Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperLeeds!

Re: Presentasjonstråden
« Svar #60 på: Juli 31, 2004, 21:50:32 »
Sola[8D] skinner, Svennis får ikke sparken og fotballen i England ruller igjen til neste helg... Livet er herlig dere..  

Leve Godset !

Ellers er jeg fra bandyland - Solbergelva, snart ny kongepokal i havn. Født i 69 og heter Ove Carstensen

OveC
« Siste redigering: Februar 24, 2005, 16:17:09 av Harrymonster »

lu38s

Re: Presentasjonstråden
« Svar #61 på: August 04, 2004, 04:07:24 »
Hej jeg heder Frank, jeg er født i 1963 fra Danmark, har været Leeds fan i 30 år & medlem af LUSCOS siden 1984 jeg har set 30 kampe på ER og 39 kampe med LU ialt, skal afsted igen sidst i September til 2 hjemme kampe....:-)

lu38s
lu38s

Ove

Re: Presentasjonstråden
« Svar #62 på: August 04, 2004, 05:03:40 »
Jeg heter Ove.  Kommer opprinnelig fra vestlandet men har i mange år bodd på Lillestrøm.  Jeg er naturligvis aktiv i LSK's ungdomsavdeling.

Jeg har vært Leeds-supporter siden 1972.  For meg har Peter Lorimer alltid vært den store favoritten.  Jeg hadde også stor sans for Tony Yeboah og Tony Curry.  Det var synd de kom til klubben så sent i karrierene deres.

Beklageligvis har jeg ikke vært på Elland Road ennå, men jeg har sett kamper på 10 andre arenaer i England, hvorav Leeds spilte i 3 av dem.

Jeg kommer nok ikke til å være en aktiv skribent, men jeg leser daglig og med stor interesse innleggene som skrives.
 

lojosang

Re: Presentasjonstråden
« Svar #63 på: August 04, 2004, 16:59:18 »
Jeg heter Leif Olav, er født (i 77) og oppvokst i Tysvær, en kommune som Haugesund ligger like utenfor. Når jeg sier født i Tysvær er jo det en sannhet med modifikasjoner, siden jeg, som de fleste nordmenn i nyere tid, ble født på et sykehus. Og det nærmeste av disse ligger i Haugesund. Uten at jeg vil vedkjenne meg å være født der av den grunn. Nå bor jeg i Trondheim, og jobber på NTNU. Var i mine naive børneår fan av Liverpool, fordi alle andre var det. Fant i 1990 ut at det ikke var om å gjøre å være som alle andre likevel, og ble, etter en smule indoktrinering fra kjæresten til søstera mi, Leeds-fan. Og det passa jo bra å bli det på den tiden.

Favorittspillerne mine har vært Strachan, McAllister, Yeboah, Kewell og Smith. Nå blir det verre å velge, men jeg tror jeg satser på unge, lovende Radebe.

Har vært på Elland Road en gang, i 2000. Vi masakrerte Coventry 4-03-0, om jeg ikke tar mye feil. Var i Leeds for nøyaktig en uke siden også, men det ble ikke satt opp noen kamp til min ære.

"Is it a bird, is it a plane? NO! It's BICYCLE REPAIR MAN!!"
« Siste redigering: April 19, 2007, 23:18:37 av lojosang »
- Leif Olav

Bakke

Re: Presentasjonstråden
« Svar #64 på: August 04, 2004, 17:22:36 »
Petter Bakke heter jeg, eller æ som æ sier. Kommer fra Kirkenes men bor i Tromsø. Begynner å nærme meg 30 år, så snart er jeg voksen nok til å dra til Elland Road på tur.

Leeds har vært mitt lag siden 1999. Jeg må innrømme at jeg savner Alan Smith allerede. Ligaens beste takler...


