-15 poeng og blanke ark

Started by MrK, August 05, 2007, 19:25:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

Fryktelig straff vi fikk men det trenger ikke være helt svart.

Det skal spilles 46 kamper og vi trenger å hente 5 poeng pr. 15. kamp på teten for å utligne forskjellen - slett ingen umulighet.

Nå da vi kan forsterke laget og begynne på vårt eget nivå(dagens) det er bare å skjele til hva som skjedde i Italia ifjor der de aller fleste som ble fratatt poeng kom meget sterkt tilbake.

Det kommer til å bli mange cupfinaler iår da det blir stas for mange å klå oss men jeg satser på at vi har nødvendig kvalitet og dyktighet.

Det blir tøft men håpet er lysegrønt!
Gårsdagens match vitner om at vi muligens har noe på gang?

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

GeirO

Tror vi skal helle noen isbiter oppi magen vår og innse at det ikke blir opprykk denne sesongen hvis - 15 står seg. Kampen blir å unngå nedrykk!
MOT

SirOlsen

Jeg tror (les tror) det blir nedrykk igjen..

Men samtidig skal jeg ta meg en real fest med en hel pils for hver kamp vi vinner og [:D].. Hvis vi vinner noe da.. ;)
-SirOlsen-

SveinArve

Ex-bosses leap to Leeds' defence

David O'Leary, Peter Reid and Kevin Blackwell have all offered their support to Leeds following the announcement of their 15-point deduction.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2641533,00.html

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Gunnien

gjør klar for ein ny sesong i bunnen ja..  kan jo fort bli langt ut i advent før me e på +poeng...

Sheridan

Budda

Trur det blir nok en nedrykkskamp [:(]
Endre

Sølvreven

Skal det aldri ta slutt????? Jeg lo godt da jeg leste en som sa at verdens hardeste yrke er å være Leedssupporter, men nå vet jeg ikke lengre. Du hadde jo rett. Jeg tror fanden meg at noen ønsker oss ut av hele solsystemet for tiden. DISAPOINTED AGAIN!

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007 , stod opp tredje dagen.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raffa

eg beundrer d Wise som enda orker
[ holde oppe sit engasjemang hadde eg som trenar trent eit lag med like masse motgang s[ hadde eg gjitt f for lenge siden. helsing ein som beundrar D vhise og G poyet. kos deg asleeds

rune rafdal
rune rafdal

Asbjørn

Inntil kampen på lørdag var all tanke på opprykk denne sesongen FJERN hos meg... Må vel innrømme at hååpet tentes på lørdag - men aldri verden med  minus 15 i bagasjen. Sommerens oppladning er IKKE forenlig med at Leeds skulle gå gjennom sesongen stort sett med seire...

Vi MÃ... få en flying start om så skal være tilfelle.

Blir poengstraffen stort sett jevnet med jorden så... inntil lørdag ville jeg ha ment den var ikke-eksisterende anyway. Nå kan jeg mene at vi kanskje, kanskje, kan henge med...

...og så takk til Jon'ern som minnet om at en svale ikke gjør noen sommer. Det spørs om "innsatsnivået" til en Premier League-klubb, som treningskampmodus-innstilte Wigan, er å sammenligne med innsatsen et League 1-lag i sin "cupfinale" mot oss vil fremvise. Takler vi den type fotball???

Får vi en flying start er vi "in with a chance" - ellers er vi sjanseløse som en Thor Hushovd i fight med en sherpa opp Mount Everest.

I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn, there's someone there, other times it's only me
I am hanging in the balance of the reality of man
Like every sparrow falling, like every grain of sand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Godt at jeg får deg til å le litt da sølvreven.  men å ønske oss ut av solsystemet har jaggu Bates sørga for selv, Hadde dette vært Manu det var snakk om så hadde vi Leeds supportera sagt at -15  er en altfor mild straff
quote:
Originally posted by Sølvreven

Skal det aldri ta slutt????? Jeg lo godt da jeg leste en som sa at verdens hardeste yrke er å være Leedssupporter, men nå vet jeg ikke lengre. Du hadde jo rett. Jeg tror fanden meg at noen ønsker oss ut av hele solsystemet for tiden. DISAPOINTED AGAIN!

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007 , stod opp tredje dagen.

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag