Gillingham på ER 3/5

Started by Tom S, March 09, 2008, 18:22:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Er det nokon som har sikta seg ut denne matchen?

Er usikker på om eg skal bestille til denne helga eller gamble på PO-finale og billetter til Wembley.

Blir det noko arrangement i Luscos-regi dersom vi når Wembley?
Det kan vel bli vanskelig å få tak i billetter når ein ikkje er Member?
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Skal du på Wembley som Leeds-fan er den eneste garantien til billett å være Club Member. LUSCOS har ingen rettigheter på billetter per idag, og kan neppe regne med det heller før vi enten distanserer oss fra LUSC eller LUSC-folka kommer til en forsoning med klubben. Det er i alle fall mitt tips.

Selv regner jeg med å dra på både Gillingham-kampen, og Wembley om det blir aktuelt, Tom.

See you there!?
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Kickthemdown

Kommer vi til Wembley så er det svartebørs for alle penga...  :D

Kan fort bli dyrt men akkurat den dagen bryr jeg meg neppe stort om det...

Alta-White

pesi

Må prøve å lure med mor å far meg å spadere på di turen, har reist litt mye i det siste å di er ikke veldig fornøyde :P men regner med at jeg stiller!

MOT
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

MartinR

Leif Sverre

Wembley tar vel 80-90000  tilskuere eller ??

Kan det virkelig bli utsolgt eller snakk om svindyre svartebørsbilletter
til en play off finale  mellom Leeds United vs..........??

Jeg tar gjerne begge matchene ja.

janove

Quote from: Leif Sverre on March 28, 2008, 22:39:42
Wembley tar vel 80-90000  tilskuere eller ??

Kan det virkelig bli utsolgt eller snakk om svindyre svartebørsbilletter
til en play off finale  mellom Leeds United vs..........??

Jeg tar gjerne begge matchene ja.

Det blir nok kamp om billettene til en eventuell Playoff finale ja.
Leeds vil da faa tildelt ca 30 000 billetter.
Husker en tilbake til Cardiff, saa hadde Leeds 251 000 forespoersler om billetter.

Svend Anders

HUSK: Siste frist for innmelding i Members Club (som garanterer deg finalebillett om vi kommer dit), er MANDAG 31. MARS!

SA
Følges på:

Webredaktøren

Vurderer å melde meg inn, men venter å ser om det blir en mulighet for å få meldt inn hele LUSCOS. Det koster jo tross alt 50 pund i året...

Svend Anders

Quote from: Webredaktøren on March 29, 2008, 12:02:43
Vurderer å melde meg inn, men venter å ser om det blir en mulighet for å få meldt inn hele LUSCOS. Det koster jo tross alt 50 pund i året...

50 pund er vel for ut både denne og neste sesong. Mtp play off så tror jeg ikke det blir noen LUSCOS-billetter denne gangen, men en vet aldri.

SA
Følges på:

Tom S

Luscos bør gjennom sitt medlemskap også tilby medlemskap i Members Club.
COME ON LEEDS !!

75 SOLLI

Quote from: Alta-White on March 09, 2008, 22:08:15

Alta-White

Hvorfor ikke melde deg inn i Members Club, så slipper du evt svartebørs????

janove

Quote from: TSO on March 29, 2008, 12:35:36
Quote from: Alta-White on March 09, 2008, 22:08:15

Alta-White

Hvorfor ikke melde deg inn i Members Club, så slipper du evt svartebørs????

Ikke garantert aa faa billetter, selv om man melder seg inn i Members Club.
Har man ikke sett en eneste kamp paa ER denne sesongen, kan man bare glemme det.

Webredaktøren

Stemmer nok at 50 pund er for resten av denne og hele neste sesong ja, prisen for en sesong er vel 30 pund da? Peter sa i allefall noe om det.

Runar

hvordan melder man seg inn i members club då?

Svend Anders

Quote from: janove on March 29, 2008, 12:42:55
Ikke garantert aa faa billetter, selv om man melder seg inn i Members Club.
Har man ikke sett en eneste kamp paa ER denne sesongen, kan man bare glemme det.

Leeds kjører i alle fall en stor kampanje med nettopp budskapet om at dersom du er med i MC er du garantert billett til Wembley - fordi de ikke "selger" flere medlemsskap enn de får billetter til.

