Cresswell drar!

Started by samadhi, July 27, 2007, 16:40:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

veteranen

quote:
Originally posted by Erik M

Har bare så voldsomt fordommer mot klubber som Stoke og Hull.  Intet hat, men de er så grenseløst uspennende.

Du må være en ung mann, Erik. På begynnelsen av syttitallet var Stoke City virkelig store blant norske unggutter. De ble vist veldig mange ganger på norske tv-skjermer de første årene etter at tippekampene startet høsten 69. Og i keeper-legenden Gordon Banks hadde de en supporter-sanker av enorme dimensjoner. Det finnes veldig mange norske Stoke-supportere i alderen 45-55.

Men tider og ting forandrer seg, så jeg ser ikke bort fra at mange nå synes at også Leeds er usedvanlig lite interessante for tiden... [8)]

Erik M

Nei, veteranen.  Jeg er 46 (men føler meg mye yngre) og kjenner til historien.  Min beste venn er Stoke-fan og ære være han for det.  I fjor var vi på tur sammen og fikk med oss både Stoke og Leeds på hjemmebane.  Stoke var ulidelig kjedelig den gang og nå.

Selv om Stoke betaler litt mer akkurat for øyeblikket så er jeg såpass optimist (tross alt) på Leeds vegne at jeg vil påstå at det ikke er noe karriere move å gå til Stoke.

jarle

Vi gambler vel litt med å selge Cress...

Vi kan ikke signe nye spillere... dermed har vi Becks og Kandol pr idag... en skade på en av de så har vi altså ikke spisser (Elliot yes)

Så altså...business as usual på ER
Constantine kan forsvinne pga transfer blokkeringen...
Flo??? - han vet vi er ferdig!!!

JEG LER!!!

h.b

offisielt fra Leeds er det også http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1083962,00.html

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

marve

Skjønner ingen ting lenger jeg ,hvordan kan vi ha lov til å selge spillere og hvem stikker av de penga vi får inn for dem ?????????.
Nei har mista mere og mere tro på at det skal ordne seg for oss nå .

rd1

Pengene for salgene går til "old" leeds, dvs laget som har lisensen.

Dersom vi får aksjen godkjent til neste lørdag, har vi vel knapt lag å stille med..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"