Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 355731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lakris

Re: Presentasjonstråden
« Svar #150 på: Oktober 23, 2005, 04:14:52 »
Lars Kristian her, 36 år, bor i Ã…sane i Bergen, men er opprinnelig fra Bud i Romsdal. Gift, tre barn. Jobber som lærer i barneskolen. Har vært Leeds-supporter så lenge jeg kan huske, takket vært broderen. Det første jeg husker var vel at Jimmy Adamson ble sparket som manager. Har vært over på fellestur en gang. Det var i 2000(tror jeg)på ligaåpningen. Så Derby hjemme (0-0) og Southampton borte (seier 3-0)Forøvrig Bakkes debut. Var også tilstede på Strømsgodsetkampen i 92.
 

SveinArve

Re: Presentasjonstråden
« Svar #151 på: Oktober 31, 2005, 04:22:24 »
Svein-Arve Alnes, 28 år bor på Giske utenfor Ã…lesund. Samboer og 2 baren. Jobber som lærer i grunnskolen. Er no spillende trener på Godøy IL som spiller i 4.div, men har tidligere spilt 2.divisjon med Skarbøvik IF(SIF). Slo Ã…lesund 6-1 i 2.div sesongen 2000, og scora hattrick:)
Har vært Leeds-supporter siden 89. Hadde Strachan som favorittspiller då.
Er stolt av å være Leeds-fan! Har vært veldig mange tunge tider siden 1992, mange dårlige kjøp, noen dårlige managere og salg som var tunge å svelge. Men nå ser det lysere ut enn på lenge.
Har ennå ikke vært på Elland Road, men den tid kommer!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Rolv

Re: Presentasjonstråden
« Svar #152 på: November 22, 2005, 23:33:19 »
Rolv her, opprinnelig fra Lom, bor på Kongsvinger der jeg spiller fotball og går på skole. Har vært Leeds-fan så lenge jeg kan huske, og det kan vel kanskje ha noe med at fatter'n er Leeds-fan å gjøre.. Har bare vært på en kamp, og det var på Leeds - Newcastle som endte 3-2 i 99. Beste minne som Leeds-supporter er vel 3-0 seieren over Deportivoi CL, og 4-3 seieren over Liverpool der Viduka putta 4. Favorittspillere er Alan Smith, Lee Bowyer, Harry Kewell og Jonathan Woodgate.
 

Tom S

Re: Presentasjonstråden
« Svar #153 på: November 23, 2005, 02:05:20 »
Ex favorittspillere mener du vel... [;)]

quote:
Originally posted by Rolv

Rolv her, opprinnelig fra Lom, bor på Kongsvinger der jeg spiller fotball og går på skole. Har vært Leeds-fan så lenge jeg kan huske, og det kan vel kanskje ha noe med at fatter'n er Leeds-fan å gjøre.. Har bare vært på en kamp, og det var på Leeds - Newcastle som endte 3-2 i 99. Beste minne som Leeds-supporter er vel 3-0 seieren over Deportivoi CL, og 4-3 seieren over Liverpool der Viduka putta 4. Favorittspillere er Alan Smith, Lee Bowyer, Harry Kewell og Jonathan Woodgate.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

riksen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #154 på: November 25, 2005, 16:37:59 »
Stein her. Bor i Oslo og er 41år. Vært Leedsfan siden 1971/72 og så Leeds for første gang live mot LSK, i den tia da festglade og litt utrente engelskmenn underholdt på 17 mai. Skjønte heller ikke hvorfor ikke Scotland vant VM i 74 med som mange SuperLeedsspillere på laget. Har vært noen turer over og sett Leeds. Favorittspillere: Duncan McKenzie(gikk rykter om at han kunne hoppe over biler) og Allan Clarke.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Ronald

Re: Presentasjonstråden
« Svar #155 på: November 26, 2005, 23:06:12 »
Ronny her. Født i 1968, vokste opp på Laksevåg i Bergen der Leeds ble min første kjærlighet i `75. Har desverre aldri opplevd Leeds live - mitt største og eneste ønske som presang til 40 årsdagen 210908. Håper eg slipper å bli skuffet. Bor fortiden i Jølster i sogn og fjordane der eg jobber med barn. Prøver å påvirke deres fotballforståelse ved å møte opp i Leedsdrakt til alle mulige samlinger. Får endel pepper, men de e misunnelig på drakta med bla A. Smith signatur.

