MMJB og Renaming programmer

Started by Germ, March 17, 2008, 20:10:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Germ

Heisann

Har lenge hatt problemer med Musicmatch Jukebox, men har pc nå med Vista, og MMJB er ikke optimalisert for Vista, så det har rett og slett sluttet å fungere.

Men hovedspørsmålet mitt i denne posten er om det er noen som vet om noen gode renaming og tage programmer til Mp3 filer. Altså programmer der eg kan rename mange mp3 filer til det samme de er tagget som, likt som MMJB Plus gir deg muligheten til. Er mye bedre å for eksempel ha:

Elton John - High Flying Bird       kontra:
09_elton_john_don_t_shoot_me_high_flying_bird

...og er det noen som vet hva som skjer med MMJB? De bør jo lansere noe snart som fungerer på Vista? Er hjemme på perm nå fra militæret, og har nesten ingen muligheter til å få med meg ting på nettet derifra, så er ikke oppdatert for tiden.
"Shine On You Crazy Diamond"

Robert

Oi, finnes Musicmatch fortsatt altså.

Elton John - High Flying Bird  <----- Er det dette du har?
09_elton_john_don_t_shoot_me_high_flying_bird <---- Og du vil at filen skal hete slik?

Med andre ord, vil du ha et program som leser ID3-taggene til mp3-filen, og gir filen det navnet?

Første treff på google, ga det her;
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Tag-Editors/ID-renamer.shtml

Freeware, og ser ut til å gjøre akkurat det du vil (Om jeg nå klarte å finne ut hva du ville :D)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Germ

Hehe, ja er nok riktig, bare at jeg ville omvendt da. At den skulle hete "det enkle". :P

Ja, jeg er klar over at slikt raskt kan spores opp på google.com, downloads.com osv, og takk for hjelpen med den, men bare tenkte om noen hadde egne erfaringer fra noen programmer liksom? Liker aldri å gjøre noe som helst uten 10dobbelsjekking av det jeg skal gjøre. Jeg tror jeg engang kommer til å dø ved siden av brødboksen, fordi jeg vurderer om jeg skal åpne den eller ikke. Hehe.  :D
"Shine On You Crazy Diamond"