Står til med Edgar Forsnes?

Started by Geir Magne, September 06, 2006, 04:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geir Magne

Tenker ofte på Edgar. Noen som vet hvordan rekonvalesensen går etter sykdom i sommer?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Sverre

Edgar er på bedringen vei, men det vil trolig ta laaaang tid før han er tilbake der han var.

Jeg var på besøk hos Edgar i går, og overbringte en del hilsener fra trofaste Leeds-supportere, og dette tok han selvsagt svært godt imot.

Skal prøve å komme tilbake med en ny rapport etter neste visitt til Edgar.

Asbjørn

..i disse "god bedrings"-tider.
Kanskje noen kan oppdatere på hvordan det går med rekonvalensen til hr Forsnes?

Han er slett ikke glemt...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjalle Skien

Tenker også ofte på Edgar Forsnes. Lurer også veldig på hvordan det går med han. Skulle han ha fått seg pc så og leser dette så god bedring Edgar..

Er det noen som har hørt noe ifra Jens Lien i det siste???

Jarle

veteranen

Siden dette er en tråd om en gammel Luscos-legende - pluss at vi nå skal møte Carlisle borte - passer det godt å hente frem en historie som jeg mange ganger har flirt godt av.

En gang på åttitallet (84?) skulle Edgar ta seg til Carlisle på billigste måte, for å se sitt kjære Leeds i aksjon.
Som tenkt, så gjort. Edgar reiste sammen med Julian Barker. Mange husker sikkert Barker som mannen som skrev kamp-rapporter fra juniorkampene i kampprogrammet.

Av en eller annen grunn hadde Edgar og Julian avreise fra Sheffield. Men de kom seg altså avgårde - på moped! Julian foran og Edgar bak! Fra Sheffield til Carlisle - på moped!  ;D

De som har hatt gleden av å bli kjent med Edgar, vet også at han aldri har vært typen som har brukt penger i tide og utide, og dere blir derfor neppe særlig overrasket når jeg nå forteller at han valgte å tilbringe natten i Carlisle på en benk på togstasjonen!  ;D

Jeg håper virkelig at det går bra med Edgar. Jeg savner hans gode humør og karakteristiske latter.  :)

Geir Magne

Edgar må ha gjort seg skikkelig bemerket i Hereford. Hjemmebanen deres, Edgar Street, må jo være oppkalt etter ham. Er det noen historikere blant oss som kan grave litt i dette......?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Jon R

Quote from: Bjalle Skien on October 30, 2007, 20:21:50
Tenker også ofte på Edgar Forsnes. Lurer også veldig på hvordan det går med han. Skulle han ha fått seg pc så og leser dette så god bedring Edgar..

Er det noen som har hørt noe ifra Jens Lien i det siste???
Jarle

Jens var på Oslo Sportsbar og så kampen mot Darlington. Samme gode gamle Jens.  :D
Jon R.