Spillere inn først, men 2 blir solgt!

Started by Cherry, August 14, 2007, 18:18:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds?articleid=3107683

Gjentar forrige ukes`utsagn. Er antagelig noe som skurrer i troppen, samtidig som han vil ha flere og velge blant.
Lewis ble presset til og spille....leftback, eller presset til og spille? Usikker på den.....  

Positivt med spillere INN, før ut da.

Dennis

Regner med at Eddie Lewis og John Douglas helst skulle spilt minst en divisjon høyere, for ikke å ryke ut av troppen til sine respektive landslag. Egentlig er jo overrasket over at de fortsatt er i stallen, ikke bare pga hva de vil, men det er nok to spillere vi kunne fått noen skarve kroner for.

Ellers er jeg fullstendig enig med Sverre, der han i en annen tråd påpeker at vi mangler bredde - bokstavelig talt - på midtbanen. Vi har et fåtall av vinger, samt venstrebacker. En til to sentrale midtbanespillere har vi råd til å miste, mens vi trenger en venstrekant og back, samt en til to midtstoppere.

- Dennis
Marching on together!

rd1

Er interresant å merke seg at vi faktisk skal hente INN spillere før vi lar noen gå!!! Det er lenge siden det!! De siste årene har vi solgt unna rubbel og bit, for så å håpe at vi finner en erstatning i lånemarkedet.

Vi er på vendepunkte nå, selv om minus 15 gjør det tøft.

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

fmtj

Ja da! Bra signaler dette. Inn først før noen reiser! Toner vi ikke har hørt på en stund, og jeg må si at min oppfatning av Wise og Gus er i utvikling. Synes de har vært lojale og hardt arbeidende i denne meget turbulente tida!
Yeboahs vitne

Cherry

Mr Kaizer. Lewis ER jo denne kanten vi trenger, så jeg synes det er rart hvis de "lar han gå". Kanskje litt for mye lønn da....

Vanskelig og finne gode venstrebein, så jeg mente det også var helt feil og ikke prøve hardere med Michael Gray..han er god. Nå Wolves.

Frazer blir det liksom aldri noe av. Han er over det og være "ett talent" nå, og har kjeks i kroppen/er mye skadd.  
Vi MÃ... saumfare PL troppene.

Dennis

quote:
Originally posted by cherry

Mr Kaizer. Lewis ER jo denne kanten vi trenger, så jeg synes det er rart hvis de "lar han gå". Kanskje litt for mye lønn da....

Jeg er helt enig med deg, godeste kirsebær! Sjøl syns jeg vi burde beholde typer som Eddie Lewis for enhver pris. Mannen er jo landslagsspiller! Men jeg tror nok ikke Bates tenker på den måten. Men at vi skal ha inn før ut, det er veldig positivt!

- Dennis
Marching on together!

fmtj

quote:
Originally posted by cherry

Vanskelig og finne gode venstrebein, så jeg mente det også var helt feil og ikke prøve hardere med Michael Gray..han er god. Nå Wolves.

Frazer blir det liksom aldri noe av. Han er over det og være "ett talent" nå, og har kjeks i kroppen/er mye skadd.  
Vi MÃ... saumfare PL troppene.

Antagelig inne på noe der ja!
Yeboahs vitne

McMidjo

Ad Lewis:
Med alle lagene som kommer til å legge seg bakpå og spille for 0-0 på Elland Road iår, synes jeg det ville være en liten katastrofe å selge den ene av de to spillerne som kan vinne kamper med et vellykket frispark....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....