Handleliste

Started by Kato, December 29, 2007, 00:17:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Ikke mye suksess i tidligere handlelister, vi prøver på nytt.

Kanskje svinger Wise innom forumet for en titt.

1. Ifølge TIPS har Gary Speed signert for Sheff. Utd, £250.000. Noen som kan bidra til å brenne den kontrakten?

2. Chris Dickson, Charlton (Øste inn mål for Gilligham i låneperioden i høst, lurekjøp).

3. Alan Maybury, Leicester (Sliter treflis og vil sikkert hjem igjen)

4. Graham Kavangh, Sunderland (En kriger som passer i CCC)

5. Bobby Zamora, West Ham ( Det verste man kan få er NEI. Lån?)

6. Aaron McLean, Peterborough (Øser inn i League Two, sikkert også i noenlunde like League 1).

7. Pat Kisnorbo, Leicester (Som vanlig ønsker jeg han, 4 mål i ligaen i høst. God stopper)

8. Danny Mills (Sendt hjem til City, shippes sikkert ut igjen)

9. Ben Watson, Palace (Talent, forsvinner vel til PL?)

Men.... er det noen av disse som gidder en halv sesong foran 35000 tilskuere og verdens beste fans i League One?

stefan

Bobby zamora hadde vært et artig navn å ha på blokken. ...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Per-Stian

Av dei du nemner er det vel berre Speed eg kunne tenkje meg å sjå i heilkvitt. Eg får diverre ikkje høve til å dra over til Sheffield og setje fyr på brakka, men skulle gjerne ha gjort. Merka at eg vart litt fysisk kvalm då eg las at skulle dit.

McLean har fått mykje skryt, men vi har allereie ein storskårar frå lågare divisjonar i Constantine. Det får halde...

Eg ønskjer meg ein solid stoggar (som alltid), og håpar vi får tilslag på anten Michalik (Bolton) eller Jones (Hibernian). Dessutan er ein erstattar for Westlake på venstre midtbane sterkt ønska frå meg. Veit diverre lite om denne rabbagasten Puncheon, men denne typen kantspelar er etterlengta på Elland Road.

Sheridan

Enig Per-Stian.
Kun Gary Speed fra den lista.

arne armoen

Ka med hainn Dainiel Braaten da? Hainn får vi lån fra Bolton. Han sett jo bære på tribunen fertia' . Ha vårre nåkka d ja, eiller ka dåkk ainneran tru?
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Asbjørn

Quote from: arne armoen on December 29, 2007, 14:30:55
Ka med hainn Dainiel Braaten da? Hainn får vi lån fra Bolton. Han sett jo bære på tribunen fertia' . Ha vårre nåkka d ja, eiller ka dåkk ainneran tru?

Bare noen tanker sett fra moderator-synsvinkel:
Dialekt-skriving kan nok være både morsomt og utfordrende, det. Men jeg syns vi skal ha såpass respekt for både dyslektikere og "skandinaviske" lesere at vi prøver å holde oss til "normert skriving" - sånn generelt altså. Men enkelte "outbursts" får vi vel tåle...

Det var nå min private mening da...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

arne armoen

Quote from: Asbjørn on December 29, 2007, 14:40:31
Quote from: arne armoen on December 29, 2007, 14:30:55

Bare noen tanker sett fra moderator-synsvinkel:
Dialekt-skriving kan nok være både morsomt og utfordrende, det. Men jeg syns vi skal ha såpass respekt for både dyslektikere og "skandinaviske" lesere at vi prøver å holde oss til "normert skriving" - sånn generelt altså. Men enkelte "outbursts" får vi vel tåle...

Det var nå min private mening da...

??? :o Æ sei itj meir einn det!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!