Main Menu

Thompson

Started by Ferre, August 22, 2007, 04:56:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Sheridan

Thompson har stått frem her i seriestarten.
Får bare håpe kroppen tåler hardkjøret etterhvert som sesongen skrider frem.

Per-Stian

Anderton og Thommo sentralt, Furlong på topp. For nokon kan nok dette sjå ut som eit oldboys-lag[:D]

Budda

Var ikke Anderton på forrige rundens lag også? Han må gjøre det godt i Bournemouth
Endre

Runar

mcphail va på ukenslag i ccc...

soumoh

Jo, Anderton var på forrige ukes lag også. Ja, han må nok gjøre det meget bra.

We'll be back.
We'll be back.

soumoh

Muhaha, må le. Sjekk statsene til Kandol. Han har flest skudd på mål, og flest bomskudd. Surprise, surprise. Tenk om Kandol hadde puttet på noen av de skuddene hans. Da hadde han vært faktisk ganske god [:D]

We'll be back.
We'll be back.

Leedsfan

quote:
Originally posted by soumoh

Muhaha, må le. Sjekk statsene til Kandol. Han har flest skudd på mål, og flest bomskudd. Surprise, surprise. Tenk om Kandol hadde puttet på noen av de skuddene hans. Da hadde han vært faktisk ganske god [:D]

We'll be back.

Tenk når han begynner å treffe mål, da blir det MANGE mål:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

soumoh

Siste innlegg før jeg begynner å jobbe. Mer stats: ser ut som Forests' farligste spiller med tanke på skudd på mål er Sammy Clingan, Junior Agogo og Kris Commons. Dette er spillere vi skal holde styr på...

We'll be back.
We'll be back.

Karl Hot Shot

Alan Thompson har mange kvaliteter som fortsatt er på Premier League-nivå. Særlig er det klasse over frisparkfoten hans. Det er ikke mange på fotballøya som har bedre venstrefot. Derimot er hans manglende defensive evner og hurtighet noe som gjør at han ville hatt problemer med å hevde seg i Premier League.

flynn

Som Nils Arne Eggen ville tenkt; Da må vi ha "komplementære ferdigheta i laget sjøhh". Dvs at de andre på midten bør ha de kvalitetene vi savner hos Thompson, først og fremst defensiv kraft og hurtighet/løpsvilje. Om vi finner riktig kombinasjon her vil Thompson kunne dominere denne divisjonen, på sammme måte som Strachen gjorde det i Div 2 i sin tid.

flynn

Dennis

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Alan Thompson har mange kvaliteter som fortsatt er på Premier League-nivå. Særlig er det klasse over frisparkfoten hans. Det er ikke mange på fotballøya som har bedre venstrefot. Derimot er hans manglende defensive evner og hurtighet noe som gjør at han ville hatt problemer med å hevde seg i Premier League.

Helt enig! Thommo er en av balløyas beste på frispark! Han har vel også en ganske god scoringsprosent på frispark fra 20-25 meter i sin Leeds-periode hittil? Som du sier, han har sine mangler, men forhåpentligvis kan resten av midtbanen kompensere for dette, slik at Thommo kan spille på sine styrker. Han er en god pasningsfordeler og en matchvinner på frispark.

- Dennis
Marching on together!

h.b

Og hvem husker vel ikke Jan Mølby. Han hadde arbeidsradius i midtsirkelen. Men god det var han.

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Jon R

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Thompson har kvaliteter på PL nivå ja. Dessverre kan han falle på et nivå litt under putte -, som mot Southend , der han utrolig enkelt mister ballen til en motspiller utenfor egen 16 meter.( dette klippet var opprinnelig med på LUTV, men er nå fjernet). Norman Hunter var ikke fornøyd med vår kapteins defensive bidrag i den kampen, og problemet var manglende "pace" og løpsstyrke, kombinert med manglende evne til å posisjonere seg riktig ved overganger imot. Vi bør derfor ha en relativt hurtig og kondisjonssterk makker til Thommo sentralt på midten. Skulle like å se unge Bayly i den rollen, men hvis Douglas forsvinner er vel Prutton en selvskreven kandidat. Spørsmålet er om han er komplementær nok til Thompson?  [8)]

Jon R.
Jon R.

Runar

Thommo har en STOR ferdighet! Det er venstreslegen hans! Men han mangler nesten alt annet! Ã... sammenligne han med Gordon er en STERK undergravelse av fotballspilleren Strachan...

Komplimentære ferdigheter er viktig ja...Og Hunter var sterk kritisk til kapteinen vår i første omgang, mest sannsynlig fordi at hans mangler svekker hele midtbanen vår nok til at motstanderlaget klarer å "løpe" oss ned...

Tror ikke vi skal henge oss for mye opp i at han engang mistet ballen 25 meter fra eget mål - det kan skje hvem som helst!

Jeg har tidligere sagt at jeg er kritisk til Thommo som kaptein hvis det betyr at han MÃ... starte ALLE kamper og spille hele tiden - Det gjenstår jo å se hvordan Wise bruker sin kaptein - håper d ikke er sånn som KB brukte Butler!

Geir W

VÃ...KN OPP!!!! Vi er i Leauge ONE!!! At en SPILLER som THOMPSON VIL spille her skal vi være HERRENS takknemlig over!!!

Runar

VÃ...KN OPP???!

Jeg er våken jeg

Jon R

zzzzzzzz..snork......kork.......thhomppfo....drlig spllr ass...HÆÆ??.. ehhh....Våken?...ja, jeg også.... [8D]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Dennis

quote:
Originally posted by Wangen

VÃ...KN OPP!!!! Vi er i Leauge ONE!!! At en SPILLER som THOMPSON VIL spille her skal vi være HERRENS takknemlig over!!!

Pøh, vi burde minst hatt Kaka og Ronaldinho! Vi er jo LEEDS UNITED! Det spiller ingen rolle hvilken divisjon vi er i!

[xx(]

Selvsagt helt enig med deg! Nottingham har Neil Lennon, vi har Alan Thompson. De fleste kameratene mine skjønner ikke engang hvordan vi greide å få tak i en slik spiller. En skadefri Thommo vil score mange mål for oss i år. [8)]

- Dennis
Marching on together!

RoarG

Thommo er god han. Må flere stjerner følge hans eksempel å spille for knapper og glansbilder for Super-Leeds i League One fremfor å motta lønninger som tilsvarer en middels norsk kommunes årsbudsjett[:)](Hører du Gerrard?!)

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Jeg vet ikke helt om jeg vil være emd på denne dyrkingen av Thommo....Hva er det som gjør at ALLE tror at Thommo hadde SÃ... mange bedre alternativer enn å spille for Leeds United?

For all del, jeg er meget fornøyd med at vi har Thommo på vårt lag, men å sammenligne han med Bobby Collins, Gordon Strachan og gud vet hvem følger jeg ikke helt...