Ville du ansatt denne karen/damen her

Started by h.b, May 05, 2007, 14:10:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Budda

De som har slike øreringer tenker ikke langt. Kan umulig være så digg når man er 70 år. Ørene er jo ødelagt for resten av livet og det er stykt som fy. I tillegg så ser det ut som det er vanskelig å få jobb også. Ville nok ikke ansatt han til en salgsjobb nei
Endre

Andy

Det er jo ganske uvanlig med slikt. Man prøver jo å tøye grensene litt og provosere frem en reaksjon. Sådan har han lyktes med planen sin. Medieoppstyr og greier. Han er litt før sin tid. Om femti år kanskje?

h.b

Uansett så mener jeg at arbeidsgiver har full rett til å ansette hvem han vil .Hvis arbeidsgiveren synes det ikke passer seg med piercing eller hull i øret på en gutt eller Burka på en muslim for den sakens skyld, så mener jeg arbeidsgiver kan fritt frem ha denne holdninga og ikke ansette vedkommende. Rasime fordi de kommer fra et annet land er en uting, men å forlange at de fra andre land ikke bør bekle seg med burka og lignende mener jeg de har full rett til

Knut-

Kommer an på jobben. En selgerposisjon ser jeg på som uaktuell. Sjåfør derimot kunne jeg ha ansatt ham som.

Medlem 191
medlem 191

MrK

Nope -

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bjalle Skien

Ikke faen om jeg vill ansette han.

www.jarlebakke.tk