Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johnoen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #450 på: August 09, 2012, 09:38:12 »
Hei.
John Oen heter jeg. 53 år gammel.  Har vært Leeds fan siden slutten av 60 tallet hvor jeg begynte å dekorere veggene mine hjemme med bilder av Mick Jones, Allan Clarke, Billy Bremner og gutta.
Har vært over en gang - i 1981 og så 3 Leeds kamper.  Spesielt moro var det å se Swansea - Leeds der nede selv om det endte med tap. Så også hjemmekampene mot Wolves og Everton.
Turen til Leeds den gangen var sammen med Geir Jensen og Tom Bjerkli.  Lurer på om noen av dem er i dette forum tro?
Det har ikke vært like moro å være fan - men engang fan alltid fan.  Viktig og ikke bytte lag - og det jeg kan iallfall ikke kalle meg for medgangssupporter!
Håper snart at vi kommer tilbake til det gode selskap - og ønsker alle Leeds supporterer her lykke til med sesongen.  Marching on together!

bjoggis

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #451 på: August 09, 2012, 16:25:11 »
Hei.
Bjørge Johansen heter jeg. 16 år, født i 1995, ifra Kristiansand.
Har vært Leedsfan siden en gang på begynnelsen av 2000-tallet lå på toppen av tabellen. Ble nok litt smittet av storebror og pappa, som også var Leedsfans.

Min første og eneste gang på Elland Road var i april 2010, hvor jeg så SuperLeeds banke Southend 2-0!

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #452 på: August 17, 2012, 20:34:46 »
Heisann heisann. Jeg er Asbjørn og er 13 år. Jeg har vært Leeds fan siden 2008 og har aldri opplevd noen av de gyldne åra. Dessverre. Men nå er Neil Warnock på plass, så satser på andre boller denne sesongen. Forventningene mine har hvertfall aldri vært høyere!

Så her er jeg. Gleder meg til å ta del i morsomme og interressante debatter med likesinnede.

-Asbjørnofob
« Siste redigering: August 17, 2012, 20:38:43 av Asbjørnofob »

kalle_92

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #453 på: August 18, 2012, 12:07:26 »
Heisann heisann. Jeg er Asbjørn og er 13 år. Jeg har vært Leeds fan siden 2008 og har aldri opplevd noen av de gyldne åra. Dessverre. Men nå er Neil Warnock på plass, så satser på andre boller denne sesongen. Forventningene mine har hvertfall aldri vært høyere!

Så her er jeg. Gleder meg til å ta del i morsomme og interressante debatter med likesinnede.

-Asbjørnofob
Velkommen! Herlig at det fortsatt strømmer til unge leedsfans, meg selv inkludert om jeg kan kalle meg ung lenger da jeg har passert tenårene  ;)

Tosol

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #454 på: Oktober 03, 2012, 12:13:43 »
Var ganske aktiv på forumet i den spede starten, men tiden forsvant. Leeds siden 1980. Nå tilbake.
Champagne - når vi vinner fordi vi fortjener det, når vi taper fordi vi trenger det

Gufrias

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #455 på: Oktober 04, 2012, 18:04:17 »
Var ganske aktiv på forumet i den spede starten, men tiden forsvant. Leeds siden 1980. Nå tilbake.
Velkommen tilbake!
Hekta på Leeds siden 1974

The Gentle Giant

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #456 på: Desember 16, 2012, 20:13:42 »
Velkommen alle sammen

Derrick

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #457 på: Januar 22, 2013, 14:48:33 »
Stian Lillesveen fra Brumunddal! Ble Leedspatriot i 1992 hovedsaklig for å terge storebroren som er svoren Man u tilhenger! Som stolt brumunddøl er Brumunddal Fotball også et lag som står mitt hjerte nært.
« Siste redigering: Januar 22, 2013, 14:50:23 av Derrick »

Andy

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #458 på: August 10, 2013, 19:09:02 »
Hei.
Andreas Gjerde fra Malvik. Har vært Leeds supporter siden tidlig nitt tallet. Har derfor fått meg meg masse oppturer og mange nedturer. Men vi er på vei oppover nå, så da er det bare å stille på pub å se kamp. Nærmere bestemt Three Lions i Trondheim. Snakkes der.
 

