KAMP: vs. Hereford United 27/9

Started by kjelvi, September 21, 2008, 14:36:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: janove on September 28, 2008, 05:17:14

White: Prises i sedvanlige ordelag, frisk fremover, trygg, tør, prospect i landslagsklasse mener mange om 16-åringen...

Om han fortsetter som naa, er han paa landslaget foer vi aner det. Jeg har muligens aldri sett hans like.

Personlig har jeg saa stor tro paa denne gutten, at jeg har skrevet brev til Graham Sharp i William Hill og bedt om odds paa foelgende:

1: Aiden White spiller paa England A innen 2012 sesongen, som Leeds United spiller.

2: Aiden White spiller paa England A innen 2012 sesongen.

3: Aiden White spiller paa England A i loepet av sin fotballkarriere.

Slike forespoersler foregaar kun skriftelig.
Oddsen har nok gaatt ned en del de siste ukene.
Om noen er interessert aa henge seg paa, saa ta kontakt.

[/quote]

2012...?

Ække det litt defensivt da...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Quote from: baste on September 27, 2008, 14:26:33
Da er drakt med nr 10 Becchio på....sa langt er det 4 kamper med nydrakten...og 4 seire...

MOT

5 kamper...5 seirer....

og nå får jeg bortedrakten..men nr 10 Becchio....Må vel bruke "lykkedrakten" under kampene...får heller bruke bortedrakten på trening da....

Morsomt at Leeds gjør det så bra. Håper og trur på opprykk i år.

MOT

Tony Currie

Quote from: Promotion 2010 on September 28, 2008, 09:36:30

White: Prises i sedvanlige ordelag, frisk fremover, trygg, tør, prospect i landslagsklasse mener mange om 16-åringen...

Om han fortsetter som naa, er han paa landslaget foer vi aner det. Jeg har muligens aldri sett hans like.

Personlig har jeg saa stor tro paa denne gutten, at jeg har skrevet brev til Graham Sharp i William Hill og bedt om odds paa foelgende:

1: Aiden White spiller paa England A innen 2012 sesongen, som Leeds United spiller.

2012...?

Ække det litt defensivt da...

[/quote]

det står innen 2012.

Erik_

Da synes jeg du kan høre på odds om Fabian Delph som kaptein for Leeds i PL og for England også. ;)

Promotion 2010

Tapte ikke Hereford 1-6 for Bristol Rovers?  ???

More from Turner on Leeds Match

A few words from Hereford United manager Graham Turner after Saturday's 1-0 defeat at Leeds United.

"We knew it was an intimidating place to come and Leeds have some very good players. We set ourselves up defensively but we didn't pass the ball enough and gave it away too often, so sooner or later it was going to go for them.

"Our keeper kept us in it for a long time. He really came into his own. He hasn't had much to do in most games. That is the first time we have been under sustained pressure."

Meanwhile Leeds manager Gary McAllister had words of encouragement for the Bulls.

"If they show that sort of commitment and desire to stop teams scoring every week, Graham has a good chance of turning things round for them."

Highlights from Elland Road are now available to view on Virgin Media.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tony Currie

Fra Maverick Whites, http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html

".......The Man of the Match, by a country mile, was Darren Randolph, he even enjoyed some banter with the Kop, who gave him a standing ovation at the end, and ended with him shaking the hands of several fans on the front row of the Kop before he left the field. Despite the result, I think the young Irishman enjoyed his afternoon.........."

We're not famous anymore?