Shellesund

Re: Presentasjonstråden
« Svar #65 på: August 04, 2004, 19:18:26 »
Heisann folks!
Stig fra Bergen her. Nylig emigrert til Oslo, der jeg jobber som vekter på UDI. Supporter siden 1989, mer eller mindre automatisk, da resten av slekta har vært fans siden gud-vet-når....generasjoner i alle fall. Selv har jeg produsert begynnelsen på neste generasjon, en datter på 1 1/2 år, og hun fikk selvfølgelig Leeds-drakt på sin 1-årsdag.
Har dessverre ikke hatt anledning til å se gutta i aksjon enda (og det til tross for at jeg var i York september -02 :( ), men så snart det byr seg en sjanse hopper jeg på... Vil etter all sannsynlighet bli å finne på Bohemen når de hvitkledde er TV-sendt.

Med beste ønsker om en bra sesong!

Pride of Yorkshire - Forever Leeds United !
Pride of Yorkshire - Forever Leeds United !

bjørnb

Re: Presentasjonstråden
« Svar #66 på: August 04, 2004, 19:42:34 »
Heisann.
Bjørn Broen heter jeg og er født i 1973. Bosatt i Oslo, men er fra Bodø. Fulgt med Leeds siden slutten av 80 årene. Vært over en gang å sett 2 kamper. CL-semi mot Valencia og seriekamp mot Chelsea.

BjørnB
BjørnB

Panser

Re: Presentasjonstråden
« Svar #67 på: August 04, 2004, 20:14:12 »
Hei..

Første post her.. Mitt navn er Pål Eilertsen, 16 år. kommer fra Langhus i ski kommune. lettere sagt, follo regionen.. Er en stolt Leeds supporter som har fått oppleve nedturer og oppturer i ung alder. Har sett Leeds 12 ganger i England. Har vært på 33 baner og godt over 50 kamper. Går på Ski VGS, allmenn faglig linje, og jobber som kommisjonær, deltid. Hest og Fotball er vel egentlig livet. Gleder meg til en ny sesong med leeds og vi får håpe vi klarer opprykk!

Mvh Pål Eilertsem
 

Terry C.

Re: Presentasjonstråden
« Svar #68 på: August 05, 2004, 01:58:46 »
Mitt navn er John Wahl, Hammerfest Leeds-supporter fra de gyldne åra 1969 -70 tallet. Var vel perifert med på 80-tallet, men begynte og følge med når H.Wilkinson overtok på 90-tallet. Ble klubbmedlem for noen år tilbake,har enda ikke vært på Elland road, men skal dit snart. Har tro på at K.W. får Leeds på beina igjen.

Jew
Jew

Tony Montana

Re: Presentasjonstråden
« Svar #69 på: August 05, 2004, 17:18:22 »
Hei.
Jeg heter Gert, 26 år og kommer fra Bryne. Har fulgt Leeds siden 89.
Sett Leeds live en gang på Elland Road. Tap mot ManU i 2003.
Min förste favorittspillere var Gary Speed. Synes det er utrolig kjekt når det kommer opp unge lokale spillere.
Ellers fölger jeg Bryne FKs vei tilbake til Tippeligaen.

--A problem shared is a problem halved, so is your problem really yours or just half of someone else's?--
-David Brent-

--A problem shared is a problem halved, so is your problem really yours or just half of someone else's?--
-David Brent-

roffe65

Re: Presentasjonstråden
« Svar #70 på: August 06, 2004, 01:50:42 »
Rolf her,

Bosatt i Helsinki på det 11 året. Leeds fan siden begynnelsen av 70 tallet. Kun sett en kamp på E.R men det var til gjengjeld den förste kampen i sesongen som endte med mesterskap. Seier 1-0 over Nottingham. Fin fölelse, litt värre den fölelsen fra forrige sesong [V]
Ellers lider jeg vel av en form for flyskrekk så derfor har det vel ikke blitt såå mange andre kamper live. Heldigvis finnes nok puber her i helsinki som viser PL og forhåpentlig vis viasat i år.

Er opprinnelig fra sandefjord, har ikke sett noen andre her enda som er derfra, men de kommer vel fram etter värt.

