Det som har skjedd har skjedd

Started by RichardSveum, July 12, 2007, 04:50:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RichardSveum

Syntes som de fleste andre her inne at skuffelsen var ekstremt stor i dag da avgjørelsen falt. Men det er ingenting noen av oss får gjort noe med, så la oss fokusere for det vi brenner for ; Leeds United og fotballkamper.

Jeg gleder meg til å lese rykter om spillertilganger og hvem som forlater skuta, lagoppstillinga borte mot Tranmere, hvem vi bør prøve å skaffe osv. Er kvalm av ord som gjeld, oppkjøp, konsortium.

Foreløpig ser det ut som Nicholls (bombe), Healy, Derry, Douglas, Rose og Blake forsvinner (i flg, SA sine kilder). La oss satse på noe positivt inn også de nærmeste ukene.

Richard Sveum

Jostein.

Enig :)

Men Bates forsvinn vær så snill

Marching on together!
Leeds Carajo!

pesi

Noen andre som skal bort til Tranmere kampen, Macclesfield kampen eller første hjemmekamp mot Southend???

bestillte billetter til Tranmere kampen på nette nettet men har ikke fått noe sikkelig bekreftelse (bombe) på at jeg får billeter, noen andre som har bestillt billetter til bortekamper før? kommer de i posten???

Takk for svar![8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Jon R

quote:
Originally posted by pesi

Noen andre som skal bort til Tranmere kampen, Macclesfield kampen eller første hjemmekamp mot Southend???

bestillte billetter til Tranmere kampen på nette nettet men har ikke fått noe sikkelig bekreftelse (bombe) på at jeg får billeter, noen andre som har bestillt billetter til bortekamper før? kommer de i posten???

Takk for svar![8D]

Det finnes en egen topic for " tur til England", pesi. [8)]

http://www.luscos.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=7

Jon R.
Jon R.

pesi

Hehe sorry Jon R. Er vel blitt litt "vane sak" å bare gå rett inn på "ordet er fritt" å skrive, Det ska ikke gjenta seg!![8D][8D]

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by pesi

Takk for svar![8D]

Det finnes en egen topic for " tur til England", pesi. [8)]

http://www.luscos.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=7

Jon R.

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!