Et spørsmål eg MÃ… stille....

Started by Runar, July 06, 2007, 19:45:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Hvordan kan vi skylde 5 millioner norske kroner til yorkshire radio? Det må jo være fiktive tall fra Bates for å beholde kontrollen...

Hva i allverden er d de har gjort for oss så er verdt 480.000£? Låner vi penger av egne radio kanaler? Ledelsen i Leeds skulle vært brent på et bål mens et fullstappet Elland Road skulle se på..

Sydhagen

bør vel egentlig være slik at det er radioen som skal betale penger til Leeds...
radioen må vel betale penger for rettighetene til å sende live fra kampene...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

quote:
Originally posted by Runar

Hvordan kan vi skylde 5 millioner norske kroner til yorkshire radio? Det må jo være fiktive tall fra Bates for å beholde kontrollen...

Hva i allverden er d de har gjort for oss så er verdt 480.000£? Låner vi penger av egne radio kanaler? Ledelsen i Leeds skulle vært brent på et bål mens et fullstappet Elland Road skulle se på..

Du snakker her om "Batesshire radio" og en gjeldspost som reddet avtalen for den stygge kjeltringen Bates!
Yeboahs vitne

Runar

Ja, jeg vet at det er Bates sin Radio, men hvordan VI kan ende opp me då skylde den penger synes jeg er et mysterium på like linje med hva som kom først av høna og egget

KeyserSoze

Det kan kanskje være at de har betalt for rettigheter til å sende kamper i x antall sesonger fremover?

Runar

Gunnien

kan det være kjøp av anonseplass???

KeyserSoze

Fordi den avtalen er inngått med et selskap som ikke lenger har kontroll over klubben, og dermed ikke eier rettighetene. De kan derfor ikke oppfylle sin del av avtalen.

Bare spekulasjoner...

KeyserSoze

Tenkte også på annonsering, men vi snakker om altfor mye penger til at det kan være sannsynlig. Eller man veit jo aldri med denne klubben...:(

Runar