Var det ikke spillere som i prinsippen var klare

Started by h.b, July 15, 2007, 14:29:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Mener det var dette Bates sa da det raste som værst.
Dette viser jo bare til hva som vi kan tro på av sludder fra denne mannen.Har heller ikke hørt noe mere til disse store innvestorene han bebudet. Var dette også bare tomme ord for å presse KPMG til å tro at Bates var til det beste for klubben.
Men til topicet. Jeg skulle gjerne visst hvilke spillere som i realiteten var klare for Leeds

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

tror at de spillerne som er "klare" er noen av de som vi har på prøve nå og som spiller i treningskampene...har vi den stallen som vi har på treningskampene nå, så har jeg veldig stor tro på at vi kommer til å kjempe om opprykk kommende sesong!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stephenjazz

Nå har ikke Leeds lov til å signere spillere før de har fått kontrollen på rotet, det er i hvertfall slik jeg har tolket statementen
Det blir aldri umoderne å vinne

h.b

Leeds har fått klarsignal fra FL til å signe 3 spillere. Det skal minimum være 20 spillere i en tropp. Altså må det signes minimum 3. Kanskje dette tallet er økt til 5, nå som healy og Blake er borte

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Eriksen55

hb...Er du like negativ, gira,ensporet og altslukende av deg , hele tiden?

vet ikke om jeg er imponert eller syntes synd på deg. Makan til egasjement,men synd du vinkler 90% av alle linker,artikkler feil. kanskje du i likhet med meg ikke er så stiv i engelsk :)

Ikke noe hets, skjønner bare ikke hva du vil..nesten ikke sett deg skrive noe positivt.

Ha en fin søndag:)

Sander

Skjønner godt at du også lurer h.b.. Bates har lovet fansen masse siden dagen han tok over klubben, men bare 10% av det han lover, blir virkelighet. Resten blir bare snakk og lureri fra gamle Bates..

Er tull å tro på noe av det tosken sier.  

Dette har vel kommet opp hundre ganger før, så jeg gidder ikke gå no mer innpå dette temaet, men jeg forstår at du lurer h.b.. UTROLIG frustrerende!!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Meiner hb har rett i at klubben har fått dispensasjon til å handle nye spillere når troppen er under 20 mann. Meiner også at dette var uttalt frå Leeds United like etter oppkjøpet var bekrefta.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

h.b

Ja ifølge den linken. Men ifølge L1 vil Leeds få disp til å hente inn slik at stallen består av minst 20 spillere.
Golden share er i realiteten når Leeds er ute av Adm