Øystein_AJ

Re: Presentasjonstråden
« Svar #156 på: November 29, 2005, 23:34:15 »
Øystein
18 år
Stord

Vore på ein kamp live, som endte med 0-1 for Chelsea, men det vert fleire, forhåpentlegvis/sannsynlegvis allereie denne sesongen.
Følgjer Leeds i tjukt og tynt, og vonar denne sesongen endar med opprykk!
-Øystein
 

Mats-

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #157 på: Desember 13, 2005, 03:41:57 »
Hei

Mats 17 år fra Mo I Rana her, har vært Leeds supporter siden jeg var 6 år ,ble ikke presset av familie eller venner eller noe slikt. Jeg bare falt pladask for Tony Yeboahs mål mot Liverpool.

Jeg jublet over 3 plass i 2000, jeg jublet over alle kjøpene, jeg julbet over CL semifinale, jeg gråt over konkursen, jeg gråt over alle salgene, jeg gråt over salget av Smith, jeg skrek ved nedrykket

Mvh Mats

bakkjen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #158 på: Desember 23, 2005, 05:49:01 »
Arild 22, iferd med å bli 23. Leeds supporter siden jeg var 6, ikke presset, men påvirket av min far :) Støtter laget i tykt og tynt, min all time favoritt spiller for Leeds!!! Alan Smith, fortsatt mitt store idol, selv om han spiller for The Scum. Eneste spilleren i verden jeg kan svelge som spiller for det laget. Går for tiden på skole i Volda...

Trives veldig godt her inne i dette forumet. Deilig og kunne omgåes med MANGE EKTE Leeds supportere !

-Husk-Bygg sakte og kom tilbake med en god platform-La oss ikke forhaste oss om Premier League.-

Leeds United 4ever!!!
Leeds United 4ever!!!

Boos

Re: Presentasjonstråden
« Svar #159 på: Desember 23, 2005, 09:31:51 »
Anders
Fra Ã…lesund
19 år
Jobber for tiden på Sportsbutikk
Vært Leedsfan siden jeg var 14 år.

Fant ut jeg skulle holde med et lag som ikke så mange av de jeg kjente holdt med, dermed valgte jeg Leeds :)
Har ikke vært i Yorkshire ennå å sett Leeds spille ennå, men ligger i fremtidsplanene ;)
Min favorittspiller er Gary Kelly, han har spilt i klubben i mange år og er en spiller som er lojal mot klubben sin!

Håper og bli kjent med andre Leeds supportere fra Ã…lesund-området.
Hadde vært morro og kunne samlest på en pub og sett tvkampene til Leeds :)

"LEEDS TIL I DIE!"

Boos

Tjalla

Re: Presentasjonstråden
« Svar #160 på: Desember 23, 2005, 21:04:15 »
Erlend
Fra Notodden
Leedsfan siden Leeds tapte (surt?? ;) ) 4-5 mot L'pool i tippekamp tidlig 90-tall. Bodd ett år i Leeds og derfor sett noen kamper ;) Dessverre valgte jeg da sesongen 2003/04 å bo i Leeds på. Ikke den beste sesongen å være leeds-supporter på i manns minne! Men like fullt memories for a lifetime! :)

Husker best: Bowling sammen med Alan Smith! Han slo meg gitt grrrr! Han var der med en kompis og noen damer. Neste gang kom han med ny dame, deretter med enda en ny... hmmmm Fotballgroupies finnes det tydligvis nok av! hehe

Jeg er nå bosatt i Oslo. Satser på å følge litt bedre med fremover nå!

SUPA LEEDS

Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

flynn

Re: Presentasjonstråden
« Svar #161 på: Desember 29, 2005, 14:51:30 »
Min tur da kanskje?

Navnet er Esten Hoel, er passert 40 og er da selvfølgelig oppfostret med Super-Leeds. Interessen har holdt seg, og jeg er (nesten) like ivrig idag som dengang. Husker godt forrige periode i nest øverste divisjon, dengang jeg brukte å ringe direkte til Elland Road for å få vite resultat og detaljer fra kampene... Nå finnes det andre muligheter selv om jeg savner TV-bilder fra våre kamper.

