Henting av billetter

Started by JonK, November 02, 2007, 15:02:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JonK

Kjempe fint om noen kan hjelpe meg med en bekreftelse/avklaring på følgende problemstilling.

Har bestilt billetter til Leeds - Swindon. 17 dager før kampen. I følge reglene sendes billetter som er kjøpt ¨så "tidelig" ut til kjøper via posten.
- Gjelder dette også når man er bosatt i Norge?
- Eller henter jeg bilettene på Elland Road på match day)

Svend Anders

Det kan du vanlivis bestemme selv.

Det er ingen problemer for de å sende til Norge.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

McMidjo

Når du bestiller på nettet så lang tid i forveien sendes billettene automatisk pr post - så sant du har registrert en postadresse på din kundeprofil.

Om du sjekker 'Order history' i Leeds online billettjeneste er billettene på vei når bestillingen står i 'Confirmed'.

Vet det har vært (og fortsatt er?) poststreik der borte, og vet ikke hvordan dette slår ut.

Normal postgang fra Leeds til Oslo er 2-4 dager, så om du ikke har fått billettene dine ca ei uke før kampstart ville jeg ha tatt kontakt med ticketoffice for evt å ordne med en duplikatbillett som kan hentes i billettluka.

Skal over selv til samme kamp, så jeg kan jo holde deg orientert når jeg (forhåpentligvis) får min billett  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

Billetter til Swindonkampen bestilt på nett onsdag formiddag - og levert i postkassa mi til frokost på lørdag.  ;D

Imponert over effektiviteten på billettkontoret i Leeds - og i de respektive postetater...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

JonK

Jeg bestilte torsdag! Ser at bestillingen står som "confirmed" - regner dermed med at billettten dukker opp i postkassa i løpet av den kommende uka!

Takk for hjelp og info!