Roffe
Roffe

d701753

Re: Presentasjonstråden
« Svar #71 på: August 06, 2004, 06:02:11 »
Hola!
Tony fra Bodø her. Har vært Leeds-supporter siden i 1985. Da bodde jeg et år på sørlandet (Farsund), og begynte å spille i den lokale miniputt ligaen.Alle lagene var oppkalt etter engelske fotballag, og tilfeldighetene gjorde at jeg havnet på Leeds, der har hjertet vært siden. Håper på suksess i år for verken æ eller kjærringa tåle at æ ska bli like sur som i fjor.
Tony



Leeds for ever!

Tony
Tony

EspenViduka

Re: Presentasjonstråden
« Svar #72 på: August 06, 2004, 18:26:34 »
Heisann!

Jeg heter Espen, er 27 år gammel.. Kommer opprinnelig fra Elverum, men har bodd i Oslo siden 97.
Jeg begynt å holde med Leeds  tidlig på 80 tallet da min far kom hjem fra England med Man Ure skjerf til meg.. Noe jeg selvfølgelig ikke ville ha..
Har faktisk ikke peiling på hvor mange Leeds kamper jeg har sett live, men det størst var vel når vi slo Scum 1-0 hjemme på ER..
Er vel som stamkunde på Bohemen å regne..


I år så tar vi alt!!
 

stromer

Re: Presentasjonstråden
« Svar #73 på: August 06, 2004, 19:20:56 »
de nye sidene ser bra ut. Jeg er Vegard, ca 30+, fra Trondheim men bodd i Leeds siden '97, fan siden '74, fornyet ikke sesongbilletten i år, Krasner og co er der for kjapp fortjeneste, alt håp er ute.
 

mhf

Re: Presentasjonstråden
« Svar #74 på: August 06, 2004, 20:56:42 »
Jeg heter Morten, opprinnelig nordfjording (1966-modell), men har bodd i Oslo/St. Hanshaugen de siste 22 årene. Historiker, men har snart i 10 år jobbet som byråkrat i den statlige utdanningsadministrasjonen (p.t. Utdanningsdirektoratet). Leeds-fan siden 1972, så dem i Drammen i 1993, men den største opplevelsen var å omsider få sett dem på Elland Road i mai i år (selv om de tapte 1-2 for Portsmouth, selve kistespikeren).

Morten
« Siste redigering: August 09, 2004, 16:47:30 av mhf »
Morten

Boxman

Re: Presentasjonstråden
« Svar #75 på: August 07, 2004, 02:49:32 »
Hei, hei alle sammen!

Erling her. Exil-sunnmøring i Trondheim, hvor jeg er å finne på Three Lions når Leeds United spiller. Dvs. hvis jeg ikke er bortreist på jobb da.
Har vært Leeds United-fan siden slutten av 70-tallet. Vært over to ganger, og sett Super-Leeds på Anfield, Theater of Wet Dreams og selvsagt Elland Road.
Var skeptisk til Blackwell, men han er i ferd med å overbevise meg om at han vet hva han holder på med(What a load of rubbish!). Venter spent på fortsettelsen.

Proud to be Leeds!
« Siste redigering: August 24, 2006, 00:26:24 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Leeds04

Re: Presentasjonstråden
« Svar #76 på: August 09, 2004, 04:29:05 »
Hei!

Torbjørn fra Oslo! Ny medlem i dag og synes sidene er meget bra.
Beste minne: Arsenal - Leeds 4.mai 2003  
Et sinnsykt drama på Highbury hvor Leeds gikk seirende ut og
vant 3-2.
Har ikke vært og sett Leeds, men et par andre kamper i PL!
Håper på en tur i år!