Bor på Jar i Bærum, og har to unger, en sønn på 9 som holder med Leeds i ren sympati, men også Manchester Utd (sukk...).

Skal forsøke å henge meg på debatten her inne nå, full mobilisering er nødvendig for å få Leeds tilbake dit de hører hjemme.

lorimer09

Re: Presentasjonstråden
« Svar #162 på: Januar 02, 2006, 18:24:27 »
Bjørn Morten, fra Gardermoen. Nå bosatt på Jessheim.
Nærmer meg 40, men er vel mer 30....Har fulgt leeds mer eller mindre iherdig siden 1974. Var på ligacupfinalen i 96. Skal jeg rekke en champ kamp, må jeg vel raske på å få tatt turen snart....PL venter. Husker pinten med O'Leary i London.....
 

snappern

Re: Presentasjonstråden
« Svar #163 på: Januar 03, 2006, 19:57:11 »
Bjørnar 35 fra Oslo. Har vært Leeds supporter siden 1976 ca, grunnen var så enkel at storebror holdt med Liverpool og man kunne jo ikke holde med samme lag som han. Derfor når min far kjøpte inn Liverpool skjerf til bror på en London tur, plukket han heldigvis med seg det vakreste skjerfet i butikken til meg ;-)

Har utrolig nok ikke sett Leeds live ennå, men jobber med saken.

Favorittspillere før: Lee Chapman,Lucas Radebe. Nå: Uten tvil Gary Kelly!

Who is Harry Kewell!!!!
Who is Harry Kewell!!!!

rastafari

Re: Presentasjonstråden
« Svar #164 på: Januar 03, 2006, 20:24:58 »
Kaster meg på denne jeg også: Heter Stein, bor på Lørenskog og er passert 49! Har vært Leeds-supporter siden slutten av 60, men klarer ikke å tidfeste akkurat. Men et minne i tidlig fase var semifinale-tapet mot Celtic! Mine første Leeds kamper var på Ullevål mot Strømsgodset, hvor en dames kommentar (før kamp 2) sitter spikret: Næh, akkurat som påskekyllinger! (da Leeds endret grønne Ullevål i gule drakter med skinnlapper på strømpene.
Ellers gift, 2 voksne døtre, og følger Leeds uten å pugge lag og resultater. Men gråter og sliter med motivasjonen etter tap, og motsatt etter kamper som mot PA.

Debuterer på ER mot Owls januar-06. Beste minne: Seieren på Highbury 2003. Verste minne: Delt mellom BayernM tapet og finaletapet mot Sunderland.
Favoritt spiller: Hele Super-Leeds, men et pluss til Paul Madeley. På dagens lag: Gary Kelly
« Siste redigering: Januar 09, 2006, 20:07:02 av rastafari »
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

winkels

Re: Presentasjonstråden
« Svar #165 på: Januar 03, 2006, 23:52:17 »
Henning
15 år
sandnes.

Jeg har fulgt Leeds Utd i 4 år nå. Falt for de mest pågrunn av navnet. Har vært med Leeds under nedrykk og selging av mange gode spillere, mens de andre gutta lede hvis jeg sa at jeg heiet på Leeds. Begynner og bli bra igjen nå og klarer ikke og vente til de havner i PL.

"Marching on togheter"
*Marching on together*

PL neste sesong;)

Henning

BERGH

Re: Presentasjonstråden
« Svar #166 på: Januar 08, 2006, 03:34:19 »
Hei, jeg heter Erik og er 50 eller 51 år

selvstendig næringsdrivende som forretningsfører for mange borettslag og boligsameier

Har sett endel kamper gjennom årene på ER og er vel "fanatisk" United fan.
Vil presisere her at det fins kun ett United lag = LEEDS UNITED

Verste kamp jeg har sett"live"  var Leeds - Liverpool 0 - 3

Jeg har tatt opp mange kamper på VHS gjennom årene så hvis noen ønsker å kopiere/låne så er det helt ok hvis jeg skulle ha den kampen DU ønsker.
 

DaGa

Re: Presentasjonstråden
« Svar #167 på: Januar 11, 2006, 19:07:06 »
Jeg er Daniel og bor i Molde.
Er 16 år og fortsatt en skoleslave.
For å si det sånn, sp vet jeg ikke når jeg ble Leedssupporter. Det bare skjedde for rundt 6/7 år siden... Før det var det Molde som var favorittlaget mitt.....

