Bates på radioen nå!

Started by Ferre, July 08, 2007, 18:26:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Har bare fått med meg at han har lagt inn et nytt bud.

Noen som har fått med seg hele intervjuet?

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Virker som han føler seg sikker på å få klubben tilbake i løpet av neste uka.

Takker for all støtte fra fansen. Hva?! [:p]

-WE'LL BE BACK-

marve

Slik som saken er nå så håper jeg bates får det som han vil.Han vil garantert selge oss videre senere .
Hvis han ikke får det som han vil så er jeg redd at vi vil gå meget usikkre tider i møte med alt annet en fotball som hoved emne i media .
Nei la gammern få det som han vill nå ,vi blir garantert kvitt han senere allikevell .

Adis

Jeg posta det jeg hørte i "Leeds lagt ut for salg" tråden

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Stephenjazz

quote:
Originally posted by marve

Slik som saken er nå så håper jeg bates får det som han vil.Han vil garantert selge oss videre senere .
Hvis han ikke får det som han vil så er jeg redd at vi vil gå meget usikkre tider i møte med alt annet en fotball som hoved emne i media .
Nei la gammern få det som han vill nå ,vi blir garantert kvitt han senere allikevell .

Hvorfor skulle han først kjøpre klubben for å så selge den videre?
Det blir aldri umoderne å vinne

marve

quote:
Originally posted by Stephen

quote:
Originally posted by marve

Hvorfor skulle han først kjøpre klubben for å så selge den videre?

For å tjene penger !!!!!!.

raggen

er litt usikker på om  bates selger videre etter å ha kjøpt det nå igjen. men han er en gammel slu forretningsmann som kun tenker profitt så håper og tror han gjør det. er redd vi ikke har sett bunnen hvis det kommer inn noen andre eiere nå foran nesa på bates. den gamle gnieren er truende til det meste:(

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!