Skrevet av Emne: Venstrebackproblemet  (Lest 979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Venstrebackproblemet
« på: Mars 12, 2008, 00:02:08 »
Stiller denne til alle, men jeg hadde også likt å få svar fra folk som ser kampene, så for eksempel janove, er du her?

Hvorfor i all verden blir ikke Ben Parker foretrukket på venstreback? Er klar over at han er på utlån nå, men var han ikke god nok da han spilte? Sheehan har fått på pukkelen, mens Frazer knapt er bedre enn Bambi på isen på sin vante høyreback, så hvorfor flytte han over på venstre?

Før sesongen annerkjente ikke Wise Ben Parker som en del av stallen engang, før han fikk sjansen, men så bærer det rett ut igjen. Hva i all verden skjer? Er han så dårlig eller er han uspiselig som person, ettersom ingen av managerene ønsker å bruke han?

Andy Hughes som back til helgen? Kan umulig bli verre?
Marching on together!

janove

Sv: Venstrebackproblemet
« Svar #1 på: Mars 12, 2008, 01:06:52 »
Dette med Parker forstaar jeg ikke selv. Hoerer bare godord om ham som person og i tillegg er han treningsvillig.
Skal proeve aa sjekke ut om det er noen spesiell grunn til at han har fallt i unaade.
At Richardson tabber seg ut igjen, kommer ikke som noen bombe. Det har foroevrig ikke noe med at han spillte venstreback. Hendelsen skjedde omtrent midt foran maal.
Hughes som venstreback, boer absolutt vaere et alternativ neste kamp.
Personlig faar jeg haape at Richardson har spillt sin siste kamp for Leeds!

sportcarl1

Sv: Venstrebackproblemet
« Svar #2 på: Mars 12, 2008, 14:53:49 »
richardsson har stagnerat som fotbollspelare, såg  honom för 3-4 år sedan och hade stora förhoppningar på honom, tråkigt behöva skriva detta då han är en egen produkt,