We all LOVE LEEDS!

SOL

Re: Presentasjonstråden
« Svar #168 på: Februar 01, 2006, 21:20:05 »
Og jeg heter Stein Olav , er 43 år og har holdt med Leeds siden 1972 da jeg fikk sett laget i tippekamp mot Arsenal i en kamp vi vant 3-0.
Har vært over til ER noen ganger og første gangen var i 1991 da vi tapte 4-5 for Liverpool på ER. Lorimer er nok min favorittspiller
gjennom tidene. Har følgt Laget i tykt og tynt og Gudbevaremegvel, det har vært mange nedturer så ingen skal få kalle oss ekte Leeds supportere for medgangssupportere, INGEN!!!!
 

Atle66

Re: Presentasjonstråden
« Svar #169 på: Februar 25, 2006, 01:47:02 »
Hei, Atle her, over 40 år, men like Leeds som i 1974.
Første Leeds-kamp live var i den første sesongen i gamle 2. divisjon etter nedrykket - nemlig mot Bolton på den gang falleferdige Burnden Park påskeaften 1983 (seier 2-1). Da var vi med i opprykkskampen, men etter etter 0-0 hjemme mot Oldham noen dager senere, var det takk og farvel og sju sesonger til i 2. divisjon...
Men etter å ha vært med på dette forferdelige 80-tallet er det én ting jeg vet sikkert med Leeds: En skal aldri gi opp, det er faktisk sol bak de svarteste skyene også!
Nå lysner det og jeg er klar for Stoke 25. mars....marching on together!
Tidenes spiller: Billy Bremner!

 

Løfo

Re: Presentasjonstråden
« Svar #170 på: Februar 27, 2006, 23:34:09 »
Heisann
Mitt navn er Lasse og er 27 år. Jeg er trønder og har da som de fleste skjønner to lag med hvite drakter som favoritter. Skulle united engang komme til lerkendal er det imidlertid ingen tvil om at det er bare ett lag som gjelder. En gang som 6/7 åring hadde jeg en skjorte med noen fotballspillere og inskripsjonen Leeds. Etterhvert skjønte jeg at Leeds var et fotballag og har vært svoren fan siden. Målet er en gang å komme seg over og sett laget live, men som evig student har jeg ennå ikke tatt meg råd til det.
Favorittspiller er Lee Chapman.


Løfo
Løfo

Alu69

Re: Presentasjonstråden
« Svar #171 på: Mars 02, 2006, 18:04:08 »
Hei
Mitt navn er Andreas Vatne Lunde,eg er gift med Hege og saman har me 4 ungar. Familien bur på "Sommarøya" Stord.Jobbar til daglig som ingeniør i Aker Kværner Elektro, og knekker nye nøtter der kvar dag.
Eg har vore LEEDS supporter så lenge eg kan hugse (ikkje alt på 80 talet eg hugsar....). Grunnen til at det vart LEEDS var vel bror min Kristian jr. Då eg er født i `69 og bror min i `64, var vel det den rette tida å få LEEDS inn i blodet på, med "Super LEEDS",tippekampar på NRK, fotballkort og løkkefotball.
Eg har aldri opplevd å sjå LEEDS spela på Elland Road, så det er kraftig lengsel for å reisa over.
Fekk oppleva å sjå dei (og vera på forspiel med spelarane på Beverly 2.etg. med free bar, stripping etc.....) ifjor sommar, då dei vitja Haugesund og Stavanger. Det vil eg aldri gløyma (enkelte ting aldri hugse). Utrulig opplevelse å lade opp til kampane med skikkelege LEEDS supporterar og høg allsong faktor!! Håpar det kjem tilbake denne somaren òg, og at nokon jobbar for å få dette til å skje.

Kasus på mitt suporterforhold til LEEDS er å betegne som uhelbredelig, og det er eg ordentleg stolt over!!!!
Då dei rykka ned til Championship, grein eg på jobb, og var nede for telling mentalt i fleire veker. Det var tungt!!! No går det mykje betre!
Eg fylgjer dei i tjukkt og tynnt, sama kva som skjer!!!

