Engelsk fotballbok 07/08

Started by gill, January 09, 2008, 15:05:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gill

Har i alle år vært en ivrig samler av boken Engelsk fotball som blir gitt ut av Tips (redaktør Reidar  Martinsen). Denne boken kommer vanligvis ut i månedskiftet oktober/november hvert år og blir solgt hos alle bokforhandlere/Narvesen.
Denne sesongen har jeg ikke sett den noen sted. Noen som har informasjon om Engelsk fotball 07/08?? Hvor er den blitt av?? Har de sluttet å produsere den osv???

McMidjo

Kan tenke meg at denne klassiske fotballboken (som jeg også var en ivrig samler av for mange år sia) har blitt offer for dette 'internettet' - eller hva det heter.....  :)

Vet også at TIPS har slitt med ganske store økonomiske problemer de siste åra, og de har vel på sett og vis blitt akterutseilt som verktøy for tippere til fordel for nettsteder som www.Oddsnet.com etc...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Trond A

Den kan bestilles gjennom Tips enten pr. post eller over nettet. Narvesen hadde ikke mottatt den like før jul, men det er mulig de har fått den inn nå.
Luscos medl. 338

Promotion 2010

Quote from: midjo on January 09, 2008, 15:22:31
Kan tenke meg at denne klassiske fotballboken (som jeg også var en ivrig samler av for mange år sia) har blitt offer for dette 'internettet' - eller hva det heter.....  :)

Vet også at TIPS har slitt med ganske store økonomiske problemer de siste åra, og de har vel på sett og vis blitt akterutseilt som verktøy for tippere til fordel for nettsteder som www.Oddsnet.com etc...

Jeg kjøpte tips i nesten 30 år, men så ga de ut to utgivelser pr uke og ble bare helt elendige. Så jeg slutta som abonnent og kastet hele haugen av blader. Men godt blad var det...på 70-tallet!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leif Sverre

Boka  kan  bestilles ja fra Tips Gaming AS
i Drammen.Jeg kjøpte den der.