Hadde sansen for Lennon, men etter denne utalelsen

Started by h.b, August 09, 2007, 04:32:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

h.b

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/08/508287.html
Man sier ikke offentlig at man beundrer denne fotballens svar på en Oscar utdeling. Jeg gråt en skvett da du forlot oss Aaron, men nå etter dette kan du bli langt langt borte

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Flyttet til riktig forum av en ehhh ikke-riktig-så-fersk-moderator [:I]
- men stå på du, Haakon [:)]

raggen

skjønner egentlig ikke problemet jeg(mulig bare meg) hater united av hele mitt hjerte men kan da være mann nok til å si at ronaldo er en fantastisk spiller(til tider) og at lennon ser opp til han er ikke rart.. får sikkert pepper nå men det er min mening

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

skjønner ikke meningen med dette innlegget...og er i beste fall off-topic
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stifler

Enig med deg, Raggen.
Men Uansett er Ronaldo en så utrolig fæl spiller!
Finnes ikke verre!

og skjønner heller ikke vitsen med topicen da!:P

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

jarle

90% av alt som blir skrevet her er helt unødvendig (innkludert dette fra meg)
men det er vel bra...

Ronaldinodino... er en liten gutt med potensiale... en medgangspiller... Om noen år kan han muligens bli bra...men jeg har mine tvil... (jeg tror gutten er dopa desverre!!!)

Jon R

quote:
Originally posted by h.b

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/08/508287.html
Man sier ikke offentlig at man beundrer denne fotballens svar på en Oscar utdeling. Jeg gråt en skvett da du forlot oss Aaron, men nå etter dette kan du bli langt langt borte

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Flyttet til riktig forum av en ehhh ikke-riktig-så-fersk-moderator [:I]
- men stå på du, Haakon [:)]

Dette var ille. Nesten like ille som at en Leeds manager høylydt skulle utrykke sin beundring for Man U, og si at han ønsker å lære av måten klubben blir drevet på og spiller fotball.
Da skulle vi nok drevet vedkommende ut dørene på Elland Road raskere en noen kan stave David O`Leary. [:0]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Syns Ronaldo er uspiselig sjøl, h.b! Ekkel, fettete sveis. Filming. Posing ved frispark. Tunga ute når han bommer. Nei, æsj for en type. Men når han lar fotballSPILLET tale for seg, da er han fantastisk å se på!

Så forresten Boca Juniors (juniorene :D) mot juniorene til Inter på Eurosport i stad. Boca hadde virkelig noen fremtidige stjerner på laget.

- Dennis
Marching on together!

Lars E

Fy faen så god Ronaldo er når han lar trommestikkene gå og fotballspillet tale for seg. Forrige sesong var han verdens beste etter min mening.

Forever Leeds

Forever Leeds

lojosang

Leste dere forresten at ManU må byge ut garderobeskapene på treningsfeltet fordi spillerne ikke får plass til alle skjønnhetsproduktene sine lenger? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav