Savnet av en General...........

Started by Cherry, March 12, 2008, 10:29:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Så ble det tap mot en presmutivt MYE svakere motstander....igjen.

Etter min mening savner laget mest en GENERAL som kan gjøre det som en genaral
skal gjøre: Motivere, forklare & inspirere ...........gå foran med ett eksempel.

Trodde Thompson var en slik en.........men der tok jeg feil.
Sweeney, Hughes, Kilkenny, Johnson......nei. Nærmeste er nok Douglas. Bli frisk.......fort!

10 kamper igjen, 30 poeng og spille om. Vi trenger nok mange av de for og klare play-off.

Sleivind

I går ble det arrangert en kamp til ære for å bedre kampformen til Douglas, så jeg regner ikke med at det tar mange ukene før han er å se på førstelaget igjen.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1263192,00.html

fmtj

Problemet er mye større enn savnet av Douglas folkens! Laget sliter i en divisjon der fotballen er helt vill! Vi møter 11 galninger i samtlige kamper- det er ned på dette nivået vi må- jobbe som sinnsyke for hver ball, for hvert poeng, i hver takling! Nytter ikke å flyte på gamle meritter >:(!!!
Yeboahs vitne

auren

Og nå er jo kampen mot Huddersfield flyttet til midten av april, så kanskje Dr. Doogie kan være klar til kampen hjemme mot Brighton lørdag 29.mars? Og sitte på benken hjemme mot Walsall 22.mars?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: Sleivind on March 12, 2008, 13:00:25
I går ble det arrangert en kamp til ære for å bedre kampformen til Douglas,

Then there is hope, even if the snore is coming out of the nose   :)
(lettere editering av NAEggens utsagn)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Douglas har mye å tilføre midtbanen - MYE. Han kan bli tungen på vektskålen.

Samtidig så har vi en del spillere som etthvert må ta seg selv i nakken og begynne å prestere.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sportcarl1

douglas är inte dålig, men han kan inte lyfta leeds själv, han var med i höst när leeds gick bra,liksom de övriga spelarna, men han var förvisso med förra säsongen när de blev degraderade med,liksom de övriga spelarna i truppen då, alla sa när rui var i afrika att det gick dåligt för leeds pga av att han inte var med, nu när han är med så går det fortfarande knackigt, det var kontentan av vad jag ville sägs

soumoh

Nå har jeg sett på høydepunktene fra Cheltenham kampen. Jeg skal ikke si hva som er problemet til Leeds, men jeg kan si følgende basert på fakta/mine observasjoner:

* Prutton er i form for tiden og er blitt betydelig bedre under Macca, involvert i mye
* Bradley Johnson har virkelig blomstret på venstresiden og spilt på seg selvtillit i det siste, han er uten å spøke, involvert i det som kan regnes som farlige Leeds-sjanser
* Kilkenny er sentral og god. Minner meg om Bowyer
* Kandol og Richardson kan trygt lånes ut
* Beckford kunne hatt godt av å starte en kamp på benken
We'll be back.

Per-Stian

Inga tvil i verda om at Dougie er sakna! Blir utruleg deilig å få han tilbake. Spørsmålet er om det vert for seint denne sesongen. Prutton har vore ein favoritt hos meg sidan han aksla Leeds-trøya, men elles har det variert stort på midtbana. The return of Rui har diverre heller ikkje gitt teljande resultat, og Michalik har heller ikkje kome inn som nokon Messias. Er redd vi må satse på innsats aleine i kampane som gjenstår. Finspelet får vi vente med.

Cherry

Douglas er nok litt rusten etter han nå kommer tilbake..bør ikke vente for mye fra den kanten med det første....tar tid- men bevares utrolig hyggelig.  Tror også han er flink "med leppa`" - at han får spillerne rundt seg til og prestere, dette med general.......en og høre på.

Kandol er noe av det dårligste jeg har sett de siste 10 kampene vs highlights. Utrolig og misse SÃ... mange sjanser.....få inn Freedman fra start - og spill påp Elding litt selvtillit.