Jon R

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #459 på: August 12, 2013, 01:06:28 »
Hei.
Andreas Gjerde fra Malvik. Har vært Leeds supporter siden tidlig nitt tallet. Har derfor fått meg meg masse oppturer og mange nedturer. Men vi er på vei oppover nå, så da er det bare å stille på pub å se kamp. Nærmere bestemt Three Lions i Trondheim. Snakkes der.

Velkommen på forumet, Andreas!  :)
Jon R.

Lukic

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #460 på: November 12, 2013, 18:54:47 »
Jørn "Lukic" Lundberg. Født i 1970. Bosatt på Hamar.
Ble LEEDS-supporter i 76 da jeg fikk et Leeds-skjerf (et sånt med bilder av spillerne). Hadde maaange fotballkort på den tiden. Ble ikke ordentlig hekta før i 1986/87. Da fant jeg Match-blader hos Narvesen og siden har det eskalert til et nivå som betegnes som galskap/lidenskap (hva er forskjellen?).
Studerte ett år i Leeds 94/95 og prøvespilte for Bradford uten å lykkes, men for en opplevelse  :D
Har ikke vært aktiv på forumet tidligere (kun som gjest) men nå har jeg registrert meg  :).

Leeds-kamper sees på Sportsbaren eller hjemme i stua.

Jon R

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #461 på: November 14, 2013, 23:37:57 »
Jørn "Lukic" Lundberg. Født i 1970. Bosatt på Hamar.
Ble LEEDS-supporter i 76 da jeg fikk et Leeds-skjerf (et sånt med bilder av spillerne). Hadde maaange fotballkort på den tiden. Ble ikke ordentlig hekta før i 1986/87. Da fant jeg Match-blader hos Narvesen og siden har det eskalert til et nivå som betegnes som galskap/lidenskap (hva er forskjellen?).
Studerte ett år i Leeds 94/95 og prøvespilte for Bradford uten å lykkes, men for en opplevelse  :D
Har ikke vært aktiv på forumet tidligere (kun som gjest) men nå har jeg registrert meg  :).

Leeds-kamper sees på Sportsbaren eller hjemme i stua.

Fine greier, Jørn. Velkommen på forumet!  :)
Jon R.

testo

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #462 på: November 15, 2013, 00:32:02 »
Jørn "Lukic" Lundberg. Født i 1970. Bosatt på Hamar.
Ble LEEDS-supporter i 76 da jeg fikk et Leeds-skjerf (et sånt med bilder av spillerne). Hadde maaange fotballkort på den tiden. Ble ikke ordentlig hekta før i 1986/87. Da fant jeg Match-blader hos Narvesen og siden har det eskalert til et nivå som betegnes som galskap/lidenskap (hva er forskjellen?).
Studerte ett år i Leeds 94/95 og prøvespilte for Bradford uten å lykkes, men for en opplevelse  :D
Har ikke vært aktiv på forumet tidligere (kun som gjest) men nå har jeg registrert meg  :).

Leeds-kamper sees på Sportsbaren eller hjemme i stua.

Hyggelig med nye skribenter  på forumet.
Velkommen skal du være Jørn..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Easty_LUFC

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #463 på: Mars 07, 2014, 16:08:12 »
Hi guys :)

Born & Bred in Leeds, great to see so many of you guys supporting the mighty whites !!!

I will be coming over to Norway in June, mainly around the south coast... I was just wondering if any of you guys will be around Stavanger on Saturday 14th June ? I Will be looking for somewhere to watch the England / Italy WC game and it would be nice if a few fellow Leeds fans could join me for a beer in town :) :) :)

Jon R

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #464 på: Mars 19, 2014, 17:49:01 »
Hi guys :)

Born & Bred in Leeds, great to see so many of you guys supporting the mighty whites !!!

