Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 353580 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Smudge17

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #330 på: April 10, 2009, 01:56:34 »
Hei!  ;)

Er 18 og kommer ifra Trøndelag, nærmere bestemt Kvam, Steinkjer.

Var Manchester United fan da jeg var yngre, men har blitt "visere" med årene, noe som har gjort at jeg har funnet klubben i mitt hjerte; Leeds United <3  :)

Smudge17

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #331 på: April 11, 2009, 01:54:59 »
Har fått en del "kritikk" fordi jeg har skiftet klubb.. Men jeg håper jeg bli akseptert av Leeds fans rundt omkring, selv om jeg en gang har vært manu supporter! 
Jeg skylder på at jeg var ung og ikke viste bedre  :P

metaljon

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #332 på: April 11, 2009, 18:40:03 »
Får vel presentere meg jeg også da!
Jeg heter Jon,er 33 år gammel og bor i Kongsberg. Jeg har vært Leedssupporter siden Howard Wilkinson tok over verdens beste klubb.
Følger spent med på hver kampdag, og håper vi snart slipper å spille mot nisselag. Vi hører hjemme i Premiership!
Marching on together!
The Chief!

johnny gangster

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #333 på: April 15, 2009, 22:16:04 »
Stian 18 år fra Leikanger i Sogn. har vore medlem av forumet lenge, men har ikkje brydd meg om å skrive så mykje. Har begynt å bli meir aktiv på forumet i det siste og satsar på å vere det i tida framover.
Leeds supportar har eg vore ein del år etter at onkeln min tok meg med på Leeds tur, Leeds tapte kampen 4-1 heime på Elland Road mot Arsenal. Men det var ikkje nøye med resultatet då, eg var frelst og det var opplevelsen som var det viktigste. Sidan det har eg vore ihuga Leeds fan. Noko som har tatt seg meir og meir opp med åra. Var og på Leeds tur i fjor å såg Leeds slå Carlisle i ein særs spennandes kamp (3-2). Satsar på mange nye turar i åra som kjem!

Vill benytta anledningen til å Takke gjengen som starta forumet, veldig viktig å ha eit slikt forum for å følge med litt. Leeds er jo ikkje akkurat klubben som er mest framme i media og vist på tv så ein stor takk til dykk.  ;D

Jarle Rune Mathisen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #334 på: April 23, 2009, 11:09:11 »
Hei alle fantastiske leeds venner:-)

Jeg bor i en kommune som heter Karlsøy. Jeg jobber i NAV. Har bachelor i økonomi og administrasjon.Jeg er 46 år og har kone og tre barn, (dessverre har jeg sviktet med oppdragelsen her siden ingen av dem er Leedsfans  :'(.) Jeg trener fire ganger i uke, fotball og volleyball. Og følger selvfølgelig med på alt som har med Leeds å gjøre. Jeg har en drøm om å komme meg til England og få oppleve Leeds LIVE. Har tipset mine barn og min kone om at jeg er femti snart og det hadde vært en flott gave. Ellers er jeg en optimistisk person når det gjelder Leeds. Vi er tilbake i toppen der vi hører hjemme snart.:-)

Ha en fin dag alle Leeds fans:-)
« Siste redigering: April 23, 2009, 11:12:21 av Jarle Rune Mathisen »
Jarle Rune:-)

age

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #335 på: April 23, 2009, 17:22:37 »
 :)
Hei.
Mitt navn er Åge Wiksnes.Jeg er 49 år og har vært Leedsfan siden 1970. Har beklageligvis ikke vært på Elland Road ennå, men håpet er der.
Har to barn,sønnen på 20 var på Leedskamp i vår. Han er en klok , ung mann og er også Leedsfan.
Er styremedlem i Kopervik IL som i år spiller i 2.div.
Jobber som lærer i ungdomsskolen, og trivest med det.
« Siste redigering: April 23, 2009, 17:25:33 av age »
 

Cbas10an

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #336 på: Mai 05, 2009, 19:23:10 »
Heihei..

