KAMP: vs. Brighton 29/3

Started by kjelvi, March 17, 2008, 11:14:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Quote from: Runar on March 29, 2008, 15:39:08
Greit lag det...ingen overaskelser, litt irriterende at ikke Carole er med på benken.

Enig! Litt rart at vi har to spisser på benken og ingen offensive midtbanemenn. Hvis vi ligger under og må pøse på med spisser, så hadde det vært greit med noen som kan fore spissene med baller og.

testo

Leeds boss Gary McAllister is set to name an unchanged squad when his side host fellow play-off challengers Brighton.
McAllister could hand a start to skipper Jonathan Douglas after he came off the bench to feature in the last 10 minutes of The Whites' 2-0 win over Walsall at Elland Road last weekend following his recovery from knee ligament damage.

Midfielder Andrew Hughes will again miss out as he serves the second game of a two-match ban after only recently returning to action following a knee injury.

McAllister has no other new injury or suspension worries as his side head into the game looking for their fourth win in six games to keep up their play-off ambitions.

Defender Andrew Whing will return to the Brighton squad but midfielder Ian Westlake will be missing.

Whing will resume at right-back in place of stand-in Gary Hart after serving a two-match ban.

Westlake has recovered from the calf injury which kept him out of Monday's draw at Nottingham Forest but is ineligible to face Leeds under the terms of his loan deal from Elland Road.

Tommy Fraser is fit after sustaining a knock against Swindon on Saturday and should be on the bench, and fellow midfielder Paul Reid (knee) is back in training but is short of match fitness.

Left-back Matt Richards is still out with a hamstring injury so Kerry Mayo will keep his place, while Adam El-Abd and Adam Hinshelwood (both knee) are still out.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Torgeir

I dag må det vinnes....

Helt jæ.... spent

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


HåvardK

Forstår jo egentlig godt at Macca beholder de samme elleve som gjorde jobben sist, selv om jeg godt kunne tenke meg at både Sheehan og Johnson fikk hvile. Mangelen på kantspillere er påfallende - hvor er det blitt av Sweeney?

Runar

Sweeney er ute av form, var møkk i reservelagskampen!
 

Trond90

Synst at Carole kunne vært på benken hverfall..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Roy

Synes dette laget ser godt ut, bør være CCC klasse  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Ferre

Quote from: HåvardK on March 29, 2008, 15:53:21
Forstår jo egentlig godt at Macca beholder de samme elleve som gjorde jobben sist, selv om jeg godt kunne tenke meg at både Sheehan og Johnson fikk hvile. Mangelen på kantspillere er påfallende - hvor er det blitt av Sweeney?

Skulle gjerne også sett flere kantspillere på banen/benken, dog ikke Sweeney. Carole, Sorsa og Da Costa (hvis skadefri) bør få flere sjanser. Gir oss noe annet enn det de fire sentrale midtbanespillerne våre gjør.

pedro

Leedsomaniac

TK20

Nervøs før kampen i dag, drøyt viktig med tre poeng.

Syns det er helt riktig å ikke endre på laget, selv om både Sheehan og Johnsons plass kan diskuteres. Håper dette er starten på en streak som varer sesongen ut.

testo

Brighton har også tapt 3 av de siste 5 borte..jeg spår 3 nye poeng idag...rimelig sikker på at formen og måla kommer igjen nå
;) ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Thomas

Satser på 3 nye poeng i dag.

Come on Mighty Whites!

Roy

COME ON LEEEEEEEEEEEEEEEEEEDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Ferre


laddi

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Bergen Whites

Le Jardin

Med tap idag er jeg redd vi er avhengig av retten for å få playoff.
Men tap er ikke noe tema.

Good luck boys!

MOT,
hilser Terje som likte det meste av det jeg så sist lørdag
"Victory is in our sights"

Webredaktøren

Carole burde vært på benken ja, kanskje Delph også. Spennende spiller, og man må alltid bruke formspillere!

Ellers så håper jeg at Douglas får litt spilletid og kommer i form til playoff-kampene.

Roy

Høres ut som om det er bra stemning på tribunen. Jeg sitter her og synger med  :D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

MOT! Spennende kamp. 3 poeng er nesten et must etter at Tranmere vant i går. Har dog en litt uggen følelse, og tipper 1-1 i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

LEEDS LEEDS LEEDS!! COME ON!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

HåvardK

Quote from: Runar on March 29, 2008, 15:54:46
Sweeney er ute av form, var møkk i reservelagskampen!
OK. Et meget godt argument for ikke å ha ham i troppen; for ikke å si på banen.

Torgeir

Helt riktig av Macca og starte med de samme 11 som forrige helg. Det var jo en av de beste kampene denne sessongen. Er sikker på at Macca har tat opp dette med kantspill på treneinga denne uka.

Når stilte vi med samme lag 2 kamper på rad????
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


auren

Quote from: Torgeir on March 29, 2008, 16:03:27
Helt riktig av Macca og starte med de samme 11 som forrige helg. Det var jo en av de beste kampene denne sessongen. Er sikker på at Macca har tat opp dette med kantspill på treneinga denne uka.

Når stilte vi med samme lag 2 kamper på rad????

Det var vel etter at vi slo Bournemouth og tapte hjemme mot Cheltenham... Håper denne formelen slår feil denne gangen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

H`pool leder etter 1 min mot Swansea :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Roy

Quote from: auren on March 29, 2008, 16:04:53
Quote from: Torgeir on March 29, 2008, 16:03:27
Helt riktig av Macca og starte med de samme 11 som forrige helg. Det var jo en av de beste kampene denne sessongen. Er sikker på at Macca har tat opp dette med kantspill på treneinga denne uka.

Når stilte vi med samme lag 2 kamper på rad????

Det var vel etter at vi slo Bournemouth og tapte hjemme mot Cheltenham... Håper denne formelen slår feil denne gangen...

auren

Den slår feil selvfølgelig.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Svend Anders

Quote from: Torgeir on March 29, 2008, 16:03:27
Helt riktig av Macca og starte med de samme 11 som forrige helg. Det var jo en av de beste kampene denne sessongen. Er sikker på at Macca har tat opp dette med kantspill på treneinga denne uka.

Når stilte vi med samme lag 2 kamper på rad????

Noen ganger kunne jeg ønske meg at vi MØTTE samme lag to uker på rad også.

Spent på hvor gode Brighton er.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Tom S

Faen, dataen svikta heime i staua, så eg måtte hive meg i bilen og brenne avgårde til kontoret. Mne, nå er vi på nett!

Come On Leeds!!!
COME ON LEEDS !!

MartinR


auren

Quote from: Tom S on March 29, 2008, 16:06:01
Faen, dataen svikta heime i staua, så eg måtte hive meg i bilen og brenne avgårde til kontoret. Mne, nå er vi på nett!

Come On Leeds!!!

Har verken data eller internett hjemme så jeg også sitter på kontoret :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: Tom S on March 29, 2008, 16:06:01
Faen, dataen svikta heime i staua, så eg måtte hive meg i bilen og brenne avgårde til kontoret. Mne, nå er vi på nett!

Come On Leeds!!!
Bare skriv overtid, du!  ;D
Super Leeds since 1968