Torbjørn


"Why settle for more, when you can settle for less"

aoj

Re: Presentasjonstråden
« Svar #77 på: August 09, 2004, 04:39:37 »
Heter Arne og er 22 år, bor i Blaker.
Har fulgt med Leeds siden tidlig nitti-tall. Gamle favoritter er McAllister og Yeboah. Har ikke sett Leeds live, men håper det ikke blir lenge til..
Håper på en bra sesong, men har litt dempede forventninger pga så mange nye spillere.
Forøvrig veldig fornøyd med den nye siden, og ikke minst det nye forumet!
 

h.b

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #78 på: August 09, 2004, 16:30:22 »
velkommen aoj

Torgoroth

Re: Presentasjonstråden
« Svar #79 på: August 10, 2004, 02:38:10 »
Hei, jeg heter Torgrim og er 20 år. Kommer fra Setermoen der sikkert mange her inne har tjenestegjort i forsvaret. Jeg fullførte min 1 gangstjeneste i heggelia i år, ikke langt hjemmefra. :)
Jeg har vært leeds supporter så lenge jeg kan huske (En Nabo som frelste meg) så slik har det altså vært.  Den artigste perioden for leeds, som jeg kan huske er i Yeboah perioden (For en fyr) :) og I Jimmi Floyd Hasselbaink perioden. Makan til gromgutter altså :P

Vel, til høsten blir det studering i narvik. Hadde gleda meg til å få med meg flere Leeds kamper siden jeg får kabel-tv når jeg flytter (sliter frtsatt med tv2 og nrk hjemme, hehe) men nå får jeg jo ingen kamper med meg fra tv3 heller, og hvor ergelig er ikke det?

Vel en liten intro av meg!

Buy me a trip to the moon?
Buy me a trip to the moon?

fylling

Re: Presentasjonstråden
« Svar #80 på: August 10, 2004, 17:45:46 »
Halloen, mitt navn er Jan Espen Fylling og jeg blir hele 28 år i løpet av året. Kommer i fra vestlandets hovedstad Ã…lesund og er også en stor fan av "oransjetrøyene". Har de siste årene bodd i Stockholm der jeg jobber for Philips.

Har holdt med leeds siden jeg så de på pre-season turne i sverige sommeren 2000???? Fikk også med meg begge kampene i sverige i år. Har ikke sette laget på Ellan Road men det er vel på tide å få ut finger`n å få sett de!

Skal prøve å skrive litt her inne da jeg har mye dødtid på jobben [:D]

Ellers tror jeg klubben klarer play off og rykker opp med meg på plass på millenium stadion [:D]

mvh
Jan Espen
 

Espulso

Re: Presentasjonstråden
« Svar #81 på: August 10, 2004, 18:45:43 »
Hei, jeg heter Espen og er 19 år gammel. Bor i Kongsberg men drar i militæret om 10 dager..
Ble Leeds frelst da Leeds United slo arsenal borte 2-1 den 21 august 2001.
Har ikke vært på Elland Road men håper å få dratt dit iløpet av året..


Marching on together
Marching on together

Angus

Re: Presentasjonstråden
« Svar #82 på: August 13, 2004, 03:23:19 »
Silas Hegerberg her, die-hard leedsfan. Kommer fra Sunndalsøra på nordmøre.
Har vært på Ellan Road en gang og så leeds-villa (1-1).
Min favorittspiller på dagens lag er uten tvil lucas Radebe, selv om han går mer skadet enn frisk:)

The man with the plan- Kevin Blackwell
The man with the plan- Kevin Blackwell

Jon Kristian

Re: Presentasjonstråden
« Svar #83 på: August 13, 2004, 15:36:43 »
Jon Kristian Gaare Blix.
Tromsø.
33.
Har sett Leeds to ganger
-suveren by med suverent lag!

