Om overtro....

Started by Cebhin, November 07, 2007, 20:18:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cebhin

Nå som Leeds spiller FA-Cup, tilogmed på TV.... DA kommer mitt dilemma...

En av mine kjæreste eiendeler henger oppe på veggen.... Ã...rets Leeds drakt. Den har hengt der under hele sesongen... utenom en dag, da vi spilte mot Carlisle!
Da kommer mitt dilemma... skal drakten tas ned for å aksle mine skuldre under fredagens pub kamp? Eller skal den henge her hjemme i mørket men jeg fremstiller meg selv som en "nøytral" idiot ute??

Alternativet er egentlig ikke noe alternativ.. Den eneste andre drakten jeg har som fortsatt passer, ja den står det 17 SMITH på.. det er uaktuelt... Rekker ikke innkjøp av ny drakt før fredag heller.....

Synspunkter eller tips mottas med stor takk!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sleivind

La drakta henge, også kan du heller male/tegne ei drakt på overkroppen, eventuelt bare skrive Leeds med store bokstaver både på kassa og ryggen!

B-m

Huffda, tøft dilemma!  :-[

Jeg er til "vanlig" ingen overtroisk person. Jeg er ateist, og ler litt av finmarksværinger! MEN! Når det kommer til Lucifers Leeds damned United så er jeg ekstremt forsiktig. Da forvandles jeg til guds/S****ns trofaste barn! Alt ettersom..

Når det kommer til Carlisle-tapet så var det sikkert summen av at Lids "spøkte" at Carlisle skulle score i kamp-tråden og at du var så dum å ta ned drakten fra veggen(pluss at det sikkert var noen andre luringer som "bante i kirken")!

Jeg anbefaler at du går som "nøytral", ihvertfall ikke kle på deg smiff-drakten!!
Har du ikke et skjerf?

Hadde smakt godt med seier på fredag så ikke føkk dette opp!  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Oggy

For Guds skyld, la drakta henge der - gjerne for resten av sesongen  :D
Oggy

auren

Er det ikke mulig å ta bort SMITH på ryggen? Tallet 17 er for såvidt greit å gå med, men klarer du å skrape bort Smith så er jo saken løst.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klausen

Det har jeg gjort med en gammel drakt med Kewe££ på ryggen...

10-tallet er fint, og konturene av navnet kan synes og det gjør det enda bedre når jeg har den på blant mine l'pool-venner!

Skrap vekk navnet, evt bruk hvit sportsteip over!

Dennis

La drakta henge!

Som B-m, er jeg fullstendig ikke-troende når det gjelder det aller meste, men når det kommer til Leeds United, går jeg stille i gangene. Jeg får for meg helt idiotiske ting som jeg "må" eller ikke må gjøre, for at det skal gå bra. Det kan være ting som å ikke se på tekst tv før pause osv, bare helt duste-ting.

Når vi har vinni så og si alt, men taper når drakta ikke henger - er det da noen tvil?? Bruk heller Smudger-drakta.
Marching on together!

AndyMathie

Skjønner ikke hva det gjør å bruke en gammel drakt med Smith på ryggen. Han kommer jo alltid til å elske Leeds mye høyere en for eks Newcastle så da kan du bruke drakten med god samvittighet.
We are Leeds and we are proud of it!

Bjorn

Støtter sportsteipen til Klausen. Jeg pillet av Brolin fra min 95/96 drakt og det var godt lim! Står fortsatt konturene av Brollis i lyseblått...  :-[ Men jeg for min del hadde ikke skammet meg over å ha Smith på ryggen nå uansett, men det er en smakssak.

Marching On! 4276

Lars E

Det viktigste er vel at Leeds vinner? La drakta henge mann!! :D
Forever Leeds

Per-Stian

Eg tykkjer du skal utfordre skjebnen og overtrua di, Kevin, og ta på deg drakta under kampen. Då får vi iallfall eit klårare svar på om det er noko i denne overtrua. At det står Smith på ryggen skjemmer ingen. Han vil alltid elske klubben vår.

fmtj

Quote from: AndyMathie on November 08, 2007, 13:27:21
Skjønner ikke hva det gjør å bruke en gammel drakt med Smith på ryggen. Han kommer jo alltid til å elske Leeds mye høyere en for eks Newcastle så da kan du bruke drakten med god samvittighet.

Kremt-kremt! Dekk over navnet ihvertfall! Det viktigste er selvsagt sier, så hvis ikke navnet kan tildekkes, la den genge og finn noe annet å ha på deg!
Yeboahs vitne

Jon R

Jeg er ikke overtroisk og jeg er overbevist om at du har ingenting å frykte. Ta på deg drakten din du.  :)

Jon R.

Jon R

Allikevel: For å være på den sikre siden, kan det ikke skade å ha en ring hvitløk rundt halsen. ( hvis noen lurer på hvorfor, mumler du bare noe svada med fransk aksent)
Ã... skylle trøya i litt Hellig Vann kan umulig skade noen. Siden du allikevel er innom kirken, man du jo få en prest til å velsigne drakten, evnt foreta en liten eksorsisme av den som kvalitetssikring. Hvis en svart katt tilfeldigvis krysser foran, på din vei til puben, så kan du jo "tilfeldigvs" spytte tre ganger. Sånn for sikkerhets skyld.    ::)

Jon R.

lojosang

Mye fint å få i Gaffateip om Smith-navnet blir for tungt å bære.
- Leif Olav

Cebhin

Takk for masse konstruktive svar.... Har siden innlegget mitt tenkt endel.. men setter meg i enda et nytt dilemma ???

Det gjelder å bruke Smih trøya men å ha en treningsjakke utenpå.. men synes dette er for svakt siden det fortsatt er samme drakten... Kan berolige alle med at det går mot et plain Leeds skjerf... Takk for det tipset om det forresten.. Hadde ikke tenkt sålangt jeg :o

Marching on together:)

Promotion 2010

Quote from: Kevin on November 08, 2007, 18:53:32
Takk for masse konstruktive svar.... Har siden innlegget mitt tenkt endel.. men setter meg i enda et nytt dilemma ???

Det gjelder å bruke Smih trøya men å ha en treningsjakke utenpå.. men synes dette er for svakt siden det fortsatt er samme drakten... Kan berolige alle med at det går mot et plain Leeds skjerf... Takk for det tipset om det forresten.. Hadde ikke tenkt sålangt jeg :o

Marching on together:)
Jeg ser du har begynt med tapen alt, ja.....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cebhin

Kan berolige alle..... Drakten er IKKE på:) Holdt meg til skjerfet;)  da blir det seier i dag også....

Klingen

Quote from: Kevin on November 09, 2007, 20:32:46
Kan berolige alle..... Drakten er IKKE på:) Holdt meg til skjerfet;)  da blir det seier i dag også....
Sikker på at du ikkje prøvde den på i starten av kampen????
;D ;D ;D ;)
Klingen
Medlemnr. 456

Tom S

Du skulle hørt på meg, drakter skal brukes!

Quote from: Kevin on November 09, 2007, 20:32:46
COME ON LEEDS !!

Roy

Rakk aldri hjem tidsnok til å få på meg drakten i går >:( Da er det ikke rart det gikk som det gikk  :'(
Stand up and sing for LEEDS UNITED