I will be coming over to Norway in June, mainly around the south coast... I was just wondering if any of you guys will be around Stavanger on Saturday 14th June ? I Will be looking for somewhere to watch the England / Italy WC game and it would be nice if a few fellow Leeds fans could join me for a beer in town :) :) :)


Welcome to the forum, Easty LUFC! Let's hope someone join you at Stavanger in june!  :)
Jon R.

Badlands

Tänkte presentera mig själv..
« Svar #465 på: Mars 27, 2014, 12:40:07 »
Hej på er.

Leeds supporter sedan 1993 och har följt klubben passionerat sedan dess. Varit över och sett dom sex gånger utan att se dom vinna ( inget ovanligt direkt)..

Har en halv proffisionell fotbollskarriär bakom mig med sex säsonger i svenska division två och mitt fotbollskunnande ärenligt mig personligen helt okey och jag ser fram emot att dela med mig av mina tankar och funderingar om Leeds i synnerhet och fotboll i allmänhet.

Just nu hoppas jag mest på att Leeds reder ut den ekonomiska kris man återigen hamnat i så vi en gång för alla kan blicka framåt.

MARCHING ON TOGETHER bröder och systrar.

RoarG

Sv: Tänkte presentera mig själv..
« Svar #466 på: Mars 27, 2014, 12:45:36 »
Velkommen skal du være til livlige diskusjoner her på forumet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Tänkte presentera mig själv..
« Svar #467 på: Mars 27, 2014, 13:24:17 »
velkommen skal du være  :D

bare å brette opp ermene og klemme på her  ;)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Tänkte presentera mig själv..
« Svar #468 på: Mars 27, 2014, 18:20:16 »
Velkommen!  :)

Jeg flytter denne til presentasjonsforumet der den hører hjemme.  ;)
Jon R.

Christerholm

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #469 på: September 14, 2015, 18:53:11 »
Hei. Jeg får vel presentere meg, jeg også.
Heter Christer og er 36 år gammel. Jeg fant Leeds første gang i 1993 da Frank snek seg over dammen.
Var hektet derfra i oppturer og nedturer. Mest minneverdige Leeds øyeblikk må vel være Charlton Pamers magiske overstegsfinte og Anthony Yeboas mål mot Liverpool. Hvordan noen kan holde med sengevætere fra Manchester eller scousere uten ett seriegull siden Thorbjørn Egner gikk i penalet forstår jeg bare ikke.
Jeg har aldri vært over dammen for å se dem spille, men en gang må være den første.


Gufrias

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #470 på: September 14, 2015, 21:25:26 »
Hei. Jeg får vel presentere meg, jeg også.
Heter Christer og er 36 år gammel. Jeg fant Leeds første gang i 1993 da Frank snek seg over dammen.
Var hektet derfra i oppturer og nedturer. Mest minneverdige Leeds øyeblikk må vel være Charlton Pamers magiske overstegsfinte og Anthony Yeboas mål mot Liverpool. Hvordan noen kan holde med sengevætere fra Manchester eller scousere uten ett seriegull siden Thorbjørn Egner gikk i penalet forstår jeg bare ikke.
Jeg har aldri vært over dammen for å se dem spille, men en gang må være den første.


Velkommen!

Jeg har vært i Leeds to ganger, en alene og en med kone og barn. Begge alternativene anbefales.
Hekta på Leeds siden 1974

Håvard

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #471 på: Mai 03, 2016, 22:35:30 »
Fredag 5. mai 2006 var jeg og en kompis på Three Lions i Tromdheim for å se Leeds spille kvalifisering for opprykk til PL. Kampen var mot Preston og enda 1-1 og ble spilt på ER.