JonK
JonK

Oggy

Re: Presentasjonstråden
« Svar #84 på: August 14, 2004, 05:11:21 »
Heisann. Kan vel ikke være noe dårligere enn min trenerkollega i Bodø/Glimt (Andor), så her kommer en liten presentasjon av meg. Blir faktiskt 39 år i høst. Føler meg likevel ikke helt voksen... Har jo enda ett år igjen på den rette siden, da. Har vært STOR Leeds-fan siden 10-årsalderen. Lever og ånder for klubben i mitt hjerte. Hadde i likhet med dere alle, det fryktelig tungt forrige sesong (selv om det ikke kom som noen bombe at vi rykket ned). Jager kjerringa ut av huset når vi er på TV. Da Sitter jeg og mine to sønner og ser kamp! Så min første Leeds-kamp mot Byske i Sverige for noen år siden. Har bare vært en gang i England, og det var mot Charlton i mai. En fantastisk opplevelse! Sinnsyk stemning selv om vi var nedrykka. Til dere som enda ikke har vært over: Ikke nøl, bare reis!!! Man lever en gang. Så også kampene i Sverige nå i sommer. Hadde skitflaks der. Hadde bestilt hytte i Byske i februar. Jammen skulle Leeds til Nord-Sverige akkurat den uka. Fikk tatt mange bilder og gutta fikk autografer. Min yngste sønn, Vegar på 6 år, fikk etter kampen mot Boden en høyst overraskende gave fra Gary Kelly. Lur som jeg var gikk jeg 5 min. før kampslutt bort bak benkene for å ta bilder. Gary Kelly fikk en tursekk som bestemannspremie. Han kom bare bort og ga den til sønnen min som stod der i Leeds-drakt. Gjett om jeg var stolt!!! Kjempefin side dere har fått til. Som vi sang i siste hjemmekamp mot Charlton: WE BUILDING UP. Vi kommer tilbake. Ikke nødvendigvis denne sesongen, men om 2-3 sesonger :-)

Oggy
Oggy

vikingutt

Re: Presentasjonstråden
« Svar #85 på: August 15, 2004, 08:26:42 »
Hei...eg heter Jørn Vaage er 17 år og har vore medlem i LUSCOS i noen år nå. Har desverre aldri vore å sett Leeds:( Nåke som vurderes i år ettersom ingen kamper sendes på canal+...

Eg er frå Suldal i Ryfylke(nåke som ligger i rogaland) Eg blei Leeds supporter pga søskenbarne mitt...ein fornufti fyr!

PS: savner Smith!

-=VIkinGutt=-
« Siste redigering: August 20, 2004, 23:36:52 av vikingutt »
-=VIkinGutt=-

Sølvreven

Re: Presentasjonstråden
« Svar #86 på: August 20, 2004, 03:47:28 »
Finn Midtun her. Bor i Bodø med samboer og har 4 barn. Sivert på 8 år er ivrig tilhenger og har selvfølgelig egen drakt. Jeg er født i 63, og har fulgt ivrig med Leeds siden 69/70.
Har vært medlem av LUSCOS siden slutten av 80 tallet. (det var da jeg fant ut at vi hadde en supporterklubb) Jeg overlevde forrige gang vi var nede i denne divisjonen, uten å kutte medlemskapet, og vil nok gjøre det denne gangen også. Hilser til Andor i Bodø. STÃ… PÃ…!  Hilsen medlem 804.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

jimmyfloyd

Re: Presentasjonstråden
« Svar #87 på: August 20, 2004, 15:56:03 »
Svein S frå Hovdebygda på Sunnmøre.
-67 modell, fan frå -73
Spydde når eg såg Smith i scum drakt...
Trur på 2.plass i år!

jimmyfloyd
jimmyfloyd

lufcwhites

Re: Presentasjonstråden
« Svar #88 på: August 21, 2004, 19:11:34 »
Hej, Heter Tommy Marklund är 45 år, har varit Leeds-supporter sen 1969. Har varit med om den gyllene Revie-eran. Det har varit både härligt och hemskt att hålla på detta härliga lag. Bästa Leeds-minne är FA-Cupsegern 1972 mot Arsenal. Värsta minnet är nog förlusten i Europacupfinalen 1975 mot Bayern Munchen, en match som vi skulle ha vunnit.
LEEDS UNITED `TIL I DIE!!

Berg

Re: Presentasjonstråden
« Svar #89 på: August 23, 2004, 06:23:27 »
Christian fra Vestfold her...
18,5 år.. Har vært fan av Leeds i 4 år.
Folk som hater å se eks-LUFC spillere, som f.eks Alan Smith, i ny drakt forstår jeg meg ikke på. Svada. Alle som på død og liv hater ManU også. (scum?? hva er det for no?? jeez.)
Håper Leeds får stabilisert økonomien og banker dritten ut av lagene i 1.div. Det blir tøft, men det er lov å håpe;)