Hvordan finne dugnadsjobb?

Started by Svend Anders, February 04, 2008, 22:34:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Jeg har tidligere hatt en tråd om vaffelselging på Karl Johan, men etter at kommunen satt foten ned for gateselgere i Oslo sentrum har vi slått fra oss den tanken.

Greia er altså at studieklassen min (34 av de i i øyeblikket) skal på studietur til England (tilfeldigvis Leeds, og jeg er tilfeldigvis reiseleser og bookingansvarlig) til høsten fra torsdag-søndag.

Vi leter etter dugnadsjobber og jeg trenger noen gode forslag, enten på konkrete jobber eller steder å lete/spørre. Vi er altså oppmot 30 stk som kan stille samlet eller i mindre gruppe(-r). De fleste av oss er i alderen 20-25 år og litt overvekt av jenter. Vi er hyggelig og oppegående folk hele gjengen! I all hovedsak er det Oslo-området vi "dekker".

For ordens skyld er det altså slik at man kan ta jobber og tjene inntil 1000,- skattefritt, så man slipper å tenke på skatt også.

Ta kontakt på mail svend@anders.tc eller 95998181 hvis du kan hjelpe!

Svend Anders
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Wexler

Bare et tips jeg kom på :
Mange borettslag/boligsameier i byene trenger hjelp til å fjerne avfall større typer avfall som ikke medtas av den kommunale renovasjonsordning. Såkaldte gårdsvogner. Skulle tro at endel styrer i Oslo ville være svært interessert i å gjennomføre opprydding på fellesarealene. Jobben er forøvrig godt betalt. Mitt tips er å kontakte OBOS og spørre.   
Lykke Til !!!.