Etter kampen vart det ett par pils på Carl Johan for å døyve skuffelsen..... Med da kom en ung og fager jente og startet å prate med meg  og siden har hun pratet  ;D

Men hun fikk meg også til å reise til Leeds på kamp. Selvsagt ble hun med. Der var mandagskamp mot Millvall (0-2.. :'() , men likevel en fantastisk opplevelse for oss begge.

Torsdag er dette 10 år siden og på lørdag spela vi .....av alle Preston  :) bort. Hadde det vært hjemme hadde det blitt tur.

På 10 år er det altså status quo, Vi har vært nede til L1 en tur. men stort sett midt på tabellen i Championship...

Likevel er Leeds laget og håpet kan ingen ta fra oss

Født I Ulsteinvik og dermed Hødd patriot, bosatt i Tronheim i 25 år, siste 4 årene i Kristiansand. Som Leeds er ogsø Hødd stifta i 1919 DVs Hødd er vel nokre månader eldre.

MOT

Jon R

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #472 på: Mai 31, 2016, 14:08:24 »
Fin historie Håvard, forhåpentligvis med en lykkelig fortsettelse.  Velkommen på forumet! :)
Jon R.

espenjoha

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #473 på: September 03, 2017, 14:43:34 »
Hei. Jeg holder for øyeblikket på med en masteroppgave om norske fotballsupportere som reiser til England. Som verktøy i datainnsamlingen min bruker jeg en metode kalt netnografi, som innebærer at jeg observerer aktivitet og diskusjoner i online communities. I tråd med retningslinjene til universitetet mitt ønsker jeg med dette å informere dere om at jeg gjør observasjoner på dette forumet. Jeg kommer ikke til å navngi noen personer i oppgaven min, og vil på ingen måte samle inn sensitivt materiale. Oppgaven vil heller ikke bli publisert, og er kun tilgjengelig for meg og universitetet mitt. Dersom noen skulle ha noen spørsmål er det bare å sende meg en personlig melding. Ønsker dere lykke til med sesongen!

Blank_File

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #474 på: September 03, 2017, 18:18:23 »
Hei. Jeg holder for øyeblikket på med en masteroppgave om norske fotballsupportere som reiser til England. Som verktøy i datainnsamlingen min bruker jeg en metode kalt netnografi, som innebærer at jeg observerer aktivitet og diskusjoner i online communities. I tråd med retningslinjene til universitetet mitt ønsker jeg med dette å informere dere om at jeg gjør observasjoner på dette forumet. Jeg kommer ikke til å navngi noen personer i oppgaven min, og vil på ingen måte samle inn sensitivt materiale. Oppgaven vil heller ikke bli publisert, og er kun tilgjengelig for meg og universitetet mitt. Dersom noen skulle ha noen spørsmål er det bare å sende meg en personlig melding. Ønsker dere lykke til med sesongen!
Er du en av oss eller bare observatør?

espenjoha

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #475 på: September 03, 2017, 22:06:02 »
Jeg er ikke Leeds-fan, nei. Men er veldig imponert over den supporterkulturen dere norske Leeds-supportere har skapt. Observerer i litt forskjellige forum, og dere er helt klart best i klassen   :D

åsne221

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #476 på: Oktober 20, 2018, 22:44:32 »
Hei! Det er Ã…sne fra Trondheim! Jeg jobber som kosmetolog og har sin egen bedrift. Jeg elsker å se på kampen sammen med kjæresten min ;)
Ei dame interessert i fotball. Om morgenen kjøper Støvavsug 1 Vifte. Om kvelden - ser på kampen!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #477 på: Oktober 20, 2018, 22:56:17 »
Jeg er ikke Leeds-fan, nei. Men er veldig imponert over den supporterkulturen dere norske Leeds-supportere har skapt. Observerer i litt forskjellige forum, og dere er helt klart best i klassen   :D
Jeg er litt skuffet over espenjoha.
Ikke vært innom på over et år :( 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan