De 50 verste spillerne i England..

Started by Sten, July 06, 2007, 19:53:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sten

..og Brolin er på andreplass... :D

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149588

Vinnie Jones, Chris Kamara (!), Jody Morris, Roque Junior og Gary Sprake er også på lista.
Sten
Sten

Leeds04

Hehe....

Stakkars Lundekvam. Hvor mange mål har han egentlig puttet i sitt lange fotballiv?

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sten

quote:
Originally posted by Leeds04

Hehe....

Stakkars Lundekvam. Hvor mange mål har han egentlig puttet i sitt lange fotballiv?

Inklusive selvmål? :D

Sten
Sten

Dennis

Jeg velger å tro at fler enn femti spillere er dårligere enn Claus Lundekvam! Vi har jo 50 Leeds-spillere de siste tre sesongene som er dårligere enn han!

- Dennis
Marching on together!

Sydhagen

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg velger å tro at fler enn femti spillere er dårligere enn Claus Lundekvam! Vi har jo 50 Leeds-spillere de siste tre sesongene som er dårligere enn han!

- Dennis

vi har jo ikke akkurat vært i PL siste 3 sesongene da [:I]
kåringen gjaldt PL.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Jaja, det finnes sikkert 50 dårligere der også! [8)]

- Dennis
Marching on together!

Gunnien

like møkje dårleg likte som dårlege fotballspelerar der trur eg.. men konge komentar detta:

Hard to imagine that Leeds United, normally a model of fiscal probity, paid £4.5m for the Swedish meatball in 1995. A good footballer treats his body like a temple. Brolin’s was a bouncy castle.

Sheridan

Latterlig at Vinny innehar en 10'ende plass.
Går nok mye på populæritet - eller mangel på sådan -
hos andre lags supportere dette.

Jones var en god ballvinner!
Samt en mye bedre fotballspiller enn mange vil gi han kreditt for!

Svend Anders

Synes lista er ganske usæriøs, Vinny Jones og Claus Lundekvam har vært kapteiner og tresifrede antall kamper bak seg - og det ikke uten grunn.

De dårligste har kanskje spilt for lite til å bli lagt merke til av mange nok for en slik kåring, men Brolig passer jo inn. Roue Juniors innsats i Leeds passer definitivt inn, og jeg mener å huske at Mark Hateley var elendig foran mål - men han var kanskje bedre før han kom til oss. David Robertson og han hollenderen som gikk til Spurs i Graham-perioden husker jeg også som svært dårlige.

Da har jeg ikke tatt med Burns - husker ikke fornavnet i farten.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Budda

quote:
Originally posted by Svend Anders

Synes lista er ganske usæriøs, Vinny Jones og Claus Lundekvam har vært kapteiner og tresifrede antall kamper bak seg - og det ikke uten grunn.

De dårligste har kanskje spilt for lite til å bli lagt merke til av mange nok for en slik kåring, men Brolig passer jo inn. Roue Juniors innsats i Leeds passer definitivt inn, og jeg mener å huske at Mark Hateley var elendig foran mål - men han var kanskje bedre før han kom til oss. David Robertson og han hollenderen som gikk til Spurs i Graham-perioden husker jeg også som svært dårlige.

Da har jeg ikke tatt med Burns - husker ikke fornavnet i farten.

SA

http://www.svendanders.com/

Var vel Jacob Burns hvis jeg ikke husker feil
Endre

Kjell Skjerven

Willem Korsten

We Leeds supporters stick together.
Side before self,every time.

Per-Stian

Paul Okon burde vere høgt på lista. Han var rævva! Willem Korsten skåra vel faktisk nokre mål for oss i sin første sesong (på lån?). Graham henta han til Spurs, men han måtte legge opp etter ei alvorleg skade i låret.

Lars E

Paul Okon ja.. Haha, latterlig dårlig!

Har ikke Crainey spilt Premier League forresten?[:I]

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

quote:
Originally posted by Lars E

Har ikke Crainey spilt Premier League forresten?[:I]

Det må ha vore for Soton i ung alder. Har ikkje sjekka det opp, men tvilar.

Lars E

Kan kanskje se ut som han har 5 kamper i Premier League, men er ikke helt sikker.

Forever Leeds

Forever Leeds