.Jewell og spek igang igjen

Started by h.b, July 16, 2007, 19:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/wigan_athletic/s/1011/1011414_jewell_could_return_at_leeds.html
Kan det være overtakelse det spekuleres i her. [:p][:p][}:)][8][;)]

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sheridan

4ever arcticwhite

Så den og tenkte det samme. Saken er datert i dag, 16. juli.

Faen. Nå fikk jeg litt "feeling" igjen.

FORMER Wigan Athletic boss Paul Jewell is expected to be back in management by Christmas and Leeds United could be ready to target him.

Reports in Yorkshire claim a wealthy business consortium considering rivalling Ken Bates for control of the Elland Road club, want Jewell as manager should they land the chance to take charge.

It's understood they see Jewell as the ideal man to come in and revive Leeds' fortunes. It's a challenge Jewell may fancy - he is based in neighbouring Ilkley and has vowed to be back once he is refreshed after taking a break.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

baste

Nye eiere, Jewell...fikk den "gode" følelsen tilbake her og...lov å drømme

Adis

Det er lov å drømme, absolutt.. men det er vel det det blir med.. men det føles godt å drømme :)

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Dette VAR høyst reellt.

En av budgiverne hadde avtale med Jewell, som ville blitt ansatt som Leeds-manager IDAG om denne budgiveren hadde vunnet. Jeg er nesten overrasket over at dette ikke kom ut før.

Dette er så bombesikkert som jeg noen gang har vært, men jeg kan ikke gå ut med hverken kilde eller annen dokumentasjon. Sorry - dere får bare velge om dere tror meg eller ikke.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

sindre12

YYYYYYYYYEEEEEEEESSSSSSSSSS endelig en manager som er aktuell som kan dette å hente 3 poeng gang på gang.
håper at wise pakker veska å forlater og Jewell inn ...
Beckford 4 England!

trosetti

quote:
Originally posted by Svend Anders

Dette VAR høyst reellt.

En av budgiverne hadde avtale med Jewell, som ville blitt ansatt som Leeds-manager IDAG om denne budgiveren hadde vunnet. Jeg er nesten overrasket over at dette ikke kom ut før.

Dette er så bombesikkert som jeg noen gang har vært, men jeg kan ikke gå ut med hverken kilde eller annen dokumentasjon. Sorry - dere får bare velge om dere tror meg eller ikke.

SA

Det svir å høre slikt![B)] Man begynner å lure på hvorfor administratorne fant ut at det var best for LEEDS UNITED at han drev klubben. Har jo vært spekulert i svært mange rykter, men er bare EN av disse riktige, er det jo mye bedre enn at KB skal styre oss.

Det må da skyldes at adm. fant ut at Bates hadde en god sak, og at han ville vinne i retten om gjennkjøpet av klubben? Eller?

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Stephenjazz

Hva skjer om ikke football league godkjenner kjøpet, vil klubben gå til nestemann i "køen" for å kjøpe Leeds?
Det blir aldri umoderne å vinne

Ferre

Håper vi får en fin julegave i år, nye eiere og Jewell som manager!

-WE'LL BE BACK-

Ferre

quote:
Originally posted by Stephen

Hva skjer om ikke football league godkjenner kjøpet, vil klubben gå til nestemann i "køen" for å kjøpe Leeds?

Lurer på det samme, noen som vet?

-WE'LL BE BACK-

h.b

Men kan vi regbne med et oppkjøp av klubben eller var denne linken kun ment som en link hvis Bates ikke fikk kontrollen

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Svend Anders

quote:
Originally posted by h.b

Men kan vi regbne med et oppkjøp av klubben eller var denne linken kun ment som en link hvis Bates ikke fikk kontrollen

Jewell var aktuell dersom et av de andre budene hadde vunnet. Det er selvsagt ikke tema for Bates, og nok heller ikke de andre budgiverne. Men når pressen har fått snusen i det vil det helt sikkert bli spekulert mer.

Så lenge ingen andre "tildeles seieren på overtid" er dette bare tåkeprat.

SA

Følges på:

sindre12

Jewell har vel toke bradford til PL eller var det watford??
Beckford 4 England!

AndyMathie

Han har tatt Bradford tid opp og var manager for Bradford når de klarte seg i Premier League første året. Han var borte fra rampelyset en stund, men så tok han over Wigan og førte de også opp i Premier League. Absolutt en god manager denne Jewell.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Svend Anders

Vi får nå bare se da, om budgiverne med Jewell i "troppen" dukker opp igjen ved neste mulighet til oppkjøp...

SA

Følges på:

h.b

Muligeheten er vel der til å kjøpe opp nå Svend, men Bates er vel ikke så tett i pappen at han selger nå når halvparten av salgssummen må til boet( var det ikke det han måtte ut med hvis han solgte før 6 mndr ). Etter 6 mndr putte pengene i egen lomme

Svend Anders

quote:
Originally posted by h.b

Muligeheten er vel der til å kjøpe opp nå Svend, men Bates er vel ikke så tett i pappen at han selger nå når halvparten av salgssummen må til boet( var det ikke det han måtte ut med hvis han solgte før 6 mndr ). Etter 6 mndr putte pengene i egen lomme

Det er helt korrekt observert, HB.

Samtidig så spørs det jo nå hva som definisjonen for overskudd er. For dersom Bates har, som enkelte spekulerer i, lovet £10 mill ved PL-opprykk, samtidig som han har betalt £3,5 mill i cash (og da er det vel ytterligere 1-2 mill til "football related debts" i vente?), kan han jo brått selge over halvparten allerede nå (for opptil £15 mill om summene over skulle stemme) uten å behøve å betale ut "overskudd", med avtale om at resten selges etter de 6 månedene.

Det forutsetter jo dog HELT at 1) Bates vil selge og 2) at det finnes oppkjøpere som vil/kan forhandle med Bates.

SA

Følges på:

h.b

Er det mulig å forhandle med bates da

4ever arcticwhite

Ja, men man må sannsynligvis holde en pistol mot hodet hans samtidig...

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

Uansett, jeg velger å tro SA, selv om det er noeman skal gjøre i kjærka! Der er jeg imidlertid så sjelden at det får forbeholdes å tro på Leeds og gjenoppståelse!
Yeboahs vitne