Joachim fra Trondheim her. Født i 1982, og er vel da ca 27 år gammel... Leeds-fan siden 1989, da jeg fikk autografer fra de fleste i Leeds i bursdagsgave... Ikke vært på ER enda, men driver å planlegger tur til høsten.
Har for tiden pappaperm og er hjemme med min 10 mnd gammel datter..  Som så klart har Leeds drakt..  ;D ;D

Har fulgt med mye på forumet, men aldri vært registrert og skrevet her..  Så for se om det blir litt skriverier nå framover..

Lykke til med playoff allesammen..


MOT
MOT


Joachim

Tjalla

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #337 på: Mai 07, 2009, 13:37:10 »
Hei,
Heter Erlend og er 30 år gammel. Har vært leeds fan siden 1990-sesongen. Har bodd og studert ett år i Leeds tilbake i 2003/04 sesongen (forøvrig dårlig valg av sesong). Derfor vært endel ganger på ER og til tross for mange dårlige resultater fikk jeg da også med meg noen fine øyeblikk i form av seire.

Er privat Sivilingeniør og reiser ganske mye i jobben og planlegger ved en av mine Englandsreiser å igjen besøke Leeds det kommende året. Fotballen og utelivet i Leeds kan ingen måle seg med!  ;D

Supaleeds!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Joensen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #338 på: Mai 11, 2009, 14:55:33 »
Hallo!

Mitt navn er Christian jeg er 31 år og er fra Bergen...Har vært Leeds fan siden 91 og medlem av luscos siden midten av 90 tallet...Har desverre aldri sett Leeds live...

Fryman

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #339 på: Mai 13, 2009, 14:41:34 »
Hei alle sammen!

Mads fra stavanger her. Er 20 år, og har vært Leeds fan så lenge jeg kan huske, så og si så lenge jeg har hvist hva fotball er. Kan tenke meg det var rundt 6 års alderen. Husker ikke hvordan jeg ble fan, men tror det gikk noe i at jeg så en kamp på tv og det var Leeds som spillte. Første inntrykk pleier som regel å sitte godt hos meg:) hehe

Har fulgt med Leeds i alle opp og ned turer de siste årene, men har ikke vært medlem i Luscos i hele perioden. Ble medlem i Desember i fjor igjen etter at min kjære forlovede meldte meg inn:)

Fant ut idag at jeg skulle registrere meg på forumet som jeg har vært en ivrig leser av i lang tid, men fant til min store oppdagelse ut at jeg hadde registrer meg for mange år tilbake=) Slik kan det gå:)
 

Daddy Cool

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #340 på: Juni 02, 2009, 18:33:32 »
Hei Knut hær.


Leeds fan på 30, har holdt med Super Leeds sia æ var 9 år.

Håpe på at neste sesong skal være et steg mot rett divisjon:)

bwirum

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #341 på: Juni 05, 2009, 12:38:29 »
Hmm.. jeg har jo vært her en stund nå, men aldri fått lagt inn noen hilsen her. Kanskje på tide :o

Leeds-fan på 31. året nå, arvelig belasta fra broren min som starta karusellen rundt 1970 en gang. 37 år nå, så med litt kjapp hoderegning finner vi ut at han fikk meg med på mølla i en alder av 6 år. Leeds hadde de kuleste bag'ene, de råeste spillerne og de feteste fotballkorta ;-)

Må vel innrømme at de første åra var egentlig mest fordi jeg så opp til storebror, men jeg har vel kunnet kalle meg "ihuga fan" i minst 25 år.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Peking White

