Wise+Basset=dårlig kombinasjon?

Started by McVallister, January 20, 2008, 20:08:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McVallister

Mulig jeg gjør meg upopulær etter mitt første bidrag i forumet, men jeg tar sjansen likevel.
Wise har gjort sitt. Mannen var den riktige for oss helt til fram til jul. Etter denne perioden har mannen avslørt store svakheter. De kjøpene han gjør virker veldig pussige. Han kjøper "gamle" kompiser som han kjenner fra før. Leste i et Stoke fanzine at de var sjeleglad for å bli kvitt Sweeney. I tillegg har ikke Sorsa, Weston og Da Costa fått de beste skuddmålene fra deres gamle klubber.
I Swindon var mange sjeleglade for at Wise pakket sammen og dro nordover. Det ble fortalt at i garderoben var det lite taktikk å spore før kampene. Han hadde visst sagt det samme hver gang: la oss gå ut å blø for drakta. Ut og kjempe!! Det går i noen kamper, men ikke i lengden. Derfor kom det ikke som en bombe at Basset ble hentet som erstatter for Gus. Basset er av den gamle skole; long ball og kjemping. Savnet etter Poyet er større enn mange tror.
Men har vi penger igjen burde vi bruke dem på en rutinert midtbane med blikk for spillet, samt en notorisk målscorer som har erfaring fra et høyere nivå.
MOT

ragnar

Tror komboen Wise/Basset holder til å få Leeds ut av L1. Tror ikke denne duoen er god nok til å få Leeds ut av CCC når den tid kommer. Men det er i L1 Leeds er nå så noen dårlig kombo er ikke dette for denne divisjonen, men hadde ikke vært meg i mot om vi hadde fått inn en litt bedre manager/assistent.

Blir spennende å se hvor lenge Wise får sitte av Bates om vi ikke rykker opp denne sesongen. Var det ikke snakk om en to års plan for å rykke opp fra L1?

Uannsett kan vel tapet mot Doncaster skyldes for mange bytter på en gang. Det viser seg gang på gang ikke å være lurt. Spesielt ikke mange nyinnkjøpte spillere på en gang.

Wise kan nå saumfare markedet på jake etter en ny spiss. Tror Beckford kanskje er på vei til å bli desillusjonert og kanskje vil vekk. Flo/Kandol trenger mer konkurranse på topp. Flo ser for meg mer ut som en supersub enn en som kan starte.
*In El Loco we trust!*

Sleivind

Quote from: McVallister on January 20, 2008, 20:08:26
Basset er av den gamle skole; long ball og kjemping. Savnet etter Poyet er større enn mange tror.
Men har vi penger igjen burde vi bruke dem på en rutinert midtbane med blikk for spillet, samt en notorisk målscorer som har erfaring fra et høyere nivå.
MOT

At Basset er av den gamle sorten kan nok stemme. Men etter det jeg har sett, hørt og lest så har Leeds blitt ett mer "spillende" lag etter at Poyet forsvant. Om det er en del av Wise sin plan, at Leeds gradvis skulle gå over til en mer spillende type fotball, er ikke godt å si. Det er heller ikke godt å vite om det var Poyet som var en pådriver av lange baller. Men en ting er sikkert, og det er at Leeds spilte mer langt i begynnelsen av sesongen, enn det de gjør nå om dagen.

sportcarl1

folk spekulerar så mycket om Basset, vad jag vet är vad justin Flo skrev i  peacock news om bassett hur han var i sheffield  under hans tid där, och det stämmer ju inte alls med vad som skrivs här

Promotion 2010

Quote from: Sleivind on January 20, 2008, 21:02:30
Quote from: McVallister on January 20, 2008, 20:08:26
Basset er av den gamle skole; long ball og kjemping. Savnet etter Poyet er større enn mange tror.
MOT

At Basset er av den gamle sorten kan nok stemme. Men etter det jeg har sett, hørt og lest så har Leeds blitt ett mer "spillende" lag etter at Poyet forsvant. Om det er en del av Wise sin plan, at Leeds gradvis skulle gå over til en mer spillende type fotball, er ikke godt å si. Det er heller ikke godt å vite om det var Poyet som var en pådriver av lange baller. Men en ting er sikkert, og det er at Leeds spilte mer langt i begynnelsen av sesongen, enn det de gjør nå om dagen.

Vet ikke om dette er riktig, men Elland Road er nå så dårlig at det nok ikke passer med fin-fotball for feinschmeckere... De som så reservekampen på nettet så jo akkurat hvor dårlig banen er...

Hvis den er utlånt til rugby igjen, så er det snart 80-talls tendenser igjen. Rugbyen ødelegger gresset. De kan heller spille på grus!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

isak

Quote from: Promotion 2010 on January 20, 2008, 22:39:44

Rugbyen ødelegger gresset. De kan heller spille på grus!!!
Rugby på grus...;D støtte det forslaget :D Har prøvd det sjølv på veeldig useriøst nivå, og det er GRUSOMT artig ;D