Vgs overskrifter

Started by Sander, January 31, 2008, 08:37:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sander

Må si meg temlig oppgitt på VGs overskrifter. Hver dag kommer det en helt fantastisk håpløs overskrift.

I går kom denne:

"Fly forbanna på Norwegian"

Så har vi jo noen gamle sportsoverskrifter, som

"Nedover (og Oppover)Bakke for Leeds",

"Owenpå",

"Henrykende"

Kommer ikke på fler akkurat nå, men har lest en haug med slike "morsomme" overskrifter.

Noen som husker fler av VGs artigheter?

flynn

Husker ett stort bilde av Fowler (i Leeds-drakt) i det han lobber ballen over en eller annen keeper, med krigstypeoverskiften Lobbie Fowler!

Dennis

Da Flo skøyt ballen over fra en meter i en landskamp for Norge stod det:

'TORE ANDRE FLAU!'  :o

Og etter en fantastisk kamp av Man Citys kaptein Richard Dunne mot Liverpool i år, stod det:

'DUNNE UMULIG Ã... KOMME FORBI RICHARD!'

Tabloidoverskrifter selger  ;)
Marching on together!

lojosang

Ã... faktisk få betalt for å hoste opp blødmer av denne typen er jo et av få frynsegoder en tabloidjournalist har.
Jeg unner dem å irritere blødmehaterne der ute.  ;D
- Leif Olav

Sleivind

Fra kveldens VG-nett:

"Innbruddstyv avslørt etter polititrikks!"

Dennis

Marching on together!

Sten

Quote from: lojosang on January 31, 2008, 15:35:05
Ã... faktisk få betalt for å hoste opp blødmer av denne typen er jo et av få frynsegoder en tabloidjournalist har.

Haha. Vittig at du svarer dette. Jeg har ofte tenkt at du kunne gjort deg i en desk i en avis, lojo. Eller som tekstforfatter i et reklamebyrå, f.eks. ;)
Sten

lojosang

Quote from: Sten on February 03, 2008, 21:32:57
Quote from: lojosang on January 31, 2008, 15:35:05

Haha. Vittig at du svarer dette. Jeg har ofte tenkt at du kunne gjort deg i en desk i en avis, lojo. Eller som tekstforfatter i et reklamebyrå, f.eks. ;)

Satt faktisk lenge med en brosjyre fra Tekstforfatterskolen, eller noe i den dur i hine hårde dager.
I stedet bestemte jeg meg for å ta en nyttig utdannelse.  ;D

Det er forøvrig alt for få blødmer i naturvitenskapen. Med ett hederlig unntak, i The Annals of Improbable Research.
- Leif Olav

Kjell Skjerven

Det stormet rundt Lee Bowyer da Leeds var i CL.Han var i retten i dei tidene me møtte Anderlecht heime.Da han blei matchvinner mot Anderlecht heime da me vann 2-1,sto det i VG "SÃ... DEI-LEE"
Side before self,every time.

flynn

Vet ikke om det var tilsiktet, men i går omtalte Dagbladet Ramos assistent i Tottenham som Gud Poyet. Ett snev av sannhet i det kan det virke som  :(

flynn

Sander

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=507289

Denne var litt artig:

Når enden er god..
Sri Lankas cricketlandslag ble på flere måter avkledd i møtet med Australia i dag.  (se bildet)

Dennis

Quote from: Robbie Blake on February 08, 2008, 15:38:40
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=507289

Denne var litt artig:

Når enden er god..
Sri Lankas cricketlandslag ble på flere måter avkledd i møtet med Australia i dag.  (se bildet)

;D
Marching on together!