Dette er bare et rykte, men alikevel

Started by h.b, June 03, 2007, 15:05:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Det ryktes om at Revie skal være villig til å tilby de 3 største aksjonærene 70 p i pundet og de andre aksjonærene 50 p i pundet.Samtidig skal det bli frigitt 20% av aksjer forbeholdt aksjonærer som vil være med videre. De vil da få fortrinnsrett på disse. Dette skal antagelig bli forespeilet på mandag. Dette fikk jeg på telefon fra en som er i Leeds nå.
Vet dette bare er et løst rykte. Men kan det være hold i dette, så kan det hele bli løst på mandag.
Da vil det antagelig bli lagt frem dette, og hvis ingen andre kan overby dette så er klubben i Revies hender. Selvsagt under forutsetning om at Bates gir seg og innser at dette er det beste for hans egen lommebok samt i Leeds sitt beste

Boxman

Aksjonærer? Sikker på du ikke blander kreditorer og aksjonærer nå? Jeg bare spør...

quote:
Originally posted by h.b

Det ryktes om at Revie skal være villig til å tilby de 3 største aksjonærene 70 p i pundet og de andre aksjonærene 50 p i pundet.Samtidig skal det bli frigitt 20% av aksjer forbeholdt aksjonærer som vil være med videre. De vil da få fortrinnsrett på disse. Dette skal antagelig bli forespeilet på mandag. Dette fikk jeg på telefon fra en som er i Leeds nå.
Vet dette bare er et løst rykte. Men kan det være hold i dette, så kan det hele bli løst på mandag.
Da vil det antagelig bli lagt frem dette, og hvis ingen andre kan overby dette så er klubben i Revies hender. Selvsagt under forutsetning om at Bates gir seg og innser at dette er det beste for hans egen lommebok samt i Leeds sitt beste

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

h.b

marve

MEN på mandag skal de vell bare telle stemmene på nytt ,de skal vell ikke stemme på nytt .
Nei frykter at dette kan havne i retten og ødelegge våre muligheter til å rykke opp direkte neste sesong .

Ferre

quote:
Originally posted by marve

MEN på mandag skal de vell bare telle stemmene på nytt ,de skal vell ikke stemme på nytt .
Nei frykter at dette kan havne i retten og ødelegge våre muligheter til å rykke opp direkte neste sesong .

Ja, tror det stemmer. Ingen ny avstemning på mandag, bare telle stemmene på nytt.

-WE'LL BE BACK-

Sydhagen

havner jo ikke i retten viss dette budet er en realitet og alle kreditorene godtar det...håååååååååååper
dette ryktet ikke er bullshit!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

marve

quote:
Originally posted by Sydhagen

havner jo ikke i retten viss dette budet er en realitet og alle kreditorene godtar det...håååååååååååper
dette ryktet ikke er bullshit!

Det budet kommer for sent ,hvofor i alle dager kom ikke revie opp med dette budet med en gang da ??????.
Og hvis talla for avstemmingen stemmer så har bates fått 75,02% av stemmene ,da er det ca 25% som ikke har godtatt bates sitt skam bud og da kan det bli bråk .
Krasner har vell nesten lovet rettsak hvis bates fikk det som han ville .
Nei dette tror jeg fort kan bli en katastrofe for leeds u sine planer om å rykke opp direkte fra leage one .
Hørte bates på y radio i går ,dersa han bla at denne sheiken kunn var oppspinn og at healy stemte mot bates og derfor aldri vill spille for leeds u igjen .

h.b

Bates er desperat.
Han vet inderlig vel at det vil bli tatt ut tiltale mot ham. Muligens kan det bli samenlignet med innsidehandel.
Hvis det da kommer at bud som optil 25 % av aksjonærene godtar, så muligens blir de 3 største kreditorene da satt opptil veggen av et dilemma. Selge seg ut av Leeds nå, eller risikere en rettsak som kan sørge for at de senere blir fratatt Leeds uansett. De kan muligens da godta dette nye utspillet, eller risikere å tape alt.
Money talks

Svend Anders

Det er ikke gitt at noen anmelder Bates ("tar ut tiltale" er det påtalemyndigheten som evt gjør dersom de har en sak å føre), og en anmeldelse er ikke ensbetydende med at saken blir fulgt opp. Hva skal de anmelde Bates for?

De vet også at dersom de skal anmelde, så får de øyeblikkelig en anmeldelse i retur fra Bates, som vil ha all erstatning (konsekvenser av å ikke få signere spillere, sponsoravtaler, etc) og da må de som anmelder Bates VIRKELIG vite at de har gode kort på ermet. Og det har de neppe.

