Vil ønske alle velkommen til mim B&B

Started by h.b, July 28, 2007, 05:05:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

I morgen vinner jeg 60 mill pund på hester. Jeg kjøper da opp The Comercial og lar Peter drive dette herlige vannhull videre. jeg pusser så opp alle rom og installerer LUTV gratis på alle rom. Dette vannhullet blir så utvidet til å bli englands beste B&B. Alt dette til en pris av 25 pund pr natt for oss LUSCOS medlemmer. Peter sørger så for at på  hver lørdag kveld vil det være minst 1 fra troppen tilgjengelig for herlige stunder med pianobar og musikk

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

lojosang

Greit nok at klubben vår sliter med økonomien, men å prostituere rompa til spillerne på commercielt vis syns jeg er å gå for langt, HB.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

h.b

im sponering it

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

chief

Dette må være det mest "off topic" som er blitt postet på lenge.[8D][8D][8D]

(Ikke det at det var noe galt med selve ideèn,for den var bra.)

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Torgeir

quote:
Originally posted by h.b

I morgen vinner jeg 60 mill pund på hester. Jeg kjøper da opp The Comercial og lar Peter drive dette herlige vannhull videre. jeg pusser så opp alle rom og installerer LUTV gratis på alle rom. Dette vannhullet blir så utvidet til å bli englands beste B&B. Alt dette til en pris av 25 pund pr natt for oss LUSCOS medlemmer. Peter sørger så for at på  hver lørdag kveld vil det være minst 1 fra troppen tilgjengelig for herlige stunder med pianobar og musikk

Du må kjede deg noe helt vannvitig....[8D][8D][8D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir