Total tid innlogget

Started by Klausen, October 20, 2007, 21:18:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klausen

Litt interessert i hvor lenge folket har vært logget inn siden det nye forumet ble åpnet?

Jeg ligger foreløpig på 8 timer og 36 min..

Bestemmer meg etter å ha lest noen innlegg om jeg ska være flau eller ikke! Mener bestemt at jeg har et liv, men time will show..

Kato

5t 49min her. Holder vel kanskje til plass på laget. :)

Tiden er brukt til:

1. "Lykke" over nye poeng i banken.

2. "Lykke" over nye langsiktige kontrakter.

3. Provokasjon når jeg tenker på bukken som styrer havresekken.

Tom S

Har nettopp bikka 6 timer...

Litt ekkel denne tidsloggen, trur eg/vi kjem til å bli skremt når vi ser kor mykje tid vi virkelig bruker på forumet.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Jon R

Denne loggen er ganske uinterressant. Selv logget jeg meg på ved 18 tiden og var pålogget til ca kl 23.10, uten at jeg var innom forumet en eneste gang mellom 19 og 23.  :o
Jon R.

Robert

Man finner også en del statestikk her:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?action=stats

Og når det gjelder det som Jon R sier her, så tror jeg det er delvis feil ihvertfall. Man må være aktiv på sidene for at det skal registreres, ihvertfall sånn delvis. Tror den 'timer' ut etterhvert (hver halvtime?). For, jeg har nok vært her inne i minst 15 timer aktivt. Men, mest småting å fikse på, for å få alt til å fungere.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

McMidjo

Shit - dette er ganske avslørende greier, sjekk f.eks. denne - som viser hva alle driver med i dette øyeblikket:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?action=who

Jon R har nettopp sendt en PM, og Mr Kaizer leser emnet FM08 - og vi har en hel masse gjester som driver med både det ene og det andre!

:o
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

Quote from: midjo on October 21, 2007, 00:08:49
Shit - dette er ganske avslørende greier, sjekk f.eks. denne - som viser hva alle driver med i dette øyeblikket:

Jon R har nettopp sendt en PM, og Mr Kaizer leser emnet FM08 - og vi har en hel masse gjester som driver med både det ene og det andre!

Big Brother ser deg  :)   - vi er "der" nå...

Ellers, jeg har rundet 15 timer -and I'm proud of it  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Synes dette er glimrende!

Så kan "freaksen" ha sin lille topp ti liste!  :D

Get a life  :D
Ahhh bare 7 timer innlogget  :P
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Stifler

bare B-m? :o

1 time og 17 min her... er paa ferie da, om det holder som en god nok grunn vet jeg ikke :'(
-Nr 2 er den første taperen-

Svend Anders

Ikke overraskende er HB den "mest aktive emnestarter" med nesten dobbelt så mange tråder opprettet som nr to på tabellen..  ;D

Vi burde hatt en statistikk over "flest innlegg per innlogget tid" for å se hvem som er mest effektive  :D Og på motsatt side sett hvem som er de største "stalker'ne".

189 brukere innlogget samtidig er foreløpig rekord (under kampen på lørdag), tipper det tar seg opp desto mer utover nå.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

lojosang

- Leif Olav

Sheridan

B-m

Din nerd Sheridan  ;D

Er oppe i 8 timer nå, glemte å logge av mens jeg spiste middag  :'(
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Roy

Quote from: midjo on October 21, 2007, 00:08:49

He-he. Nå er vi aldri mer alene...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

pale

Og der rundet jeg jammen et døgn pålogget.
Får satse på at kona ikke ser denne statistikken :P

Robert

Hehe, jeg har en samboer som synes jeg har brukt litt for mye tid på forumet her i det siste :P
Forklarer at jeg bare ordner og fikser litt, og at tiden går.. Populært er det vel ikke
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM