-19 i den tredje kampen i Polen-turneringa "last month." Da startet alle tre, Morris, Walton og Rothery.

"Left-sided utility player" kalles han for øvrig...

Bullets can harm you and death can disarm you
But no, you will not be deceived
Stripped of all virtue as you crawl through the dirt
You can give but you cannot receive
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Da regner jeg med at han spiller venstrekant i Blackpool. Stod at han var Defender i squad infoen til Blackpool paa teamtalk.

Denne Ben Parker, er han ogsaa venstre back og kant. Han har jo scoret flere maal for reservelaget, og han nevnes alltid som en av de siste i lagoppstillingen saa man skulle tro han spilte ving eller spiss..

Leeds
Till
I
Die!

Promotion 2010

23.sept 05 på off.site:
Morris Joins Blackpool On Loan
Young United midfielder Ian Morris has joined Blackpool on a one month loan deal.

Morris has been in impressive form for the Academy and on Wednesday the 18-year-old hit both goals for the reserves in their 2-1 win over Wigan.

The Irish youth international goes straight into Blackpool's squad to face MK Dons at Bloomfield Road tomorrow.

It's the first time Morris has gone out on loan and Kevin Blackwell is keen for the youngster to get some valuable league experience under his belt.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Tenk om Leeds kunne hørt på meg for halvannet år siden og kjøpt Billy Sharp? Argh...

auren, som finner talenter i god gammel FM stil...

Leeds
Till
I
Die!

Papi

hehe... snakker vi FM prospects, må vi hente ein god gammel slager...

Tonton Zola Mokoko :) Men han finnes vel ikkje?
Kva skjedde med Cherno Samba forresten? Er han i live?

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Vel... nå har jeg ikke spilt FM der Billy Sharp har briljert, men jeg har brukt samme enkle teknikk som jeg pleier i FM. Se på toppscorer statistikken i lavere divisjoner og se om det er noen unge spisstalenter der.

De siste åra har jeg snakket varmt om både Leroy Lita og Billy Sharp.

auren

Leeds
Till
I
Die!