Marching on together. We`re gonna see you win.......

Helsing
3109 Andreas



« Siste redigering: April 10, 2006, 02:25:33 av Alu69 »
Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

raggen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #172 på: Mars 03, 2006, 08:00:38 »
HEI! hiver meg på denne jeg også
navn:Rolf H Frøyland
Alder: 26
Bosted: Lyngdal (times tid sør for kr.sand)
Jobber som bedriftsarbeider ved Alcoa scc i Farsund
Vært leeds fan siden 1990 hvor typen av søstera mi fikk frelst meg og jef fikk min første leeds drakt da jeg satt barnevakt:)

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Roy

Re: Presentasjonstråden
« Svar #173 på: Mars 05, 2006, 04:45:15 »
Navnet er Roy, 67 modell, og har vært LEEDS fan siste 32 år. Har sett Leeds live på Elland Road en gang, men håper å sitte ringside 25 mars.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

asLeeds

Re: Presentasjonstråden
« Svar #174 på: Mars 06, 2006, 16:29:23 »
hallo alle LEEDS fans!!!
Asle Rafdal her,34år,fra "sommerøya" eg og(som Andreas)!!har 3 barn,1 jenta og 2 gutta!!
hadde med meg gutta på kamp i stavanger,der dei var maskotter(far rimeligt stolt kan du sei)
for meg var det aldri spørsmål om kven eg sku heie på,hadde 2 brødre(Rune og Lars gunnnar) og ikkje minst naboen Dagfinn Hillestad som greit fortalte meg kor skapet sku stå!!!!!
kansje LEEDS var mitt første ord??
NO ringe eg brodern og seie me reise på siste heimekampen!!!
eg har ikkje vært over før.....
Oppfordre kjente til å skrive seg inn her!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

SuperLeeds!

Re: Presentasjonstråden
« Svar #175 på: Mars 25, 2006, 23:01:06 »
Ser om jeg har klart å legge ved et lite bilde fra fjorårets Englandstur. Sammen med City fansen Kai på vei til Carrow Road.

LoveLeeds

SuperLeeds!

Re: Presentasjonstråden
« Svar #176 på: April 04, 2006, 23:56:52 »
Vel, har skjønt at jeg ikke kan ha adressen til et bilde på min egen C: stasjon, så vi prøver igjen, denne gang sammen med Kai Rudshagen og en helt til venstre som jeg dessverre ikke husker navnet på. Kanskje noen av dere drar kjensel på ham...? Vel her prøver jeg igjen - fra puben til Peter Lorimer altså...

LoveLeeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Presentasjonstråden
« Svar #177 på: April 05, 2006, 00:40:54 »
Du får spørre broren hans (Lowfields), kanskje han vet???[:)]

Forresten så bor jo Bjørn hos Lorimer, fast rom & greier... [:)]




"How far are y'all going?" Ruby asked us with a sigh.
"We're going all the way 'til the wheels fall off and burn,
'Til the sun peels the paint and the seat covers fade and the water moccasin dies."

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robin

Re: Presentasjonstråden
« Svar #178 på: April 26, 2006, 01:36:25 »
Tjenare allihop!

Robin Persson var namnet, jag är ny här och som ni märker så är jag från Sverige :D (pappa bor dock i Lilleström).
Jag är 17 år, och har varit Leeds-fan sedan 1999-2000, jag är också skribent på http://www.svenskafans.com/england/leeds/ :)
Min första resa till Leeds var i mars detta år, då jag och några fler svenskar såg Leeds-Stoke (vi träffade många norrmän på Lorimers också :))

Ska försöka titta in lite här då och då, titta gärna in på svenskafans ni också!
Nu väntar vi med spänning på att playoff-matcherna drar igång!
C´mon you Whites!
« Siste redigering: April 26, 2006, 01:37:32 av Robin »
 

Jon Kristian

Re: Presentasjonstråden
« Svar #179 på: April 30, 2006, 00:12:22 »
Jon Kristian Gaare Blix -4 navn, 20 bokstaver.
Har via barnetv-serien Midt i Planeten gjort mitt for å lære barna at det er Leeds som gjelder.
Sliter for tiden med å finne plass i Tromsø som har Sky Sport...
Ny (3.) tur til Elland Road til høsten[8D]

JonK
JonK