Nyhet: Hvem forsvinner, hvem blir, hvem kommer?

Started by Lids, May 12, 2007, 15:01:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

leeds-4-eva

Finnes det en ordentlig tråd over bekreftede avganger, både våre egen og lånespillerne, evt. også bekreftet blir værende?
Den på hjemmesiden er vel ikke oppdatert?
Det kommer vel ingen nye inn før tidligst i juni pga administrasjon.

RoarG

Er vel vanskelig å få tak i offisielle nyheter fra Leeds angående spillertilganger grunnet adm..Tipper at vi vet mer 2.juni. Denne helgen kan bli spennende. Leeds starter treningen 2.juli, og Wise må vel ha flesteparten av spillerne tilgjengelig da og til preseason-kampene. Juni kan bli vel hektisk på transferfronten for Leeds.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

quote:
Originally posted by Stephen

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/c/charlton_athletic/6698535.stm
Det er kanskje ikke noen noen nyhet at kish forsvinner siden han er lånespiller,

Dette er trist, hadde håpet at vi skulle beholde ham. Kjempesterk og hadde passet i L1, men....[V]
Yeboahs vitne

RoarG

Kishishev i L1 blir vel for dyr for oss. Han hadde selvsagt blitt en nøkkelspiller for klubben om han hadde fortsatt.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Siden vi har en lang historie i å signe idioter som kommer i klammeri med alt og alle, så skulle det ikke forbause meg om Lee Hughes går rett fra fengsel til Elland Road...
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_2156398,00.html

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Per-Stian

Har vore relativt stille når det gjeld spelarovergangar og -spekulasjonar av ulike orsakar. No har eitt rykte blussa opp:

Millwall midfielder Marvin Elliott is said to be wanted by Leeds, Luton and Norwich City as he looks to get away from the Den.  
Crystal Palace were also linked to the player but they have now confirmed they are no longer interested as they have enough central midfielders.

Luton boss Kevin Blackwell was hoping to persuade the player to join the Hatters but he apparently fancies a move to Elland Road where he would team up with former Lions boss Dennis Wise.

Norwich can offer Championship football and they could still prove to be a bigger attraction for the player who is looking to get away from south London.

Per-Stian

Dennis Wise er tydeleg frustrert over usikkerheiten rundt klubbens eksistens og framtidsutsikter:

Leeds boss Dennis Wise admits the uncertainty surrounding the club's future in recent weeks has prevented him from signing a host of targets.

The Yorkshire outfit have been unable to sign new players under league rules since chairman Ken Bates placed the club in administration on May 4 with debts of £35million. And although Bates emerged victorious from a fractious and extended meeting earlier this week, a further 28 days must now elapse to allow creditors who voted against his offer to challenge the company voluntary arrangement (CVA) in court.

Despite the obvious setback Wise remains in bullish mood and is confident he will be able to assemble a squad capable of bouncing back to the Championship at the first attempt.

"We've lost a few weeks, but we can start moving forward again now," he told the club's official website. "There's players who we've missed out on because of the situation, but we are making plans.

"The players that I would like to bring in are not just players coming to give us a squad, they'll be good players who will give us the chance to go forward again.

"Pre-season training starts on July 2, everything is all planned, but we haven't got a lot of time. We've done a lot of the groundwork and hopefully soon we can start to see the results."

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2173471,00.html

MacMurder

Ben May-millwall, Elliot-Millwall, Ben Chorley-MK Dons, Alex John Baptist-Mansfield ,Izzy Iriekpen-Swansea,Julian Gray-Birmingham, Leon Constantine og Micky Gray er de siste ryktene.

HåvardK

Og så tenker geniet Wise å spe på med selveste Jody Morris fra Millwall. Som kjent ble han sparket fra klubben for å ha møtt kanon full på trening sist han var hos oss, like etter å ha blitt anklaget for voldtekt en tirsdags morgen i tre-firetida.

Fortsatt noen som mener Wise er rett mann for oss?
http://www.millwall.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=69274

MrK

Relegated Leeds United want to sign free agent Marc Bircham, who was released by QPR last month (The Sun)

............og hva han skal bidra med er jeg usikker på, gammel og utdatert!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lars E

Hvor troverdige disse ryktene er spørs jo da. Jeg tror det snør i helvete før vi henter Jody Morris, i så fall må Wise ha utrolig liten kjennskap til Leeds sin historie. Men vi kan vente med å kappe hode av han.. foreløbig...

Forever Leeds

Forever Leeds

Karl Hot Shot

Det er mulig at Dennis Wise kommer til sin rett nå når Leeds United skal rote i the lower leagues. Men ellers er jo fyren komplett idiot. Dersom vårt største mareritt er at Jody Morris skal komme tilbake til Leeds, så kan vi være helt sikre på at Morris kommer!

fmtj

Yeboahs vitne

Per-Stian

quote:
Originally posted by fmtj

http://www.eleven-a-side.com/acrossthewater/irish_soccer_detail.asp?newsid=28041

Wise ønsker å låne Reading stopper i ett år!

Irske Alan Bennett (25) er eit heilt ubeskreve blad for meg. Kom visstnok til Reading i januar frå Cork City. Så då er min førebelse konklusjon: tja, veit ikkje...