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #342 på: Juli 29, 2009, 18:51:26 »
Hej jag heter Rolf och är Leeds-supporter sedan fyrtio år tillbaka. Var på Wembley1972 och såg "Sniffer" Clarke nicka in målet mot Arsenal. Firade med segerrusiga Leedsfans som badade i fontänerna på Trafalgar Square. "Who put the ball in the Arsenal net...Allan...Allan Clarke..." hördes i hela centrala London natten lång. Lyckades ta mig in på Molineux Ground några dagar senare för att se Leeds på ett grymt sätt missa dubbeln..."all we are saying is give us a goal...." sjöng Leeds fansen. Uppskattningsvis trettitusen av oss kom aldrig in på arenan. Fick också uppleva den grymma Europacupfinalen mot Bayern München på Parc de Prince i Paris när domaren blåste Leeds på titeln. I mars 2008 såg jag Norska Leedssupportrar sjunga för full hals på the Peacock och tyckte att det var kul med så hängivna skandinaviska supportrar när ligger laget i trean. Av olika skäl kommer jag att göra mig av med mina bokklenoder från sjuttiotalet med legendernas äkta autografer...för en Manc från "the Sty" är de väl inte värda pappret de är tryckta på men för en äkta Leedssupporter ovärderliga. Kolla gärna länken nedan

http://kopochsalj.eniro.se/query?what=gti_info&id=A27581025

Corto Maltese

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #343 på: August 05, 2009, 00:00:19 »
Som Leeds supporter så tok jeg like godt og registrerte meg her

columbi

Presentasjonstråden
« Svar #344 på: August 10, 2009, 23:05:05 »
Hei
Jeg heter Jens Erik Mjølnerød, 47 år og bor i Halden. Var på Elland Road for første gang på lørdag og hadde en kjempeflott debut. Kommer garantert igjen. Savner stemningen allerede. Har vært supporter siden 69 og har opplevd både oppturer og nedturer. De tre værste er tapet mot Bayern München i 75, tapet i fjor mot Millwall samt Cup-tapet mot Sunderland var også vondt å svelge. Var utrolig skuffa da.
De beste er det mange av, men en tippekamp mot Arsenal med en scoring av Hasselbaink (tror jeg) på tampen var grandios for noen år tilbake. På 70-tallet var det Liverpool og Arsenal som var de værste motstanderne og som det alltid var svært moro å knuse.
Husker også tippekampen hvor Leeds tapte 3-2 for Stoke og første tapet den sesongen etter rekorden med 29 strake uten tap (eller var det 28..). Huske også radiokåseriene til London korrespondenten Richard Hermann som beskrev spesielt sluttinnspurten i ligaen og kampen om de siste nødvendige poengene for å sikre gullet. De kunne jeg tenkt meg å hgørt i repreise.

Ser fram mot gleder og sorger også denne sesongen og jeg har en oppriktig tro på at vi lykkes nå. Første omgangen på lørdag mot Exeter synes jeg var bra!!
 

Dag

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #345 på: August 31, 2009, 21:23:31 »
Hei, jeg heter Dag Erik, er 17 år og kommer fra Kristiansund.
Jeg har vært Leeds-fan hele mitt liv, mest pga min far som har holdt med de siden 70-tallet, og storhetstiden med Super Leeds.
Jeg har vært over til England og sett Leeds 2 ganger, og har tenkt meg en tur til i vinter.
- Den første gangen jeg så Leeds var i 2002. Da var det Leeds - Arsenal på Elland Road som sto for tur. For dere som husker godt, så tapte Leeds kampen hele 4-1, etter scoringer av Thierry Henry, Kanu x2 og Wiltord for Arsenal om jeg husker rett. For Leeds scoret for øvrig Harry Kewell på hodet i sluttminuttene. Trist debut for en 10 år gammel gutt.
- Den andre gangen jeg så Leeds var i Play-off finalen på Wembley i 2008 mot Doncaster, og for å si det slik, så gikk også denne kampen rett vest. Vi tapte, som alle vet, 1-0 og måtte belage oss 1 år til i League One. Tror aldri jeg har vært så skuffet etter en fotballkamp før, var utrolig langt nede etter den kampen. Var den beste stemningen jeg har opplevd på en fotballkamp under hele kampen, og spesielt før kampen var det utrolig artig å være tilstede på Wembley med Leeds-drakten på!
Da har jeg, som dere skjønner, vært på 2 kamper, og begge har endt med tap. Da må jo neste kamp gå bra. "Alle gode ting er tre" er det ikke det de sier  :) Får virkelig håpe det ender i seier neste gang jeg tar turen over for å se klubben i mitt hjerte!

