Rotherham res vs Leeds res

Started by Tom S, February 13, 2008, 19:01:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Rotherham reserver - Leeds reserver
0 - 3
Elding, straffe
Heath
Elliott

Eit meget sterkt "B"-lag med bl.andre:
Parker, Hunty, Heath, Westy, Carole, Elding, Weston og Sorsa.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1240796,00.html

COME ON LEEDS !!

Runar

Elliott har puttet litt på reservelaget i det siste....Bør vel få noen innhopp på slutten av sesongen

Jon R

Quote from: Runar on February 13, 2008, 21:02:36
Elliott har puttet litt på reservelaget i det siste....Bør vel få noen innhopp på slutten av sesongen

Troppen er altfor stor til at de unge som ennå ikke har fått prøve seg, har en realistisk sjanse til å få prøve seg denne sesongen. Managerbyttet tror jeg bare har svekket mulighetene deres. Det ryktes dessuten at Mc Allister ønsker å utvide troppen ytterligere. Mitt tips er derfor at unproven Elliot ikke når 16 manns troppen engang.  Ihvertfall ikke så lenge vi kjemper om en play off  eller direkte opprykksplass. Dessverre.  :)
Jon R.

stefan

Gavin Rothery spilte visst for rotherham reservene ikveld.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Runar

Rothery er på prøve i rotherham mens Da Costa er på prøve i MK Dons tror jeg...

Nei tror ikke Elliott for muligheten noe særlig i det resterende av sesongen, men han burde absolutt det!

Gary Mac skal vel som managere fleste sette sitt preg på laget noe som betyr mye utskiftninger i hytt å gevær i sommer uavhengig om d blir opprykk eller ei....

Virker uansett som Howson får tillit å presterer så d kan jo være at Gary Mac tror at det finnes flere gode spillere i akademiet. Vet ikke hva Parker driver med på trening, men han har jo aldri spilt så dårlig som Sheenanhar gjort i følge rapportene så han bør vel komme inn i laget igjen.

auren

Paul Daglish på prøvespill hos Leeds om dagen. Sønn av Kenny Daglish. Mer om han her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Dalglish

Kan ikke skjønne at denne spilleren vil forsterke laget... :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Yeboahs vitne