Innlegg nr 100.000 !!!

Started by flynn, December 17, 2007, 15:48:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

La plutselig merke til at vi har rundet 100.000 innlegg!

Så litt på statistikken og fant ut vi p.t. har nådd 100.639 innlegg. Statistikken pr.dag viser at nr 100.000 ble nådd sent fredag kveld (ved midnatt natt til lørdag hadde vi nådd 100.006 innlegg.
Ved å lete gjennom alle tråder etter poster fra fredag kveld fant jeg ut at den som hadde æren av å være nr. 100.000 var:

OPM med sitt innlegg i "Da Costa" tråden http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9377.0, postet kl. 22:45:30

HIPP HIPP HIPP HURRA!  ;D

Dennis

Regner med at mods'a la inn noen forjævlige pop-ups med påskriften 'You are a winner!' til den heldige?
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: Mr Kaizer on December 17, 2007, 15:55:45
Regner med at mods'a la inn noen forjævlige pop-ups med påskriften 'You are a winner!' til den heldige?

...er nok ikke uten grunn at OPM nå mottar "15 øre pr innlegg på forumet"-provisjon fra Terra det kommende året.   :)

Lojo-spøk   :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

100 000 innlegg? På et forum for fotballsupportere? Patetisk! Få dere et liv folkens.  ::)

Detbetyrfadrimæiatjegharpostetnesten10%avinnleggeneheralene.
Jon R.

Asbjørn

Hehe...

På en vanlig dag med 100 poster vil altså Jon R ha skrevet nesten 10 av disse  :)

Håkon hadde tatt seg av 7.

Mens "den nye firerbanden" (må ikke forveksles med Hot Shots "gamle" firerbande) Per Stian, Asbjørn, Tom og Thomas ville ha skrevet 22 seg imellom.

Bjønna, Ole Evert, og Leif Olav ville ha skrevet 13 poster, og Kjell Bjørn ha limt inn fire.

Disse ti ville altså ha stått bak over halvparten av dagens poster (56).

Svend Anders, Dennis, Håvard og "Ferre" ville ha postet 13 stk. Og Karl, Joachim, Øisten, Lars Petter, Erik, Robert, Sten & good ol'e Ole "Bremner" ville ha postet 19 av dagens poster.

...de andre  1656 her inne ville altså ha delt på å poste de siste 18 av dagens 100 poster  :)

Tell me  Tell me

Dylan

Sten

Han skal slippe å betale tre øre per innlegg, slik dere andre må.

Jeg glemte kanskje å nevne det? At det er slik vi finansierer det nye forumet? Med tre øre innlegget?
Sten

Per-Stian

Quote from: Sten on December 17, 2007, 19:17:04

Han skal slippe å betale tre øre per innlegg, slik dere andre må.

Jeg glemte kanskje å nevne det? At det er slik vi finansierer det nye forumet? Med tre øre innlegget?

Trur eg set meg sjølv under administrasjon, og let kommunen selje det som seljast kan :o

Asbjørn

Quote from: Per-Stian on December 17, 2007, 23:04:10
Trur eg set meg sjølv under administrasjon, og let kommunen selje det som seljast kan :o

...er det dine stakkarslige to ører som ikke strekker til???   ???

Tell me  Tell me

Dylan