Dette budet fra Morris ETTER fredag er selvsagt helt latterlig, og en ren ny pr-jippo. Avstemningen var på fredag og han burde i så fall ha høynet budet da, slik Bates selv gjorde. I helgen skal det bare om-TELLES og Morris og Krasner får klage så mye de vil.

Fremdeles tror jeg det blir annonsert på mandag at amerikanske investorer pluss noen andre har kjøpt opp omlag 30 prosent av klubben og går inn med ytterligere midler.

Hovedårsaken til at det ikke blir fullt oppkjøp er nevnt et annet sted - det ligger visstnok inne en klausul om at dersom Bates selger HELE klubben innen seks måneder, går halvparten av salgssummen til kreditorene. Dette er - merk dette - ikke bekreftet.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

INTERVJU MED BATES på YR nå klokken 12.00:
http://streaming.planetwideradio.com/yorkshireradio (hvis du bruker Windows media player) - eller gå til yourkshireradio.net

Forteller om Healy der, med mer.

SA

Følges på:

Budda

quote:
Originally posted by Svend Anders

Det er ikke gitt at noen anmelder Bates ("tar ut tiltale" er det påtalemyndigheten som evt gjør dersom de har en sak å føre), og en anmeldelse er ikke ensbetydende med at saken blir fulgt opp. Hva skal de anmelde Bates for?

De vet også at dersom de skal anmelde, så får de øyeblikkelig en anmeldelse i retur fra Bates, som vil ha all erstatning (konsekvenser av å ikke få signere spillere, sponsoravtaler, etc) og da må de som anmelder Bates VIRKELIG vite at de har gode kort på ermet. Og det har de neppe.

Dette budet fra Morris ETTER fredag er selvsagt helt latterlig, og en ren ny pr-jippo. Avstemningen var på fredag og han burde i så fall ha høynet budet da, slik Bates selv gjorde. I helgen skal det bare om-TELLES og Morris og Krasner får klage så mye de vil.

Fremdeles tror jeg det blir annonsert på mandag at amerikanske investorer pluss noen andre har kjøpt opp omlag 30 prosent av klubben og går inn med ytterligere midler.

Hovedårsaken til at det ikke blir fullt oppkjøp er nevnt et annet sted - det ligger visstnok inne en klausul om at dersom Bates selger HELE klubben innen seks måneder, går halvparten av salgssummen til kreditorene. Dette er - merk dette - ikke bekreftet.

SA

Hvor har du dette om amerikanske investorer fra? Er det sikre kilder eller bare spekulasjon?
Endre

marve

quote:

SA

Håper inderlig du har får rett svend anders [:)].
Det værste for oss nå er hvis dette ikke blir avgjort kjapt .

Svend Anders

Det har forsåvidt blitt nevnt av Bates i intervjuer at amerikanere er på vei, men "bekreftelsen" (i den grad det er det via kontakter) kommer fra en kontakt som faktisk var den eneste som fortalte meg om Bates umiddelbare tilbakekjøp ved administrasjon.

Vi får høre hva Bates antyder på radioen også...

SA

Følges på:

h.b

Hvis det var meg som hadde penger til gode fra noen som setter firmaet sitt i administrasjon for at gjelda mi til det selskapet skal bli borte, så hadde jeg annmeldt vedkommende selskap. Spesielt når det kommer frem at 75 % av den andre gjelden er kontrolert av  diverse firmaer som har så tette båmd til firmaet som skyldte meg penger.
Det er dette som Krasner vet og vil spille på. I en rettsak er jeg rimelig sikker på at Bates blir dømt.
quote:

SA

Svend Anders

quote:
Originally posted by h.b

Hvis det var meg som hadde penger til gode fra noen som setter firmaet sitt i administrasjon for at gjelda mi til det selskapet skal bli borte, så hadde jeg annmeldt vedkommende selskap. Spesielt når det kommer frem at 75 % av den andre gjelden er kontrolert av  diverse firmaer som har så tette båmd til firmaet som skyldte meg penger.
Det er dette som Krasner vet og vil spille på. I en rettsak er jeg rimelig sikker på at Bates blir dømt.

Jeg forstår at de 24,8 prosentene vil føle seg snurt - men så er det jo faktisk slik reglene er, da - at får du 75 prosent så får du det. Da må mindretallet bare akseptere avgjørelsen.

Så hva skal de anmelde Bates for - og enda mer - hva skal han dømmes for?

Følges på:

Erik M

Forstår at skattemyndighetene representerer brorparten av "de andre" kreditorene.  For dem tror jeg neppe begrepet "snurt" er aktuelt.  De er vel forpliktet til å komme med innvendinger.