Les selv: http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1225008,00.html

På undersiden står følgende:
GUARANTEE:
All Season Ticket holders and Members (as at March 31 2008) will be guaranteed a ticket for the fixture as long as they apply inside the timescales put in place at the time.

Note:
The club reserve the right to stop selling Membership if we realistically believe that there is any concern that we could not honour the guarantee above, however, anyone who is a member by that time it is withdrawn will be guaranteed a ticket.

MEN jeg ser at kampanjen deres som går nå - som gjelder medlemsskap ut neste sesong - kun gjelder UK-based folk (jeg har heldigvis vært medlem for lenge siden).

Jeg skal maile klubben og prøve å få ut mer info.
Følges på:

Svend Anders

Quote from: Tom S on March 29, 2008, 12:26:41
Luscos bør gjennom sitt medlemskap også tilby medlemskap i Members Club.

Det blir helt sikkert en videre debatt i løpet av året om dette. Det avhenger dog av organisasjonstilknytning, og det må i så fall endres gjennom vedtekter - på årsmøtet.

Kanskje kan det arrangeres en midlertidig løsning mtp play off, men det beste er selvsagt direkte opprykk. :-)

SA
Følges på:

Svend Anders

Foreløpig tilbakemelding fra klubben henviser til det klubben skrev i linken over - der man vil "jobbe for en løsning for overseas fans".

Jeg har svart tilbake at man må komme opp med noe med mer enn som så, spesielt siden man ikke lenger har mulighet til å bli medlem i Members Club i den nye kampanjen.

LUSCOS-styret skal vel i møte med de i løpet av måneden, muligens blir det en løsning der - men det er jo overseas fans fra mer enn de skandinaviske landene som har interesse her også.

SA
Følges på:

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

MartinR

Hvor mange er det som skal på denne kampen ??? ???

Tom S

Det vurderes seriøst i desse dager, vil si ca 80% sikkert at eg drar over.

Quote from: MartinR on April 01, 2008, 07:19:43
Hvor mange er det som skal på denne kampen ??? ???
COME ON LEEDS !!

Kjell Skjerven

Flybillett bestilt for lenga sia :)
Side before self,every time.

fjord

Om det blir play-off, når vil kampane gå?

McMidjo

Quote from: fjord on April 01, 2008, 23:23:45
Om det blir play-off, når vil kampane gå?

Som regel settes semifinalene (hjemme OG bortekamp) de to påfølgende helgene etter siste ligarunde - og finalen siste helga i mai.

Mener at det meste av disse kampene sendes på TV, og de spres derfor fra fredag til mandag de aktuelle helgene.

Det er jo også playoff i CCC og L2 samtidig, så tilsammen er det 12 semifinaler og 3 finaler som skal spres utover Sky sitt sendeskjema.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

MartinR

janove

For de som skal paa denne kampen!
The Annual Members Awards Dinner blir arrangert paa Elland Road etter kampen.
Det blir velkomstdrink, fire retters maaltid og dans.
Du faar moete spillerne.

Telefonnr. 0113 3671166
email. conferenceandevents@leedsunited.com

Klausen

Bjorn

Gleder meg gutter! Skal over Torsdag 1 Mai til Nottingham og til Leeds fredagen. Drar sammen med 3 kompiser. Virker som en hel bønsj skal over også. Her må vi jo passe på at vi får billetter...!!!  :o Blir kult å treffe alle igjen. Skjerven, Klausen (JT+JO)... See ya there!  8)
Marching On! 4276

Kjell Skjerven

Quote from: Bjorn on April 05, 2008, 19:02:18
Gleder meg gutter! Skal over Torsdag 1 Mai til Nottingham og til Leeds fredagen. Drar sammen med 3 kompiser. Virker som en hel bønsj skal over også. Her må vi jo passe på at vi får billetter...!!!  :o Blir kult å treffe alle igjen. Skjerven, Klausen (JT+JO)... See ya there!  8)

Og Hans Christian kjemme ned fra Newcastle.
Side before self,every time.

Bjorn

Stemmer. Setter min lit til at han skaffer billetter....  :-X  Det blir knall Kjell! Har en følelse at norsk blir hovedspråk på Commercial rundt klokken 11 på morgenen 3 Mai.  :D
Marching On! 4276