I år blir det opprykk! Det er jeg rimelig sikker på. Vi har 5 strake seirer i serien til nå, og jeg ser ingen grunn til at denne gode trenden skal stoppe!

Tvi, Tvi! Marching on Together godtfolk  ;D
« Siste redigering: August 31, 2009, 21:25:27 av Dag »

fjellhaugen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #346 på: September 01, 2009, 07:17:56 »
fantastisk hyggelig å se at ungdommen tar til vettet og heier på de rette laga :)
velkommen hit dag, her er mye moro og inspirasjon til du skal på tur neste gang.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjuagutten

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #347 på: September 10, 2009, 19:38:20 »
Etter over 35 år som Leeds United supporter har jeg endelig omsider registrert meg som offisiell supporter. Har hatt 5 turer til Elland Road og 6-8 kamper i London med Leeds United i disse årene. Planen er å få til en kamp denne sesongen.

always Leeds

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #348 på: September 11, 2009, 17:02:48 »
hei

har fulgt Leeds siden slutten på 60tallet , med både oppturer og nedturer altså , men nå håper jeg det går strake veien oppover igjen, Har omsider også fått meldt meg inn som medlem i supporterklubben - M.O.T

Runinho20

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #349 på: September 15, 2009, 11:09:50 »
Hei!

Heter Rune og er 15 år. Ble Leeds supporter da jeg og far min (som er Spurs supporter) var over å så Leeds-ManU i 2004. Dette ble et 1-0 tap, men var alikevell en stor opplevelse.  :)
Fikk min første Leedsdrakt same dag, og opp gjennom årene har det bare blitt mer..

Alle vet jo hvordan historien om hvordan vi kom ned i L1, men ingen vet hvordan veien opp blir, så skal bli spennende å følge den..  ;D

Etter en fantastisk start på sesongen tror jeg dette blir sesongen vi kommer oss opp, noe vi trenger!

Vil og i tillegg takke for en veldig bra side, og er innom å sjekker og skriver litt hver dag!

Marching On Together!!

LeedsU878

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #350 på: September 27, 2009, 12:35:55 »
Er vel kanskje greit å presentere seg :)

Jeg er en mann (gutt foretrekker jeg) på 27. Jeg har bodd i Oslo det meste av livet, men har også hatt et par avbrekk her i England. Min far er født og oppvokst i Bradford/Leeds, noe som resulterte i at jeg bodde der til jeg var 4. Etter dette flyttet vi da til Norge, hvor min mor kommer fra.

For øyeblikket bor og jobber jeg i England. Fordelen med det er jo selvfølgelig at jeg får med meg en del kamper. Var på 16 i fjor, og satser på å slå antallet i år.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

poulsen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #351 på: September 29, 2009, 10:14:26 »

Hej.

Mit navn er Flemming Poulsen fra Danmark.Jeg er 44 år ,gift og har 2 børn.Jeg har været Leeds supporter siden 1973.
 Jeg følger alle Leeds kamper på LUTV eller på internet-tv.

