6 poeng til Cheltenham

Started by stikles, March 12, 2008, 18:28:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stikles

Mye verre å tape 6 poeng til Cheltenham enn å starte på minus 15. Dette er tidenes verste. Det uvirkelige med nok en sesong på 3. nivå er et langt skritt nærmere. Trodde jeg så årsverste mot Tranmere ( 0-2) i vinter, men med dette håper jeg at bunnen er nådd. Må ha en sjef på midtbanen.

Dennis

Du har helt rett i det du sier, men du kunne kanskje med fordel dytta innlegget inn i allerede eksisterende tråder?  :)
Marching on together!

Jon R

Quote from: Mr Kaizer on March 12, 2008, 19:24:11
Du har helt rett i det du sier, men du kunne kanskje med fordel dytta innlegget inn i allerede eksisterende tråder?  :)

Vi kan jo kalle det for "all time-low" tråden.  Mange trodde bunnen var nådd med nedrykket ifjor, men vi driver visst stadig og flytter grensene nedover.  ::)
Jon R.

fmtj

Quote from: stikles on March 12, 2008, 18:28:47
Mye verre å tape 6 poeng til Cheltenham enn å starte på minus 15. Dette er tidenes verste. Det uvirkelige med nok en sesong på 3. nivå er et langt skritt nærmere. Trodde jeg så årsverste mot Tranmere ( 0-2) i vinter, men med dette håper jeg at bunnen er nådd. Må ha en sjef på midtbanen.

......ja, dette får det ikke akkurat til å boble av glede og bruse av stolthet nei! >:(
Yeboahs vitne