 

Addi

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #352 på: Oktober 03, 2009, 21:11:03 »
Hei jeg heter Adrian og er ti år. ;D
Jeg er Leeds supporter.
Min pappa er laddien som er her inne.
Min første møte med Leeds var i Sarpsborg.
Var i England i mars 2008 og så kampene Bournemouth og Cheltenham sammen med pappa.
Min favoritt spillere er Beckford,Becchio,Snodgrass,Casper.
Leeds er best.

regor

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #353 på: Oktober 25, 2009, 22:39:34 »
Du kan bruke denne tråden for å presentere deg på forumet vårt.
Hei, jeg heter Roger Myhrvold er 48 år fra Hamar. gift , 4 barn og har vært leeds supporter siden 69/70. sett leeds 1 gang i drammen+ 1 gang på White harte lane. vant 2-1 der:-) .håper på opprykk og en tur til Elland Road snart.

helsande

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #354 på: Oktober 27, 2009, 21:43:21 »
Mitt navn er Helge Sanden 44år,samboer og en sønn på 10år.Jeg har terorisert minn familie i alle år.Mine favorittlag er selfølgelig LEEDS og BRANN.Har aldri vert på Leeds kamp i England,men fikk se Leeds mot Brann på Brann stadion  :D                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        MARCHIN ON TOGETHER
Come on Leeds

helsande

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #355 på: Oktober 27, 2009, 22:00:14 »
I min presentasjon skulle det selfølgelig stå terrorisert min familie i alle år med fotball
Come on Leeds

august-leeds

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #356 på: Oktober 29, 2009, 07:49:50 »
Hei! Eg heiter August eg er 9 år og er fra førde  ;D
pappa min her på forumet er asleeds. Eg var heldig å fekk vere maskot når Leeds var i stavanger :) Eg spiller på eit fotball lag der alle er 9, laget heter slåtten.

John H. F.

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #357 på: November 01, 2009, 16:17:05 »
Hei. Jeg heter John, er 25 år og studerer for tiden i Bergen. Jeg er fra Gjøvik, oppvokst i et leedshjem. Flere av dere kjenner allerede faren min Geir Magne som har vært aktiv i LUSCOS lenge. Nå gleder jeg meg stort til opprykk, og forhåpentligvis tur til Leeds og Elland Road og the Championship.

Super Leeds.
//John
Super Leeds United

OVEA

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #358 på: November 09, 2009, 16:29:07 »
Hallo eg heiter Ove er 51 år gammel og kjem frå Vik i Sogn. Har vore Leeds supportar sidan 1968, og har med andre ord fulgt laget i med-og motgang i mange år.
Høgdepunktet var nok ligamesterskapet tidlig på 90 tallet, og dei største skuffelsane har nok vore dei to nedrykka og cupfinaletapet mot Sunderland.

Ellers så har eg fire barn, tre guttar og ei jente. Heldigvis så har ikkje guttane vorte påverka av alle "medgangssupportarane" blandt slekt og venner. Alle er ekta Leeds supportarar.
Spesielt har ein del Man U supportarar blandt slekt og venner hatt høg sigarføring dei siste åra, med ein ekte Leeds supportar let seg ikkje knekke av slike.....

Eg bur kun eit steinkast frå Kjell Skjerven, og frå tid til anna må ein del ting rundt lag og kampar diskuterast. Det er ikkje mange som har så god kunnskap og er ein så ihuga supportar som han.
Ellers så har eg sett Leeds to gonger live, ein gong i London borte mot Charlton, tap 2-0, trur det var i 1983. Ein gong på ER i 2000, tap 4-1 mot Arsenal.

Skal ta guttane med til Leeds 20 feb. heime mot Brigton. Då er det kun seier og tre poeng som teller fram tok opprykksfesten i mai.......
Gleder oss til turen og oppholdet i den fantastisk fine byen!!!!
Har trua no etter den kjempe fine starten på sesongen. Om eit par tre år er vi tilbake der Leeds høyrer til.......
Har trua - SUPER LEEDS.

leedsers

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #359 på: November 09, 2009, 16:47:13 »
Hei jeg heter frank og kommer fra Bodø
Har vert leeds fans siden 1988 :)
Super Leeds